Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- خواب
سلام خسته نباشید کودک پسر ۱۳ ماهه همیشه تو خواب عرق زیاد میکرد الانم چند وقتیه متوجه میشم که خروپف میکنه وبعضی وقتا تو خواب بی قراری میکنه علتش چیه ؟
- مقدار مصرف شربت سفکسیم
سلام دکتر خسته نباشید نوزادان ۱۱ماهشه مریض شده بردم دکتر شربت سفیکسیم داد هردوازده ساعت ولی مقدارش نگفتن واقعیت منم دو سه ماهی هست وزن پسرمو نکشیدم میشه شما بهم مقدارشو بگید بعد من یه سوالم داشتم دکتر من پسرم به دنیا اومدنی ریهاش مشکل داشت بعد تند تند مریض میشه الان سه ماهه سرفه میکنه هرشربتیم میدم انگار نه انگار خیلی دکتر بردم آزیترومایسین دادم اما یکی دو روز خوب کرد باز سرفهاش شروع شده بنظر شما مشکل از ریهاش دکتر خواهش میکنم جواب بدید
- کش وقوس دادن نوزاد
علت کش وقوس دادن زیادنوزاد۱۴ روزه چیه
- سوپ
سلام دکتر دخترم۱۵۶روزه ست یا به عبارتی پنج ماهش و تموم کرده از دو هفته پیش بهش فرنی و سرلاک دادم میتونم سوپ رو براش با گوشت گوسفند شروع کنم علاقه ای به خوردن شیر نداره شیر خشک میخوره
- روی پنجه ایستادن کودکم
با سلام و عرض ادب کودک من یکساله است و دستش را میگیره بلند میشه اما بیشتر اوقات روی پنجه می ایسته البته کف پاهاش را هم زمین میذاره اما بیشتر اوقات روی پنجه می ایسته از همه نظر هم نرماله میخواستم بدونم مشکلی نداره؟
- سلام اقای دکتر پسر سه ماهه دارم سرما خورده ۱۰روزه بردمش متخصص بهش ازیترومایسین ۱با قطره پلارژین دادندهنوز سرفه میکنه چیکار کنم۰۰
- شیر نخوردن وادرارکم نوزاد
سلام نوزاد پنج ماهه دارم تا یه ماهگی خوب بود ولی بعدش شیر خیلی کم میخوره و چندروزه که ادرارشم خیلی کمه مشکلش چیه ممنون
- زردی نوزاد
سلام اقای دکتر من دخترم ۵۳روزش هست تو۶روزگی متوجه شدیم زردی داره بردیم دکتر یکم کمترشد دوباره تو۴۰روزگی بریم ۴۸ساعت زیردستگاه گذاشتیم بدش شده۴الان براش ضررر داره یانه؟الانم قطره بیلی ناستر براش خریدیم آیاباهمین رفع میشه یانه خیلی نگرانم
- کبودی
سلام ببخشید دخترم گاهی اوقات انگار داره زور میزنه و تو اون مواقع دست و پاش و سرش انگار کبود میشه. ب نظرتون علت چیه؟ خیلی نگرانم. خیلی
- ختنه
سلام خسته نباشین آقای دکتر ببخشین شما ختنه هم میکنین
- نان دو
سلام اقای دکتر وقت شما بخیر. نوزادم چهارماهه هست و تحت نظر شما. دوبرابر وزنش شد. شیر خشک نان دو را شروع کردم. ولی نوزادم چهارروز هست که دچار یبوست شده و هنوز نتونسته دفع کنه و اذیت هست. آقای دکتر یعنی نان دو به پسرم نمیسازه؟ چیکار کنم؟ همه ی راهنمایی های توی سایت را انجام دادم. ماساژ دور ناف با روغن. اب هم بهش میدم. اما اثر نکرد. خواهش میکنم کمکم کنید . یک دنیا سپاس
- استپ وزنی
باسلام. پسر من ۲سال و دوماهشه. الان چندماهه وزنش ۱۲ کیلو هست و زیاد نمیشه. اشتهاش هم خوبه ولی صبحانه زیاد نمیخوره و فقط فرنی و یا تخم مرغ رنده شده با ماست باید بدم بهش و اینکه فقط غذا برنج میخوره و هیچ غذایی رو نمی جَوَد کلا با جویدن مشکل داره، تنبلی میکنه یا بلد نیست نمیدونم. برای افزایش وزنش چی پیشنهاد میدید و اینکه چیکار کنم غذای نونی هم بخوره؟
- چایی
سلام از چند ماهگی میتونم به بچه چایی کمرنگ بدم خیلی کم ؟ ممنون
- عرق سر
با سلام و احترام دخترم پانزده ماهشه سه چهار روزه سرش خیلی عرق میکنه علتش چی میتونه باشه؟!
- ادرار نوزاد
با سلام خسته نباشید ببخشید آقای دکتر نوزاد دو ماهه ای دارم که الان دو شبه ادرارش رنگ صورتی هست آزمایش ادرار هم بردمش گفت هیچ مشکلی نداره خب میتونه علتش چه چیزهای دیگری باشه؟؟؟؟
- باسلام بردکترمحترم ی بچه چهارماهه دارم ودرروز زیادمدفوع داره واسهال شما چه توصیه ای دارید ازچه دارویی استفاده کنیم مناسب
- پا نگرفتن نوزاد
سلام و خسته نباشی دخترم 6ماه و دو روزشه قبلا سر پا میگرفتنش وزن خودشو رو پاهاش نگه میداشت و پا میزد،الان چند روزه که بعضی روزا خوب پا میزنه بعضی روزا زانوش رو خم میکنه و نمیتونه با کمک وایسته
- پشت کمر کودک
سلام خدمت آقای دکتر آقای دکتر دختر 3 ساله دارم الان مدت دو هفته هست پشت کمرش نزدیک باسنش کبودی سیاه دیدم انگار به جایی خورده باشه بعد 3الی 4روز از بین رفت دوباره کمی بالاتر از کبودی قبل باز دیدم بازم از بین رفت 3 روز پیش نزدیک کتفش بازیه لک سبز رنگ دیدم که روز بعد زرد رنگ شد دوباره لکه زرد رنگ دیدم پشت کمرش این لکه ها یا کبودی ها اندازه نخود هستن نگران هستم خواستم ببینم علت چیه فعالیت بچه و جم و جوشش هم خوبه
- شربت ستادین
سلام پسرم یک ونیم سالشه تب زیاد وسرفه خشک داره میشه شرب ستادین بهش بدم اگه میشه چقدروهرچندساعت بش بدم؟
- دل پیچه واسهال
سلام دخترم ۷ماهشه دوروز اسهال دلپیچه داره تمایل به شیر خوردنش هم کم شده میخواستم بدونم چه دارویی بدم خوب شه

