Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- ترش بودن
سلام آقای دکتر دخترم ۴ماه ۱۸ روز داره با وزن تولد ۲۶۵۰بود وزنش کردم شده ۶۱۰۰ یه روز خوب شیر میخوره یه روز نه آلرژی داره هم شیر خودم میخوره هم شیر خشک ببلاک۱ Ha.روزی یکبار تا دوباره دفع داره با بوی ترش .قرص نکسیوم میدم بهش با زینک سولفات .شربت فولیک .به خاطر آلرژی چند ماه رژیم دارم .ممنون پدی لاکت دادم جواب نداد ممنون میشم راهنماییم کنید غذای کمکی کی میتونم شروع کنم و چه قطره آهنی بدم
- سلام ببخشید بچه من ۳سالش تازه پرشده تب کرده بردیمش دکتر سرم وامپول داخل سرم زدن وشربت پروفن ونیوتادین وازیترومایسین دادن اماالان دوبارا تب ولرز کرده چیکارکنم
- تب کودک ۲ساله
پسرم تب کرده به طوریکه دهانش آفت زده.سه روز پیش بردمش دکتر دارو داد.بهتر شده الان.ولی صورتشو پف کرده دون دون داره میزنه بیرون.داخل دارو ها آزیترومایسین بود.قرص جوشان.حالا چکار کنم
- بیقراری بی اشتهایی
سلام خسته نباشد دخترم یک روز مونده بره تو نه ماهش سه چهار روزه دندون دراورده اما از دیروز شیر عقب میکشه غذاهم نمیخوره خیلی خیلی هم بیقرار شده ممنون میشم بگید چه کارکنم تشکر
- گریه
سلام دختر من یک ماهو نیمشه جدیدا یهو بی دلیل یعنی پوشک و غذا. مشکل نداره یهو گریه میکنه یهو از خواب میپره گریه شدید و پاهاشو جم و دستاشو مشت میکنه در حین گریه قرمز میشه و یهو انگار نفسش میره. بعد باز ادامه گریه، میتونم بهش داروی گرمیچر بدم؟ و چند ساعت چندسات
- بی اشتهایی
سلام اقای دکتر کودک 11 ماهه ام خیلی بی اشتها شده قبلا غذاشو میخورد اما یک ماه و نیم هست هررر کاری میکنم غذا نمیخوزه دیگه کلافه شدم،واقعا هییچ غذای رو تمیخوزه جز شیرخودم نه ماهگی وزنش کردم خوب بود ولی قبل نه ماهگی غذاشو میخورد این مدت اینحوری شده میترسم وزن کم کنه، چیکار کنم به نظر شما درست میشه؟ شنیدم بخاطر دندون هست ولی 4 تا دندون در آورده داروی گیاهی اشتها آور معرفی نمیکنید که زیاد عوارض نداشته باشه؟ ممنون میشم جواب بدین
- ازمایش ۱سالگی
سلام اقای دکتر آزمایش ۱سالگی برای بچه ضروری هستش؟ منظورم چکاب هستش ممنونم
- ثابت ماندن وزن نوزاد
- میزان مصرف آموکسی سیلین ۱۲۵برای کودک ۴ساله
سلام وقت بخیر کودک ۴ساله با وزن ۱۶کیلو چند سیسی و هرچند ساعت باید مصرف بشه مموناز پاسخگوییتون
- اس
سلام دکتر من دخترم ۳ماهشه از ابتدا بهش شیرخودم و کمکی بیومیل دادم از روز ۴شنبه روزی ۵یا۶بار دفع داره اولین دفع زیاد و نرماله باقیش حجم خیلی کم اندازه یک سکه یا دوسکه هست گاهی سبز گاهی زرد کمی چسبناک و آبکی حالا باید چکار کنم؟ بچه سرحال و اوکیه
- سلام خسته نباشید نوزاد دخترم ۵۵ روزش هست بهش بی بی کر دادم همش اسهال میکنه چیکار کنم
سلام خسته نباشید نوزادم ۵۵ روزش هست قطره بی بی کر دادم برای کولیکش همش اسهال میکنه چیکار کنم
- درد درناحیه الت تناسلی
دخترم چند روزه دستشو میذاره قسمت شکمش و دستگاه تناسلیش نمیدونم چیکار کنم
- دوز دارو
سلام برای نوزاد 44 روزه با وزن 5 کیلو چند سی سی شربت آموکسیسیلین بدم؟
- ایاایبوبروفین برای کودکان باقله ای ضرردارد
ایاایبوبروفینایاایبوبروفین برای کودکان باقله ای ضرردارد
- مقدار مصرف سفکسیم برای دخترم ۳۴ کیلو هست
مقدار مصرف سفکسیم برای کودک ۸ساله با ۳۴کیلو وزن
- سرفه نوزاد
سلام خسته نباشین،،نوزادم ۴۵ روزشه،چهار روز پیش سرفه داشت حدود دو یا سه تا پشت هم و عطسه و خس خس میکرد ولی خداروشکر تب نداشت،بردمش پیش متخصص،آزیترومایسین دادن برای مصرف س روز و روزی ۱/۵سی سی،دیروزسرفه هاش بیشترشد ک دکترمتخصص نبود و بردمش عمومی و گفتن ک عفونتی توی گلوش نیست و احتمالا الرژیه و دیشب بردمش پیش دکتر خودش ک گفت اگر سرفه هاش کم بشه،مشکلی نیست الان سرفه هاش کم نشده والبته ن تو حالت طبیعی،وقتی ک بخاطر دلدردش گریه میکنه و جیغ میزنه س یا چهارتا سرفه میکنه پشت سر هم.باید چیکار کنم؟ممنون میشم پاسخ بدین
- زردی نوزاد۱۲ روزه
سلام نوزاد ۱۲ روزه ی دخترم زردی ۱۳ داره میخوام بدونم چیکارش کنم دکتر قطره داده فقط
- فرني
باسلام به گفته ي شما فرني برنج رقيق شده رو ده روزي ميشه كه شروع كردم به ٣٠سي سي رسيده آيا ميتونم دو عده ظهر و شب هر وعده ٣٠سي سي فرني بدم؟روزي ٦٠سي سي دخترم ٥ماهه ٨٨٠٠وزنشه
- سلام خوبین خسته نباشیدپسری دارن 10ماهه الان 3ماهه که دچار یبوست شدید همراه با درد وگریه شده تقریبا 1ماه پیش که بردمش دکتر قطره بی بی کر بهش دادن اما متاسفانه تاثیری نداشت بنظر شما چه داروی از همه بهتره براش؟ هر 4روزی هم احساس دستشویی میکنه البته خیلی طفلکی گریه میکنه وبا کمک خودم که باسنشو ماساژ میدم وشکمشو ماساژ میدم دستشویی میکنه
- شیر نخوردن نوزاد در بیداری
سلام آقای دکتر پسر پنج ماه و نیمه ای دارم که الان اصلا شیر نمیخوره البته اوایل خوب شیر میخورد ولی بعد از ختنش خیلی بد شیر میخورد فقط تو خوابیدن الان تو خوابم به زور بهش شیر میدم از اول هم شیر خودمو نخورد و فقط شیر خشک میخوره غذای کمکی هم دو هفتست شروع کردم اونم نمیخوره واقعا دیگه خسته شدم ساعت ها شیر نمیخوره نمیدونم چیکار باید بکنم نظر شما چیه نهغذا میخوره نه شیر مشکلش چی میتونه باشه

