Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- یبوست
سلام دخترم 2سال و2ماه داره.الان چند وقته هرروز ،روزی یبار مدفوع میکنه ولی مدفوعش تکه تکه میاد آخراش.مثل گوسفند.نمیدونم حالا یبوسته یا دلیل دیگه ای داره.بعد دخترم شیرخشک میخوره.وشربت زینک سولفات ایرانیم میخوره.میتونه از اون باشه؟
- زردی کف دست و پا
سلام، وقتتون بخیر پسر من ۴ سالشه، چندروزیه رنگ کف دست و کف پاهاش رو به زردی رفته داروی خاصی استفاده نمیکنه و بیماری خاصی هم نداره میخواستم بپرسم علتش چی میتونه باشه؟ لطفا راهنماییم کنین...
- آمپول بتا متازون
باعرض سلام وخسته نباشید دکتر جان دختر ۸ ساله دارم که به علت درد گوش دکتر آمپول بتامتازون تجویز کردن حدود ۱۰ ساعت بعد از تزریق آمپول به چطور اتفاقی قند دخترم گرفتم حدود ۲۰۰ بود می خواستم بدونم این از عوارض بتامتازنه؟ممنون میشم پاسخ بدین
- غدد لنفاوی در گردن
پسر من ۴ساله است در گردنش یک برامدی اندازه بادام است دکتر گفت غدد لنفاوی والان ۴ماه هیچ تغییری نکرده ایا خطر ناک است
- اطفال
بهش آنتی بیوتیک داد آمپول دو تا گفت ۵ شنبه ازمایش بگیرید ببینم تا اون روز سخته شما اگه محبت کنید بگید ایا افونت بالا میبره گلبول سفیدو دقیقا ازمایش گرفتنی ام بالا آورد بعد ازش خون گرفتن تورو خدا بگید
- برای اسهال واستفراغ بچه ۴ساله
دخترم از دیروز حالت تهوع داره و هر چیزی بخوره بالا میاره. خیلی نگرانش هستم
- سلام آقای دکتر توروخدا جوابمو بدین
پسر۷سالم یک ماه و نیم پیش آمپول بتامتازون تزریق کرده و حدود دو سه هفته پیشم اسپری بکلومتازول تجویز کردن و گفتن تا دو هفته ادامه بده که تا سه شنبه هفته پیش شبی یه دف اسپری میکرد پنجشنبه دوباره واسه خلط پشت گلوش بردمش دکتر آمپول بتامتازون ال آ تزریق کردن واسش تاحالا نمیدونستم عوارض بلند مدت داره توروخدا بگین عوارضی واسش داره به مراقبت خاصی نیاز داره راهنماییم کنید لطفا
- اسپره
سلام اقای دکتر اسپری دی بی سالین هیچ جا نبود ی اسپری دیگه میگین واسه خشکیه بینی بخاطره اب وهوای خشک واسه بچه ۳ سال
- برای کودک پنج سال با هفده کیلو وزن چقدر باید خشککننده ایراموکس ۱۲۵ بدهیم
- واکسن یکسالگی
سلام آقای دکتر فردا واکسن یکسالگی دخترم رو باید بزنم سرما خورده و داره دارو مصرف میکنه آموکسیسیلین و سیتریزن مشکلی نداره واکسنش رو بزنم
- سلام وقت به خیر پسرم نزدیک ۳سالشه داشتیم خمیر بازی میکردیم
داشتیم خمیر بازی میکردیم تا رفتم براش آب بیارم گریه کرد گفت مامان خمیر خوردم تو گلوم هست الان باید چکار کنم الان نمیدونم خورده یا نه
- اسهال کودک
سلام کودک 7 ماهام رفلاکس دار اس آمپرازول مصرف میکنه از 10 روز پیش اسهال گرفته دکتر براش سفکسیم 100و شربت زینک و پودر پلانتاژلو قطره پدی لاکت نوشته ولی هنوز اسهال داره باید چکار کنم میتونم پودر کیدی لاکت بهش بدم وزن تولد 2900 و الان 6.500
- کوچک بودن دورسر
دور سر نرمال کودک ۱۶ماهه چه قدر هست؟و چه موقع باید نگران این رشد از دور سر باشیم؟
- پماد چشمی
سلام اقای دکتر .دکتر برای فرزند دوساله ونیمه ام پماد تتراساکلین تجویز کرده میخواستم ببینم چه مقدار از پماد را در هر دفعه باید به چشمش بزنم ممنونم از راهنمایی شما
- سرفه. خلط. کودک
سلام. خسته نباشین. از شب یلدا به بعد دختر بزرگم 11 سالش هست دماغ کیپ شد و سرفه هر چی اسپری الرژی داشت دادم بهش. هر چی شربت سرفه بود. ولی همچنان هست خلطی. حالا دو هفته کمتر من و دختر کوچیکم 5 سالش هست اول با عطسه شروع شد از نوع الرژی عطسه میکردم گلو میخارید و الان ما هم سرفه خلطی اصلا خوب نمیشه. روتارین خودم میخورم. به بچه ها هم شربت سرفه میدم. ولی هیچ فایده ای نکرده. الان ما سرما خوردیم یا الرژی هست. چی بخوریم که این سرفه ها قطع بشه. ممنون
- پسرم ده سال دارد و قسمت قهوه ای سینه راستش درد دارد علتش چیست
- مقدار مصرف شربت آزیترومایسین کودکان
با سلام و احترام پسرم دچار گلودرد و تب شده است ، وزنش ۳۰ کیلو گرم و نه ساله می باشد محبت بفرمایید مقدار و چگونگی مصرف شربت آزیتروماسین ۲۰۰ رو
- ریفلاکس معده
دخترم ۵سالشه و دوماه ریفلاکس پیدا کرده در حدی که در روز ممکنه یکبار تک سرفه کنه که میاد تو دهنش یک ماه فاموتیدین خورد خوب نشد ویک ماه هم اکتاپ۲۰خورد خوب شد ولی قرصش که تموم شده دوباره اومد توی دهنش حالا باید چکار کنم
- آبمیوه
سلام آقای دکتر بچه 7 ماهه دارم چه میوه هایی رو میتونم آبمیوه طبیعی بگیرم براش؟
- قرص چاقی در دوران شیردهی
سلام من پسرم ۱۰ ماهشه همه چی میخوره من میخوام با چند قرص چاقی که میدونم بخورم اگه باعث نشه شیرم خشک بشه یا تلخ استفاده کنم؟

