Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- عوارض واکسن ۴ماهگی
باسلام من دیروز نوزاد ۴ماهم رو واکسن ۴ماهگیش روزدم تاشب خوب بود ولی نصف شب ناگهانی مقدار زیادی شیر بالا آورد حالا من میترسم بهش شیر بدم دوباره همون جوری بشه چیکار کنم ببرمش دکتر
- ملاج نوزاد
سلام آقای دکتر خواهش میکنم جوابمو بدید .من امروز نوزاد ۶ ماه ام را بخاطر خس خس سینه دکتر بردم .دکتر دست به ملاجش گذاشت گفت یه کم فاصله داره ببر برسی کن .خداروشکر بچه من سیر تکاملش و پله پله طی میکنه دکتر گفت در تخصص من نیست ببر دکتری که خودش آدرس رو داد.خیلی حالم بده توروخدا خطرناکه .
- سلام نوزاد ۷ ماهه دارم که اظهال شده که هر۴۵ دقیقه ای چکار باید کرد دسشوتی مدفوع میکنه ویکمی هم تب دار
- پسرم سه ماهش هست گفتندحساسیت به باقلا داره من میتونم موهامو رنگ کنم
من میتونم موهامو رنگ کنم
- سوزش ادرار
سلام آقای دکتر دخترم ۸ماهشه داخل واژنش قرمز شده یعنی سوزش ادرار گرفته پوست داخل واژن قرمز شده خیلی بی قراری میکرد تازه فهمیدم برای اینه چیکار کنم خوب بشه؟؟خواهش میکنم اگر راهی میدونید بگید
- رشد کم دور سر نوزاد
سلام دختری شش ماهه دارم که اندازه دور سرش در بدو تولد ۳۵ بود والان که شش ماه و ده روز داره ۴۲ است آیا اندازه دور سرش کمه؟لام
- دفع مدفوع بلافاصله بعد از خوردن غذا
سلام وقت بخیر دکتر؟ پسرم ۸ ماهشه الان چند روزه بعد از خوردن هرچیزی چه غذا چه شیر بلافاصله پوشاکش خراب میکنه خیلی سریع. علت چی میتونه باشه دکتر؟
- قطره آهن و مولتی
سلام وقت بخیر خسته نباشین ببخشید آقای دکتر من از 6 ماهگی تا الان که پسرم 10 ماهشه قطره ی آهن لیپوزوفر میدم 15 قطره میدم بهش میگن لیپوزوفر آهنش کنه باید 2 سی سی هرروز بدی، الان چن قطره بنظرتون بدم؟ و اینکه کنار قطره ی آهن، مولتی ویتامین هم بدم بهش؟ چه مولتی ویتامینی خوبه؟ با تشکر از وجود و راهنماییتون 🌹🙏
- سرماخوردگی نوزاد هفت ماهه
سلام یه نوزاد هفت ماهه دارم سرفه شدید داره همراه با آبریزش بینی ولی تب نداره سرفه هاش خیلی شدیده که اصلا نمیتونه بخوابه میشه بگید چی باید بهش بدم
- در مورد زردی نوزاد
با سلام نوزاد من اول زردیش ۱۲ بود اومد پایین الان ۹ به نظر شما من شیرم کمه میتونم قطره شیرافزا بخورم
- کم شدن ادرار نوزاد
پسرم 3ماه و 20روزشه دو هفته پیش عمل جراحی کلیه داشته...کلیه سمت چپش مجاری خروجی اش مادر زادی تنگ بود ...دکتر جزینی عملش کردن... خب مشکلی نداشت عمل هم خوب بود ... چند روزی هست سرماخورده ...دو شب هم تب داشت...ولی الان دیگه تب ندارن...فقط حجم ادرارش خیلی کم شده ...روزی یکی دوبار شکمش کار میکنه سبز رنگم هست... به نظر شما آیا کم شدن ادرارش خطر داره یانه
- اختلال خواب
نوزاد ۹ ماه و ۱۴ روزه، بعد از گذراندن دوره sleep regression ، خواب او کمی بهبود یافته ، اما از آنجا که تا به حال (به اشتباه) در تشک غلط گیر می خوابید ،با تغییر به تشک معمولی و آزاد با هر غلط به حالت چهار دست و پا می رود و یا مینشیند و ....
- بازنشدن کامل انگشت نوزاد
باسلام من نوزادی ۱۹روزه دارم که دوروز است متوجه شدم دو انگشت دردودست او بطور کامل باز نمیشود، ایا با گذشت زمان و رشد او میشود این مشکل حل شود؟ایا این خطردارد؟
- نفخ نوزادی۳۳روزه
سلام نوزاد۳۳روزه ای دارم سه روزمدفوع نکرده وشکمش گاهی اوقات سفت میشودوگریه میکندچیکاربایدکنیم مدفوع کندچه دارویی بایدبگیریم گاهی اوقات خیلی گریه میکندوازبدنش گازخارج میشود
- مدفوع سبز و اسهال
باسلام بچه ۵ ماه دارم ۲ روز اسهال بود حالا هم مدفوعش سبز شده و همچنان اسهال،چکار کنم؟
- غذای کمکی نوزاد
سلام. آقای دکتر نوزاد پنج ماهه ای که غذای کمکی اش از چهار ماهگی شروع شده باید در روز چند وعده و در هر وعده چند سی سی غذای کمکی بخوره؟ چون وزن کمتر گرفته بود از چهار ماهگی فرنی آرد برنج رقیق براش شروع شده بود.
- کودک يک ساله
سلام آقاي دکتر دخترم 4روزه رفته داخل يک سال،وزنش کمه ميتونم بهش معجون گردو و عسل و شير و موز بدم؟؟
- كرونا و واكسن ٤ ماهگي
نوزاد ٤ ماهه دارم از ٠٥/٨ به كرونا مبتلا شد.الان٢٦ روزه.واكسن ٤ ماهگي رو فردا ميخوايم بزنيم.متولد ٠١/٢٤ هست.مشكلي پيش نمياد؟كروناش خفيف بود و عدد تست كروناش ٢٨ بود.
- دادن شربت ازیترومایسین 200به کودک 11کیلو
برای سرماخوردگی دخترم شربت ازیترومایسین 200گرفتم سرفه خلط دار و آبریزش زیاد بینی داره تبم داره
- صبحانه
سلام آقای دکتر خسته نباشید نوزادم تازه وارد نه ماهگی شده اصلازرده تخم مرغ اپز نمیخورم ی کم میزارم دهنش انگار میخواد بالا بیاره میشه بفرماید ب نوزاد نه ماهه م صبحانه چی بدم الان چ چیزای براش خوبه باتشکر ممنون میشم راهنمایی بفرماید

