Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- سرفه
سلام پسرم ۱۵ ماهشه با وزن ۱۰.۲۰۰حدود ده روزی هست فقط دو یا سه بار در روز سرفه میکنه در حد پنج شش ثانیه هربار ، سرفه خلط دارهیچ علائم سرماخوردگی هم نداره فقط همین سرفهباید چیکار کنم ؟
- خلط بینی
سلام ی هفته پیش بچه یکی از فامیلا ابریزش بیتی داشت دخترمم ازاون گرفته دخترم ۱سال و ۵ماهشه هیچ علامت دیگ ای نداره فقط بینیش خلط داره موقع شیر خوردن و خابیدن اذیت میشه دکتر داروخانه اموکسی سیلین داد هر ۸ساعت۳سی سی میدم بش ولی هنوز خوب نشده چی بهش بدم؟ا
- قرمزی صورت
سلام پسرم سه ماه و نیمشه دو هفتس رو صورتش لکه قرمز زنگ هست ک خشک و پوسته پوسته میشه مرطوب کننده زدم اما تاثیری نداشت و داره بیشتر میشه میشه کمک کنید خیلی نگرانم
- شربت سیتریزین
سلام دکتر واسه علائم دندون درآوردن کودک 9 ماهه مثل بیقراری، آبریزش و حرص داشتن برای گاز گرفتن و جویدن دست و اشیاء با لثه آیا شربت سیتریزین مناسبه؟؟در صورت مناسب بودن چند سیسی بهش بدم؟؟
- سرفه خشک دختر ۴/۵ساله
سلام آقای دکتر وقت بخیر دخترم ۴/۵سالشه هر چند وقت یه بار دچار سرفه خشک میشه پیش چند متخصص اطفال بردم میگن ویروسی شده الان تبدیل به آلرژی شده بهم آنتی بیوتیک دادن آخه من چقدر بهش آنتی بیوتیک بدم از اول مهر تا الان فکر کنم ۱۵تا شیشه آموکسی کلاو ۶۴۳خورده بچه دیگه جون نداره اسپری سالبوتامول و بکلومتازون هم مصرف میکنه مونته لوکاست جویدنی و سیتریزین هم میخوره آخه هیچ راهکاری جز اینا نیست آزمایشی که نشون بده به چه مواد غذایی حساسیت داره وجود نداره؟شما چه راهنمایی میتونید بهم کنید توروخدا به خاطر این طفل معصوم یه راهکاری بهم نشون بدین
- سیتریزین
سلام اقای دکتر برای بچه ی ۳ سال و سه ماه و وزن ۱۴ کیلو شربت سیتریزین چند سی سی باید بدم ؟؟ ممنونم
- چه شیر خشکی مناسب
سلام خسته نباشید دخترم از کوچکی تاحالا شیر اپتامین دادم الان ۲سال چندروزش شیر پاستوریزه دادم نخور شیر گاو نخور حالا شیر ببجونیور گرفتم خوبه بدم یا شیری که خوب باشه بگین بخرم بدمش غذا هم درست نمیخوره
- اسهال استفراغ
سلام پسرم چن روز پیش اسهال و استفراغ شدید داشت بعد چن روز تب کرد و دوباره اسهال و استفراغ داشت الان دو روز گذشته تبش قطع شده ولی دوباره بالا اورده چکار کنم؟
- دون قرمز
سلام پسرم دوسال ودوماهشه دوسه روز روی شکمش دون دون قرمز ریزبود حالا قرمیزیش رفته ولی دون دون ها هستن روی پوست انگارتوگوشت باشه دست بزنی حس میشه ازحساسیت یاچیزدیگه
- در مورد عفونت چشم کودک
پسرم ۶سالشه چشمش عفونت کرده قطره باکتی مایدروچقدبدم بهش.لطفا راهنماییم کنید
- میزان مصرف شربت سفکسیم ۱۰۰
پسرم ده ساله ۴۱ کیلو ،شربت سفکسیم رو چقدر بهش بدم؟
- سرماخوردگی دخترم
دختر ۴ سالم تب و سرفه شدید داره چند تا دکتر بردم داروهای مختلف دادن هنوز خوب نشده تبش با دارو میاد پایین دوباره میاد بالا چکار کنم
- سلام دکتر به بچه من سفالکسین 250داده حساسیت داره میتونم آموکسی سیلین بجاش استفاده کنم
- انگشت خودن بچه
با سلام خدمت شما خسته نباشید میخواستم بگم من یک دختر 3ساله دارم که الان از 6ماهگی انگشت میخوره فقط موقعه خواب هر کاری میکنم از سرش رفع نمیشه چکار باید بکنم
- مقدار مصرف قطره باکتی ماید ۱۰ برای کودک ۳ ساله
- عفونت روده
سلام خسته نباشید. پسرم 4سالشه ویک هفتس اسهال ودرد شدید موقه دفع داره یک بار تب کرد. ازمایس داد وگفتن عفونت رودس ودارو مترو نیدارول وکیدی لاکت دادن وبرای تب استامینوفن اما هنوز خوب نشده.قبل از اون دی سیکلومین. وسفکسیم هم خورده
- استرس وپوشک درمدرسه
سلام.پسری ۱۲ساله وکلاس ششم دارم که درسش خیلی خوبه ولی درشرایط هیجان واسترس وسرماباتکررادرارشلوارش روخیس می کنه که گاهاشب ادراری هم داره واین امرسبب خجالتی بودنش تاحدزیادی شده. شبی درمیهمانی که آنجابایدمی ماندیم بدون توجه پسرم رادرخواب پوشک کردم.صبح که بیدارشدوخواستم پوشکش راکه کاملاخیس شده بودابازکنم ازدیدن پوشک درپایش حسابی تعجب کرد.چندروزبعدباتلاش واسرارزیادپسرم راراضی کردم تاپوشکش کنم تاباپوشک به مدرسه وورزش بره.دربرگشت ازمدرسه چون فراموش کرده بودپوشک شده واکنش خاصی نشان ندادودربرسی که داشتم پوشکش خیس بودولی چون قسمتی ازپوشک خشک بودآن راتاشب بازنکردم.حالاحدودچاهرماه است که پسرم رابرای میهمانی،بازی،مدرسه بخصوص ورزش وخریدهایی که باهم بیرون می رویم حتماپوشک می کنم واین مسئله تاثیرزیادی دربالارفتن اعتمادبه نفس فرزندم گذاشته. به نظرشما من این روش راتاکی بایدادامه بدم.خواهش می کنم باجواب خوداینجانی رامشاوره وراهنمایی کنید.باتشکرازلطف وعنایت شما.
- حساسیت به گلوتن
پسرم به پروتئین گاوی حساسیت داره و آپتامیل پپتی جونیور میخوره، از کجا متوجه بشوم که به گلوتن حساسیت داره یا نه، آیا آزمایشی برای مشخص کردنش هست
- کوبیدن پا به زمین
سلام وقت بخییر، من یه دختر ۱۱ ساله دارم، که هر وقت ایستاده مدام یکی از پاهاش رو به زمین میکوبد، و میگه پاش یه جوری میشه و دست خودش نیست، و این کارش واقعا اعصاب خورد کنی شده و منم نگران که نکنه مشکلی داره، لطفا منو راهنمایی کنید که برای درمانش چه کنم، لازم پیش پزشک ببرم؟ و چه پزشکی باید ببرمش.
- سلام روز بخیر ببخشید خواستم بدونم شربت لیکو زینک بلو غ زود رس میاره چون ب دختر 8سال ودسر4سالم میدم اشتها ندارن؟ممنون

