Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- اسهال
پسرم سه ماهشه ۳روزه که مدفوع دیر دیر میکرد مثلا یه روز نکرد بعدش یکبار مدفوع کرد امروز از صبح که ۴بار اسهال رفته از ساعت ۱۰صبح که الان ساعت ۱۱:۴۲دقیقس ۴یا۵بار اسهال رفته چیکار کنم
- حساست نوزاد
عرض سلام و خسته نباشید دخترم ۵۰ روزشه ،من چند روز پیش توی مدفوعش خیلی کم خون دیدم،گفتن حساسیت به محصولات گاوی هست. من هم از اون روز دیگه حواسم هست و خوراکی هایی که توش شیر گاو داره رو مصرف نمیکنم.اما هنوز هم یه وقتایی یه کمی خون رو میبینم.خواستم ازتون بپرسم درمان این حساسیت فقط همون رعایت کردن توسط مادره یا نوزاد هم باید دارویی مصرف کنه؟؟ ممنون از راهنماییتون.
- بیقراری کودک
سلام نوزاد۱۰ ماه دارم.چندشب خیلی توخواب بیقرارهست.هرنیم ساعت بیدارمیشه باگریه وخیلی پاهاش به زمین میکوبه توخواب
- سلام اقای دکتر پسرم ۵ ماهشه و صورتش جوش میزنه وپوسته پوسته میشه وزیاد هم خارش میده صورتشو لطفا راهنمای کنید ممنون میشم
سلام آقای دکتر پسرم ۵ ماهشه وصورت جوش میزنه وپوسته پوسته میشه وخارش هم زیاد صورتشومیده ممنون میشم راهنمای کنید
- تداخل دارویی
سلام پسر من تب میکنه دکتر براش آزیترومایسین 200 روزی 2 سی سی نوشته اما نمیخوره بالا میاره ولی من با قطره آهن لیپوزوفر که میدم میخوره کم کم باهم تداخل ندارن؟
- سرماخوردگی نوزاد
باسلام. پسرم ۵ماهشه چندروزه موقع نفس کشیدن بینیش صدا میده معلومه خلط داره، چیکار کنم؟ شب ها هم کم خواب شده یکمم اشتهاش کم شده.
- نفخ ویبوست
سلام.دخترم ۵۴روزشه و۷روزه شکمش کارنکرده دکتر هم بردم شربت ژل لاکسی داده هر ۸ ساعت ۲سی سی ولی هنوز کارنکرده از روز تولد تاالانم هم نفخ داره ورزش های ک برای نفخ ویبوست هم انجام دادم نتیجه نداده دور ناف هم ماساژ دادم من باید چیکارکنم که شکمش کار کنه و نفخش برطرف شه شیر خودمم بهش میدم ممنون میشم راهنماییم کنید..
- سرفه نوزاد سه ماهه
سلام خسته نباشید من ی دختر سه ماهه و نیم دارم ک الان دوروزه سرفه میکنه و موقعی ک عطسه میکنه آبریزش بینی داره شربت ایورامی هر 12 ساعت بهش میدم
- رفلاکس نوزاد
سلام من نوزادم دوماه و ده روزشه دماغش صدای کیپی میده انگار هوا از پشت بینی وارد بینیش میکنه صدا میده هر چند دق یه بار اینجوره.هنوز دارو رفلاکس ندادم بهش مدادم دست به گوشاش میزنه و بینیش.میگن ۶ ماهگی رفلاکسش بهتر میشه به نظرتون دارو بدم یا صبر کنم ممنونم
- یبوست نوزاد
سلام دکترمن یک نوزادیک ماه وشانزده روزه دارم که شیرخودمومیخوره روزی دوباردودرجه شیرخشک نان اپتی پروبهش میدم کمکی ازیک ماهگی مدفوعش بشدت ابکی ورقیق شدوهربارپوشکشوبازمیکردم امکان نداشت تمیزباشه خودم براش قطره پدی لاکت گرفتم چندروزی بهش دادم بهترشدقط کردم بعدیک هفته الان بجای دفع فقط چندقطره ابکی زردرنگ داره دیگه مدفوع نیست همون انگارادرارزرده روپوشکش درحالی قبلامدفوعش طبیعی بادونه های سفیدرنگ بودتشخیصتون چیه خوابش خوبه ادرارش طبیعیه اشتهاشم خوبه گریه شدیدواینام نداره
- سرماخوردگی
سلام نوزاد 55 روزه ام سینه ش عفونت داشت دکتر ازیترومایسین 100 داده 2 روز شده ولی هنوز خیلی سرفه می کنه چه کنم
- سلام نوزاد ۷ ماهه دارم که اظهال شده که هر۴۵ دقیقه ای چکار باید کرد دسشوتی مدفوع میکنه ویکمی هم تب دار
- سرما خوردگی دخترم چهار ماه داره وزنش 7200است دکتر بهش سفیسکین 100داده هر 12ساعت ولی سیسی رونگفته
- قطره شيرافزا
سلام درسته كه ميگن قطره شيرافزا براي نوزاد پسر خوب نيست چون هورمون زنانه داره و نبايد استفاده شه؟ ممنون
- رفلاکس
سلام دخترم ۳ماه و بیست روزشه وقتی بغلش میکنم زور میزنه خودشوخم میکنه میاره جلو ودستاشو مشت میکنه سرخ میشه خیلی زود هم خوب میشه البته موقعی ک بغلمه و راه میرم اینجوری میکنم چرا اینجوریه میترسع یا دل درده نگرانم چکار کنم
- فرني
باسلام دخترم تازه وارد ٥ماهگي شده وزن تولد٤٢٠٠ وزن الان ٨٧٠٠ يك هفته ميشه فرني برنج درست ميكنم ميخوره چه چيزي ميتونم قاطي فرني كنم كه بخوره و خوشمزه بشه دخترم هم رفلاكس داره هم الرژي فرني خرما ميتونم درست كنم بخوره؟آرد برنج رو با خرما آسياب كنم؟
- ببلاك
بإسلام.دخترم شيرخشك ببلاك آي آر ميخوره وارد هفت ماهگي شده چه شماره اي بايد بخوره؟ ببلاك شماره چند؟
- درمورد آبسه واکسن
سلام و خسته نباشید من واکسن 4 ماهگی دخترم رو 20 همین ماه زدم براش و بعد از دو روز قرمزی و ورم داشت دیروز که روز 5 بود بعد از واکسن دیدم جای تزریق واکسن سفید شده بردم متخصص تخلیه کرد براش گفت آبسه کرده و بهم سفکسیم داد دخترم وزنش 6550 هست بهم گفته هر 6 ساعت 5 سی سی بهش شربت بدم میخاستم ببینم مشکلی نداره این میزان برا این وزن و تعداد در روز
- یبوست
سلام دکتر خسته نباشید بب
- جوش قرمزپوست نوزاد
پسر3ماهه من روی صورتش جوش های قرمز کوچکی درامده چبکارکنم؟دکتربردم پماد داده ولی بهترنشده

