Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- جوشهای قرمز
سلام بچه هفت ماهه دارم که بعد از ۳یا۴روز تب صورت وبدن اوجوشهای قرمز زده اسهال هم دارد مشکلش چیه
- دندان در آوردن
تب در کودکان یکسال بخاطر دندان درآوردن تا چند روز ممکن است ادامه داشته باشد؟
- برگشت کمر به عقب
سلام آقای دکتر نوزاد ۴۵ روزه ای دارم امروز تو میهمانی بغلت غفلت یک لحظه کمر بچه به عقب برگشت و گریه شدیدی کرد ولی بعد از آن آرام شد خواهش بگید آیا مشکلی پیش آمده نیاز به ویزیت دارد یا خیر
- نوزاد۶روزه ما دوروزه زیاد گریه میکنه امروز متوجه شدیم دور نافش یکم ورم کرده در ضمن نافش هنوز نیفتاده لطفا راهنمایی کنید
- میزان نصرف دارو
سلام برای پسرم که ۴۶کیلو است دوز مصرف سفیکسیم ۱۰۰چقدر باید باشد
- سلام خسته نباشید دخترمن 7روزش است نافعه آن تورم کرد
- اسهال نوزاد ۵ماهه
دخترم اسهال شدید گرفته داره همش ازش آب میریزه بیرون .الان دو روزه اینجوریه چی بهش بدم. پدی لاکت و دمیترون میخوره. تازه براش او ار اس هم گرفتم
- سرخک کودکان
سلام وقت بخیر پسرم ۹دارد چند روزه سرما خورده بهش کوریزان پاراکید دادم از امروز روی شکم کمر و صورتش دونه ای ریز ریز قرمز بیرون زده ایا میتونه سرخک باشه چه اقدامی باید انجام دهم
- سرفه
سلام اقای دکتر دوروز پیش پسرم چهارو نیم ساله هم ابریزش داشت الان سرفه داره پلارزین داده بودم بهش الان سیموسپان بدم یا برم هگزین و هانی تیم؟
- سرماخوردگی
باسلام و احترام، دکتر برای پسرم که هشت سال و نیم هست با وزن۲۵ کیلو که تب و خلط داره سفکسیم ۱۰۰دادن اما مقدار مصرف رو نداده لطفا راهنمایی بفرمایید
- شیر خشک
سلام ،،نوزاد 8 ماهه ام ،روزها فقط غذای کمکی میخوره ،ولی شب ها تو خواب 3 وعده شیر خشک میخوره ،،ایا مشکلیه ک روزها شیر خشک نخوره ؟؟؟؟
- سکسکه
سلام. آیا بیش از حد خوردن نوزاد یک الی دوماهه باعث سکسکه اش میشه؟
- بیماری کودکان
من یه آبجی 8 ساله دارم که پاهاش خود به خودی دچار کبودی های کم رنگ میشه و گاهی میگه نمیتونم راحت نفش بکشم و گاهی هم درد استخوان داره البته دی ماه بردیمش آزمایش خون و پیش متخصص کودکان گفتن که هیچ مشکلی نداره ولی باز نگرانیم اگه میشه راهنمایی بکنید
- برای گوش درد بچه ها ی ۷ ساله
گوش درد بچه هی ۷ ساله
- هیدرونفروز جنین
هیحده هفته بارداریم رو تمام کردم تو سونو انومالی گفتند که جنین پسره هر دو کلیه دارای هیدرو نفروز هست بقیه چیزها نرماله. ایا درمانی داره تو جنینی انجام بدیم ایا این هیدرو نفروزه خطرناکه
- ویتامین دی
از ابتدا قطره آد ومولتی ویتامین رو به کودکم دادم اما الان 21 ماهشه آزمایش داده ویتامین دی 28.7 بوده برای جبران کمبود چکار کنم؟؟
- زردی نوزاد
سلام وقت بخیر میبخشید نوزاد دارای گروه خونیb+ و هم گروه خونی من است. در روز سوم تولد زردی۱۶.۵ داشت و تحت درمان فتوتراپی قرار گرفت به مدت۴۴ ساعت و بعد از ان در روز۷ ام تولد زردی ۱۳.۸ هست.ایا لازم است مجدد در دستگاه قرار بگیرد؟ ممنون میشم راهنماییم بفرمایید.
- آسم..
سلام وقت بخیر دختر 10 سالم تو این یک ماه دو الی 3 بار سرما خورد و سرفه هاش طولانی شد هر داروی سرفه دادیم خوب نشد تا کم کم شب ها از سرفه بیدار میشد دوباره سینش خلطی شد. شما گفتین دگزا بزن چون مدرسه میره. من بردم دکتر ریه الان دوهفته هست اسپری استفاده میکنه دیگه شب ها بیدار نمیشه ولی در طول روز سرفه خلطی هنوز هم هست. دکتر کفت اسم... تماما پختنی میخوره 4 کیلو وزن کم کرده. میخوام بدونم دگزا اگه بزنه تمام این خلط ها خشک میشه یا نه؟؟ دکتر امانی بردم
- مولتی ویتامین
سلام .دخترم ۲ وسال دوماهشه .میخواستم بدونم برا اشتها ورشد قد شربت زیتوکید بهتره یا زینگ سولفات ایرانی؟؟ممنون
- تعداد دفعات شیردهی بعداز پایان دوازده ماه
سلام وقتتون بخیر تعداد دفعات شیردهی از دوازده ماه به بعد چند دفعه در روز باید باشه چون وقتی شیر میخوره کنتر غذا میخوره یا اصلا نمیخوره

