Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- قطره آهن ليپوزوفر
سلام آقاي دکتر دخترم 15ماهشه ميتوانم به جاي قطره آهن سيدرال قطره آهن ليپوزوفر که جديد در اومده بهش بدم؟؟قطره آهني خوبي هست؟؟؟
- انتقال بيماري
سلام مجدد و خسته نباشي چندتا از فاميلامون كه قراره عيد ملاقات كنيم باهاشون متاسفانه هپاتيت بي دارن نگران دخترم هستم چون هنوز واكسن ٦ ماهگيشو نزده اون ها نيز رعايت نميكنن آيا فعلا با همون واكسن اول كه بدو تولد ميزنن كفايت ميكنه چون دوره سومش ١٢ فروردينه ممنون
- بی ا شتهایی
سلام خسته نباشین.پسرم ۳ ماه دیگ میشه ۲ ساله میخواسم بپرسم چیکار کنم ک اشتهاش باز شه خیلی بد قزاس صبحونه نمیخوره فقط سوپ میخوره اونم به زور شهر خودم بردم دکتر بهش راسیپ داد ولی هیچ کمکی نکرد ممنون میشم از راهنماییتون.
- حساسیت به پروتئین گاوی
با عرض سلام وخسته نباشید ... دختر هفت ماهه دارو که بع دلیل حساسیت به پروتئبتن گاوی نه گوشت و نه لبنیات گاوی مصرف نمیکنم.. اما از جایی که دیگه غذاهای کمکی باید بهش بدم خواستم بدونم مشکلی نیست ماست بز یا گوسفند بدم.. یا خودم مصرف کنم.. و این رژیم نخوردن لبنیات تا چه زمان ادامه بدم؟ ممنون
- شیر پاستوریزه
سلام آقای دکتر بچم 20ماهش هست آیا میتونم بجای شیر خشک شیر پاستوریزه بهش بدم؟کم چرب بهش بدم یا پر چرب ؟پسرم یبوست داره الان بهتر شده مشکلی پیش نمیاد ؟
- خلط با رگه خون در مدفوع نوزاد
با سلام كودك ما ٤٥ روزشه و داخل مدفوعش خلط با رگه خوني ديديم ضمنا هم شير مادر هم شيرخشك بهش ميديم تب نداره ولي شيرو بالا مياره مقداري اب دهانشم ميره ممنون ميشو راهنماييم كنيد
- غذای کمکی
سلام اقای دکتر ،نوزاد من 6 ماه و بیست روزش هست از انواع غذاهای کمکی مثل سوپ مرغ و سبزیجات میکس شده ،شیر برنج ،لعاب برنج ،سرلاک ،اصلا نمیخوره ،یعنی هیچ نوع غذای کمکی دوست نداره ،به نظر شما چیکار کنم ؟؟ مرسی از لطفتون
- سیر نشده بچم با شیر خشک
سلام خسته نباشید من بچم یک سالشه شیر خشک ببلاک میخوره شب شامشو کامل بهش میدم میخوره ولی بازم همش شب پا میشه شیر خشک میخوره هر چقدر شیر خشک میدم سیر نمیشه بازم پامیشه جیغ میزنه شیر میخواد بنظرتون شیرخشکشو عوض کنم یه شیرخشک سنگین تر بدم
- لاغر شدن کودکان
سلام اقای دکتر دخترم چهار سالشه خیلی لاغر اشتهاش خوبه ولی هرچی میخوره سریع دفع میکنه اصلا وزن نمیگیره چکار باید بکنیم
- مولتی ویتامین
سلام و عرض ادب دختر بنده ۵ سالش هست، یکماه کامل بهش شربت تقویتی لیکو مولتی رو دادم این شربت براش خوب بوده حالا سوالم اینه که سیکل دادن شربت تقویتی چطوری؟ الان که یکماه شربت رو دادم چند روز نباید شربتو بدم تا به کبد آسیب نرسه؟ و باز وقتی شروع میکنم به دادن شربت یکماه کامل دیگه باید شربتو بدم؟ اگه سیکل دادن شربت تقویتی رو در طول یکسال بهم بگید ممنون میشم بینهایت سپاس
- قرمزی صورت
سلام دخترم 11ماه و 5 روز شه دور بینی و اطراف لبش دونه های ریز قرمز (حالتی سوختگی)شده بود دکتر پوست بش پماد افی کلوزون و پماد دپانتکس تجویز کردن و بعد ی هفته خوب شد الان دوباره دوره لبش دونه های ریز و رو لپ هاش قرمز شده (گل انداخته) و دقیقا قرمزی لپاش حالت خشکی داره .... لطفاً راهنمایی کنید ممنونم .
- سرماخوردگی نوزاد۳ماهه
پسرم ۳ماهه ام سرماخورده سرفه میکنه وغلط داره موقع سرفه گریه میکنه دکتر براش شربت کورتیزون نوشته بدم بخوره؟چه شربتی خوبه؟
- واکسن
با سلام. بعد از واکسن یکسالگی تا چند روز امکان تب کردن هست؟
- غذای کمکی
خسته نباشید دختر من ۴ماه و ۱ روز داره ب گفته ی پزشکش از دیروز غذای کمکی رو شروع کردم با فرنی برنج..ی سوال داشتم ..غذای بعدیش میتونه حریره بادام باشه؟ اخه دخترم رفلاکس پنهان داره و فقط توی خواب شیر میخوره.. و اینک از کی میتونم بهش بسکوییت مادر بدم؟
- سلام مقدار مصرف شربت سفکسیم ۱۰۰
پسرم ۸ سالشه سینوساش عفونت داره شربت سفکسیم ۱۰۰ خریدم چه مقدار باید مصرف کنه؟
- دلدردودلپیچه درکودکان
سلام دکترعزیز نوزادی ۲۱روزه دارم اسهال ودل پیچه داشت به دکتر متخصص کودکان مراجعه کردم پدیلاکت ودایمیتیکون تجویز کردنداسهالش خوب شدولی دلپیچه ونفخ شدید داره .طوری که شباازساعت ۲به بعدخواب نداره بعضی اوقات نیز ترش میادتوگلوش لطفا همکاری کنیدباتشکر
- دارو برای کودک
سلام آقای دکتر ببخشید پلارژین واسه قرمزی و التهاب گلو خوبه؟
- شیر لیدی میل
سلام من میتونم شیر لیدی میل بخورم پسرم یک ماهه هست فاویسم هست اشکال ندارع باقلایی هس
- مجاری ادراری کودکان
سلام خسته نباشید پسر ۵ ساله دارم چند روزیه که تکرر ادرار داشت موقع ادرار کردن دچار دل درد میشد بردمش دکتر ارولوژی گفتن که هر شب ۵ سی سی سفیکسیم ۱۰۰بهش بدم نمی دونم چرا هنوز دل درد میشه تکرر ادرارش خداروشکر بهتر شده البتع وزنشم ۲۰کیلو
- قای دکتر وقت بخیر ما یه نوزاد هشمت ماهه داریم که دوروز بود داخل دهن افت شدید زده بود به دکتر مراجعه کردیم چنتا دارو داد یه قرص که باید یک سومشو بدیم باشربت زینک ویه قطره بنام نیساتین که روز چهار بار استفاده کنه بعداز دوروز استفاده از این داروها خیلی بیقراره فقط دوسداره بخوابه مگه خیلی گرسنش بشه که شیر بخوره تب میکنه ندام چیکار کنیم خیلی زیاد ممنون میشم جواب بدی واقعا گیج شدیم ممنون میشم یه راهنمایی کنید قرصی که باید یک سومشو بدیم اسمش اسیکلوویر

