Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- شیردون شدن کودک
ممنون میشم جواب بدید آقای دکتر وقتی بچه دچار اسهال و استفراغ بشه میگن شیردون شده چطوری شیردون بچه بگیرن ممنون هستم جواب
- مقدار مصرف سفیکسیم
مقدار مصرف سفیکسیم ۱۰۰ برای کودک ۶ ساله با وزن ۱۸ کیلو چقدر می باشد؟
- دارو
پسر من ۸ ساله هست شربت آموکسی کلاو بهش دادن میخوره بالا میاره.حالا به جاش داروخانه سفکسیم داده.آیا خوبه بهش بدم ؟؟؟پسرم ۳۴ کیلو هست ، چقدر و هر جند ساعت باید بخوره
- سلام پسرم ۴ماهشه یبوست داره
هفته ای یه بار به زور دارو مدفوشو میکنه درضمن ازروز تولدش اینطوریه هردکتری هم بردیم روز اول داروها اثرمیکنه بعدش فایده نداره به نظرتون چکارکنیم لطفا راهنمایی کنین
- زردی نوزاد
2بار از نوزادم آزمایش زردی گرفتم 10 بوده آلن 50 روزش است هنوز زرده چکار کنم
- درمان مبکروب معده دختر م ۴ سالشه
شربت اموکسیسیلین ۱۲۵ دخترم ۴ سالشه برای نبکروب معده پزشکش داده چه نقدار چند ساعت یه بار بدم
- قند
سلام اقای دکتر میتونم داخل شیر بچه یه حبه قند برای طعم بهترشدنش بندازم؟
- سرماخوردگی
سلام آقای دکتر دخترم 3هفتست سرماخورده الان چند روزه آبریزش غلیظ داره به رنگ سبز و زرد آیا مشکلیه؟؟در حال حاضر قطره سدیم کلرید میزنم وبا فین گیر تمیز میکنم.دخترم 3سال و3ماهشه
- اسید معده
سلام آقای دکتر بچه من۵ماه س از ۴۰روزگی اس امپرازول دادم دکتر ۲۰تا نوشتن گفتن ۱ماه دیگه بیار ۱۰روز فاصله افتاد بین دوره اول و دوم و ۳ماهگی برا۱ماه نوشتن گفتن ۲ماه دیگه بیار.الان باز شب بیداری داره
- پیدانبودن دارو
سلام خسته نباشید اقای دکتر شما چند وقت پیش شربت فارمنتین ۴۵۷ تجویز کرده بودین من از شما خواستم شربت دیگری تجویزکنین چون داروخونه ها نداشتن شما فرمودین شربت ازیترومایسین ۲۰۰ ،الان این شربت هیچ داروخونه ای نداره فقط یه جا داره ازیترومایسین ۱۰۰ ایا میتونم بگیرم؟؟ ۳ سالشه و وزنش ۱۴ کیلویه چه طورباید بهش بدم؟؟؟
- دردپاچپ
سلام پسرم دوسال چهارماهشه ازدیروزیهویی گفت پاش دردمیکنه نمیتونه راه بره پاش تکون میده دردنداره فقط موقعه ای بلندمیشه دردداره
- سرفه
سلام پسر چهارسال و نینه دارم بیمار شماست لوزه هم داره سرماخورده پلارژین بهش میدم و سیتریزین . چون طبق معمول سرفه هاس شروع شده خلط داره شربت دکسترومتورفان یا اکسپکتورانت یا دیفن هیدرامین بدم ؟
- تخم مرغ۱
سلام پسرم دوسالشه وزنش نزدیک ۱۱کیلو.هرروز تخم مرغ آب پزمیدم بهش عیبی نداره؟میگن براکبد خوب نیست
- “
درود، کارن کرفی هستم چند روز قبل سرما خورده بود آوردم پیش شما الان خوب شده الان خلط داره که میریزه چه شربتی بهش بدم خلط خوب شه شما نیوتادین استامینوفن بهش دادن ، ممنون.
- قطره آدزیر
سلام دکترپسرم ۱۷ماهشه ودوسه کلمه حرف نمیزنه همه چیزومیفهم ولی زیادم باهاش کارنکردم وشماشربت ساندرس زینک لطف کردیدوگفتیدبخرم قطره آدززروچندماه نخورده الان قطره آزیرواشکال نداره باشربت ساندروس زینک بهش بدم یافقط شربتوبدم ممنون ازراهنماییتون اجرتون باخدا
- مصرف شربت ازیترومایسین پسر۶ساله
- دونه زدن مقعد
سلام . اقای دکتر پسر 20 ماهه دارم که هفته پیش یه روز فقط تب داشت دکتر گفت احتمالا ویروس گرفته واینکه اسهال هم چندروز داشت که هربار اسهال میکرد مقعدش خیلی میسوخت و قرمز میشد . دندان نیش هم داره درمیاره که خیلی روش احساس درد داره و هی نشون میده . دوروزه اسهال نداره و مقعدش هم خوب شده بود الان دیدم که بازم مقعد و سمت زیر الت تناسلیش قرمز شده . کالاندولا هم میزنم کلی بنطرتون چیکار کنم؟
- وزن
سلام.بچه من الان یکسالش هست وزنش7200و قدش68هست.که بچه نارس و در35هفته دنیا اومد با وزن2200. سوالم آقای دکتر اینه که 1.الان شربت زینک بهش بدم یا زینک سولفات؟ 2.روزی چه مقدار؟ 3.چه زمانی در طول روز بهش بدم؟ ممنون از اینکه به سوالاتمان پایخ میدین.خدا خیرتون بده
- مدفوع خلطی
- کندی رشد در کودک
سلام دخترم هشت سالشه.نسبت به همسالانش خیلی نحیف و لاغر هست.خیلی کم اشتهاست.قدش تقریبا ۵الی ده سانت کوتاه تره از همسالانش.وزنش۲۲kg خیلی نگرانم چه آزمایشاتی رو پیشنهاد میدید انجام بدیم؟

