Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- فاصله بین دارو
با سلام و وقت بخیر میخواستم بدونم بین قرص لووتیروکسین و قطره اهن و آد باید چقدر فاصله باشه؟
- بوی بددهان
سلام اقای دکتر وقت بخیردخترم یکسالشه لثش قرمزشده داره دندون در میاره ولی الان دو روز ک دهنش بو میده یعنی ازهمین دندون دراوردن؟بعدنمیدونم چرا چشمام الوده ولی سرمانخورده
- واکسن
با سلام ، ببخشید میشود بعد از واکسن چهار ماهگی نوزاد از استامینفون پاراکید استفاده کنم ؟چن قطره؟
- نفخ نوزاد یکماهه
سلام دخترم الان۴۳روزشه نفخ داره خیلی ب خودش فشارمیاره تا بادشکمش خالی بشه بعدمدفوع نمیکنه تا تحریکش نکنیم با روغن زیتون چوب پنبه مقعدشو باید باز کنیم تامدفوع کنه قطره روتفلور باقطره پدی لاکت.شربت گریپ میسچر.قطره کولیک ایزم دادم شیرخشک ببلاکم دادم ولی مدفوع نمیکنه چکارش کنم خودش مدفوعو کنه
- دخترم سرما خورده ۵ سالش هست
سلام خدمت آقای دکتر دخترم ۵ سالش هست سرما خوردگی داره سرفه ی شدید در شب ها می کنه باید چی بهش یدم
- تب
سلام دخترم ۳سال و۱۱ماهشه امروز تب کرد تبشم ۳۷ و۷درجه بود واسه پایین اوردنش چیکار کنم ممنون
- فرزندم ۶ساله هست گلودرددارد وعفونت کرده وبسیار سرفه میکند آمپول بتا متا زون اشکالی ندارد؟
- تغذیه
سلام خسته نباشید، به نوزاد شش ماهه چند وعده و روزی چند قاشق بهش فرنی بدم؟ ممنون
- سن قطع شیرخشک
سلام. دختر 18 ماهه دارم. وزنش مقداری کم بود دکتر گفت شیرخشک رو قطع کنم تا با غذا خوردن بیشتر وزن بگیره.درسته در این سن شیرخشک رو قطع کنم؟ بجاش میتونم شیر پاستوریزه بدم یا کلا شیر رو قطع کنم
- ملاج نوزاد
سلام آقای دکتر ببخشید مزاحم شدم من پسرم ۲ ماهه هستش چند تا از اقواممون تا حالا سرش رو نوازش کردن و دست زدن و شوهرم هم متاسفانه به اصرار موهای سرش رو با موزر زد حالا من خیلی سر ملاج بچم میترسم و استرس دارم به نظر شما بهش فشار وارد شده؟
- مصرفقرص
سلام روز بخیر آقای دکتر پسرم ۵ سالشه قرص کلیدینیوم سی رو پیدا کرده یه دونه خورده آیا مشکلی ایجاد نمیکنه براش
- پودر چاقی
سلام یه بچه ی ۸ ماهه دارم و شیر خودمو بهش میدم تواین چند وقت خیلی لاغر شدم میتونم از پودر چاقی جینسینگ استفاده کنم
- با سلام، قطره استامینوفن پاراکید، هر سی سی 12 قطر، برای کودک 4 ماهه با وزن 6.5،باید 1 سی سی داده بشود؟
- مصرف شربت ستادین برای نوزادیکسال
مصرف شربت ستادین برای نوزاد یکسال هرچند ساعت وججوری بدم
- سرماخوردگی
پسرم دو ماهشه خس خس سینه داره با سرفه کم اما خلط دار یه دکتر شربت ازیترومایسین نوشت و اونیکی اموکسی سیلین کدومش بهتره بدم و مقدارش چقدر؟!
- سرماخوردگی در نوزادان
تورو خدا بگید برای این خس خس و سرفه و عطسه نوزاد ۲۰ روزه چی خوبه شوهرم اینجا نیست نمیتونم برم بیرون ببرمش دکتر میدم همسایمون برام دارو میاره
- ابریزش بینی
خسته نباشید.دخترم یکسال و نیمه ابریزش بینی گرفته روز دوم بعد از خواب که بیدار شد مخاطش سبز بود تا کم کم در طول روز باز معمولی و بی رنگ میشه.دو نوبت بهش کوریزان کودکان دادم.مخاط سبز یعنی سینوسش عفونت کرده و نیاز به انتی بیوتیک داره؟
- استفاده از شال گردن برای کودک
سلام.دختر من هفته بعد ۸ ماهش تموم میشه.وقتی به مراکز درمانی مراجعه میکنم ،میتونم دهان و بینی دخترمو با شال گردن کاموایی بپوشونم؟
- سلام آقای دکتر پسرم من سه ماه و ۱۵روزشه رفلاکس داره درست شیر نمیخوره میخوام زیتو کید بهش بدم خوبه؟
سلام آقای دکتر پسرم یک ماه و دو روزشه سرما خورده بود خوب شده فقط سه شب شده گریه میکنه خیلی خوابش میاد نمیتونه بخوابه گریه میکنه
- سرماخوردگی ، گوارش
سلام پسر ۱۲ ساله من هشت روز پیش با شکم درد و اسهال به پزشک مراجعه کردیم و پس از تزریق آمپول و سرم خوب شد و ۳ روز بعد علائمی نظیر آبریزش و گرفتگی بینی و سرفه و گلو دارد ظاهر شد پس از گذشت هشت روز دوباره اسهال و شکم درد فعلا خفیف داره خیلی نگرانم آیا دلیل دیگه ای داره آیا بخاطر همین ویروس هست و چرا در هشت روز درمان نمیشه حدود یک ماه پیش آزمایش خون داد و همه چیز نرمال بود فقط wbc 11.1 بود که دکتر گفت اون 0.1 بخاطر استرس بوده و چیزی نیست .

