Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- سرماخوردگی
سلامپسرم۴ماهشهوزنش۷کیلوسرفههایچرکیدارهولیتبندارهشربتآموکسیسیلین۲۵۰چندسیسیبهشبدن واینکهالانکهسرماخوردهاستبرایواکسن۴ماهگیشببرمشمشکلینداره
- میزان مصرف آموکسی 125برا کودک 10 کیلویی
گلو درد داره ده کیلوه 23 ماهشه میزان مصرفش
- آبریزش بینی
سلام. پسرم دو سال و ده ماهشه فقط عطسه و آبریزش بینی داره. چه شربتی و به چه مقدار بدم؟
- شیر خوردن کودک
سلام شبتون بخیر، پسرم ۱ سالش هست وزن تولدش ۴ کیلو بوده، وزن الانش ۱۱۶۰۰ هست، خیلی زیاد بد غذا هست هیچی نمیخوره، همه مدل غذای درست کردم اما نمیخوره، فقط شیر رو خوب میخوره و سرلاک، شیرش هم سوپرامیل هست، میخوام شیرش رو عوض کنم چون وزندهیش خوب نبوده نسبت به شیری که میخوره، هر ۳ ساعت۲۱۰ سی سی میخوره، ولی چاق نمیشه، چه شیری بهش بدم خوبه؟
- عفونت گلو
سلام آقای دکتر وقت بخیر ،دخترم ۴/۵ساله هیت با وزن ۱۷ کیلو ،گلوش سفید شده و دهنش بو میده ،چون قلبش مادرزادی سوراخ داره نگرانم ،آیا سفیکسیم ۱۰۰ براش کافیه ،سپاس فراوان .
- سلام من یه پسر ۵ماه و ۲۰روزه دارم که نزدیک یک ماه سرفه های پراکنده داره بعد صب ها بیشتر حالا براش سفکسیم گرفتم خوب وزنش هم ۸کیلو روزی چند و چقد بدم
- سرماخوردگی کودک ۱/5ساله
سلام. دخترم یک سال و نیمشه دیشب اصلا تب و علایمی نداشت الان یهو تب کرده و گلوش گرفته صداش هم گرفته ممنون میشم راهنماییم کنید.
- بی اشتهایی و بد غذایی
سلام کودک من الان12ماهش هست ووزنش 7یا8کیلوهست نه شیرخشک میخوره ونه غذاچیکارکنم؟ خیلی ضعیف هستش
- سرماخوردگی
ایا شربت دیفن هیدرامین کمپاند برا کودک ضرر داره؟
- سلام نوزاد۱۱ماهه دارم که سرماخورده بهش اموکسی سیلین ۱۲۵میدم یادم نبوده تویک وعده دوباردادم چیکارکنم
- عقب ماندگی
سلام خسته نباشید آقای دکتر من یک بچه پنج ساله دارم شعر حفظ میکنه همه کار میکنه ولی نسبت به هم سن و سال های خودش کمتر میفهمه ۲ سال پیش از پله ها افتاد ضربه محکم به پشت سرش خورد ولی بردیم دکتر عمومی گفت مشکلی نداره بعد اون اتفاق همچی که از قبل بلد بود به یاد داشت به نظر شما دچار اتفاقی شده خواهشا پاسخ بدهید
- کاغد
سلام آقای دکتر خوردن کاغد که روش با خودکار نوشته شده باشه مشکلی ایجاد نمیکنه؟!
- کم پشتی موی کودک
- سرماخوردگی
سلام دکتر جان بچم ۵ سالشه بیمارشماست سرماخورده سرفه داره بهش پلارژین و دکسترومتورفان و سیتریزین میدم و شربت ازیترومایسین کفایت میکنه یا بیارمش پیش شما ؟ امروز سومین روزه
- فاویسم
ایا شربت میم پرتقالی برای بچه های فاویسمی ضرردارد
- یبوست
سلام ، دختر سه وسال ونیمه من چهار روز است که دچار یبوست شده ، چکار باید کرد
- شیرفاسد
سلام اقای دکترمامان رایان هستم سه ساله مریض خودتونه،رایان یه غُلُپ شیر کاکائو فاسدخورده چیکارکنم میترسم چیزیش نشه بهش یه لیوان آب دادم خورد
- سرما
سلام دخترم تب شدید داره و سرماخورده دکترش دفعه قبل شربت سفیکسیم ۱۰۰ تجویز کرده بود بهتر شد الان مجدد همونطور تب داره و...اما یادم رفته ک هرچند ساعت باید بهش این دارو رو بدم لطفا راهنمایی کنید دخترم سه سال و سه ماهشه
- عسل
سلام آقای دکتر پسر من دوسال و دوماهش میتونم بهش عسل بدم ممنون
- درد پای کودکان
سلام دخترم 3 سالشه و چند وقتی میگه شبها پاش درد میکنه و تب میکنه علت چیه

