Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- ازیترومایسین
سلام شربت ازیترومایسین برای کودکی باوزن ۷کیلوو۵۰۰گرم چقدر
- هسته گیلاس
سلام یکدانه اشتباهی هسته گیلاس خوردم ضرر داره یا دفع میشه؟
- تب و اسهال کودک ۱۴ماهه
- قورت دادن هسته هلو
پسرم ۶سالشه هسته هلو قورت داده بزرگ بودش چیکار کنم
- سرما خوردگی
باسلام دخترم یک سال وسه ماهشه . از دیروز تا حالا سرفه خلط دار گاهی اوقات عطسه و موقع خواب وشیر خوردن گرفتگی بینی و خر خر میکند لطفاً ما را راهنمایی کنید با تشکر
- مالیدن بینی
سلام آقای دکتر بچم ۶ماهشه آلرژی به پروتئین گاوی داره شیرخشک پپتی میخوره شیر مادر هم میخوره،رفلاکس پنهان هم داره همش بینی شو میماله به لباسم وقتی تو بغلم یا تو خواب کیپ میشه بیدار میشه تمام شب خوابش میاد ولی هر ۴۰ دقیقه ی بار بیدار میشه. چیکار کنم ؟خواهش میکنم کمک کنید
- تغذیه
باسلام..دخترم هشت ماهشه وزنش هفت کیلونیمه میخواستم بدونم وزنش خیلی کمه؟غیرازشیر خودم په غذایی بش بدم وزن بگیره..سوپ و زرده تخم مرغ بهش میدم
- آزیترو
سلام واحترام پسرم یک سال و۱۰ماهشه.وقتی میخوابه همه سرش عرق میکنه بیشترهمون قسمت ک روی بالش یاتشک.. خیس میشه.علتش چی میتونه باشه
- آزیترومایسن
سلام پسر من ۱۰ ساله هست و به او کپسول آزیترومایسن ۲۵۰ یک عدد دادم ولی چون یک عدد بود از داروخانه گرفتم و بجای کپسول، قرص آزیترومایسن ۲۵۰ دادند من متوجه نشدم که اشتباهه . آیا بقیه دارو را میتوانم بجای کپسول ۲۵۰ با قرص ۲۵۰ ادامه بدهم یا اینکه کپسول بگیرم؟
- ابریزش بینی
سلام پسرم 8ماهشه ابریزش بینی داره میتونم بهش شربت سرماخوردگی کودکان پاک دارو بدم؟
- نالیدن و دردشکم
سلام خسته نباشین پسرم یکسال ونیمشه و الان به مدت دوشبه که تو خواب میناله و شکمش رو بالا میبره لطفاً کمکم کنید اصلا خواب نداره ،،لطفا بهم بگین چ غذاهایی بهش بدم ممنون میشم راهنماییم کنین
- اومیکرون
باسلام خسته نباشید دخترم ۱۶ماهو ۱۸ روزش هست ۱شنبه همین هفته تب لرز بدن درد داشت تا ۳روز تب کرد دارو سفیکسیم و سربت استا و شربت پروفن میدادم بعد از ۳رور تبش قطع شد بعدافتاد به استفراغ و اسهال و دکتر سوزن ضد تهوع زد واستفراغش و اسهالش بند اومد ولی هنوز اوق میزنه دکتر قرص متوکلورامید تجویز کرده و شربت رکولیک تا میخوره یه چیز میاد توگلوش اوق میزنه ۵ روز از اومیکرون میگذره دلیل اوق زدنش چیست از شربت رکولیک هست یا از اومیکرون ؟
- سیستم گوارش
باسلام دختر2ساله به محض خوردن غذاشکمش کارمیکند وزن او11 کیلواست واشتهای خوبی ندارد انگل نداردوکمخونی درازمایشش نسان داده چیکارکنم ممنون
- حضور در مطب
باعرض سلام خدمت جناب آقای دکتر از چه روزی مطب بازهست
- جوش دستها
سلام آقای دکتر.دخترم 18ماهشه دستاس وپاهاش چوشاي قرمزميزنه جوش اولش کوچيله بعد کمی بزرگ میزنه نمیدونم از لباس هستش چون دستاش وپاهاش عرق میکنه .امکان داره خوردن انگورگرمي بزنه باعث جوش بشه .ممنون
- کش و قوسو زور زدن شدید
بچه یما یک سال و شش ماهشه. الان بشدت بی دلیل یا خودش دراز میکشه رو زمین و یا وقتس بغلش میکنید به بدنش قوسمیده و زور میزنه به حدی که اینقدر طولش میده که عرق میکنه.دلیلش چی میتونه باشه؟
- اسهال و استفراغ
دوتیکه سیب زپینی با کره سرخ کردم دتدم ب دخترم ک ۹ماهشه استفراغ میکنه بردم دکتر پدی لاکت ش بت زینک واندوسترون داد چطور مصرف بشه
- سرماخوردگی کودکان
دخترم یک ونیم سالشه یه هفته قبل انفولانزاگرفت فقط خلط گلووترشح ببنی داشت که چرکی شده بود دکترچرک خشکن سفالکسین ۱۲۵نوشت بهش دادم بهترشدبه محض تموم شدن دوباره علایمش برگشت الان چه چرک خشکی بهش بدم که عفونتش خوب بشه
- اسید معده
با سلام خدمت آقای دکتر، دختر ۸ ساله من هرهفته یکی دو بار میگوید اسید معده دارم عرق نعنا میدادم خوب میشد اما دیشب میگفت گلودرد دارد و مری اش میسوزد وزنش ۴۰کیلو است لطفا بفرمائید چه دارویی و چه مقدار لازم دارد؟
- پسر6ساله ام همیشه دوست داره بخوابه
پسر 6ساله ما همیشه مثل اینکه کسری خواب داره همیشه سردش هست پاهاش یخه از خواب پامیشه عوض اینکه سر حال باشه خواب آلود هست و میگه خوابم میاد

