Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- سلام وقت بخیر من دخترم یکسال ودوماهشه شربت ستادین دی سی میتونم بهش بدم
- غده روی ساق پا کودک
سلام پسر من دوسالشه ی چیز کوچیک اندازه نخود شاید کوچیک تر روی ساق پای پسرم هست و ن درد میکنه ن اذیتش میکنه موقعه راه رفتن بعضی وقتا اصلا نیست و بعضی وقتا در میاد این منو خیلی نگران کرده درضمن پسرم مدام در حال جنب جوش و تحرک زیادی داره
- واکسن آنفولانزا
سلام تا کی وقت هس واکسن انفولانزا بزنیم؟
- ک۶ک۶ع
سلام دخترم ۱۱ کیلوعه چقد شربت سفکسیم ۱۰۰ بدم چند ساعتی؟
- تب وابریزش بینی
سلام اقای دکتر دخترم ۶سالشه تب وابریزش بینی داره میتونم شربت ستادین بهش بدم؟
- ترشح
سلام دخترم ۱سالس از اول یه ترشح هایی قسمت لابیا داشت به رنگ سفید تمیز کردنش سخته انگار چسبیه گاهی باشامپوبچه میشورم کمی تمیز میشه .ممکنه عفونت باشه
- سرفه
سلام و خسته نباشید. پسرم نزدیک شیش سالشه وزنش ۱۶/۸۰۰. تو این روزهای تعطیل تب و سر درد و یکم گلو درد داشت بردم ۱۷ شهریور بهش استامینوفن و پلارژین دادن. گفتن عفونت نداره ویروسیه. الان تب و سر دردش خوب شده اما خیلی سرفه میکنه. سرفه هاش هم خشک هست. لازمه آنتی بیوتیک بدیم؟ وزن پسرم خوب هست یا کمه؟
- این شربت نیاز نداره با آبجوش قاطی شه
- اسهال
سلام پسرم ٤٠روزشه يك هفته اسهال شد شيرخشك آال ١١٠دادم بهش خوب شد دوباره همون شيرنان قبلب رو دادم فورا اسهال شد ميخواستم بدونم شيرخشك آال١١٠را تا چندماه ميتونم بدم ؟
- عدم راه رفتن کودک ۱۷ ماهه
باسلام پسری دارم ۱۴ ماهشه هنوز راه نمیره ولی ب درو دیوار میگیره و راه میره فقط تنهایی نه حس میکنم میترسه شنیدم شربت کلسیم خوبه آیا تاثیر داره؟؟؟روزی چند سی سی؟؟
- شربت آزیترومایسین۲۰۰
میزان استفاده از شربت آزیترومایسین برای کودک ۲سال و پنج ماهه...وزن ۱۳ونیم کیلو
- تلفن
سلام اقای دکتر من ۵ روز پیش باهاتون تلفنی صحبت کردم اگ خاطرتون باشه گفتم پسرم ۳ سالشه کلماتش محدوده ایا ممکنه اوتیسم باشه شما گفتین ببرم گفتار درمانی من بردم پیش خانم دکتر حسینیان گفتار درمان ایشون گفتن که نیاز به بازی و شعر و صحبت داره واوتیسم نیست برام ده روز بعد نوبت زدن حالا اقای دکتر من نگرانم ممکنه خدای نکرده جلسات اینده نشون بده؟؟ به منم گفتن که زیادی استرس دارم
- تعداد دفعات مدفوع
با عرض سلام و احترام خدمت جناب آقای دکتر دختر من دقیقا ۲۴ ماهه اس . به مدت ۲ روزه که تعداد دفع مدفوعش ۴ الی ۵ بار در روز و به مقدار کم شده است. در صورتی که قبلا روزی یک بار و با حجم زیاد بود. آیا ممکن است مشکلی وجود داشته باشه؟ آیا باید اقدام خاصی انجام بدهم؟ با تشکر
- شیر خشک
میشه شیر خشک را با شیر پاستوریزه مخلوط کرد.دخترم پنج سالسشه ولی 15کیلو میخوام چاقشه
- ایستادن نوزاد
سلام و عرض ادب، آقای دکتر پسرم رو از سه چهار ماهگی تا الان که شش ماهه هست گاهی زیر کتف هاش رو گرفتم و سرپا نگه داشتم. یا اینکه به همین صورت به حالت تاتی راه بردم. آیا این کار اشکالی داره؟
- سلام من دخترم وقتی ب دنیا امد تو صورتش لکه قرمز داره گفتن بوسه فرشتس الان یک ماهشه همون جوریه ایا ببرم دکتر درمان یا پمادی برا راحل داره
- ختنه
سلام اقای دکتر میشه بفرمایید کی بچه رو ببریم برای ختنه؟ ۴ماهشه بچم
- جوش در اطراف ناحیه تناسلی پسرم
پسرم چند روزه متوجه یه جوش درناحیه تناسلی شدم دوساله شه اذییتش نمیکنه قرمز و یه خرده فک میکنم آبکی باشه به نظرتون چکار کنم
- پماد بی حسی
سلام من پسرم ۴ ماهشه امروز برای واکسن بردمش ولی واکسن نزد قبلش به پاهاش پماد بی حسی زالاپی رو زدم ولی پاهاش قرمز شده و همیجور داره پر رنگ تر میشه. پسرم فاویسم هم داره خیلی نگرانم باید چیکار کنم
- شربت ایموژن
سلام، شربت ایموژن برای کودک ۹ ساله برای تقویت سیستم ایمنی چندروز باید مصرف شود؟

