Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- آمپول بتامتازون برای فاویسم
سلام .خداقوت . آیا آمپول بتامتازون برای کودک ۱۳ ساله فاویسمی ضرر داره یا خیر؟
- سوختگی خفیف دست
سلام،من پسرم۲۲ماهش ۱۲کیلو وزنش یادم رفته هر۱۲ساعت باید چند سی سی آموکسی سیلین ۱۲۵ بخوره؟
- فاویسم
سلام وقت به خیر پسر من 5سالشه فاویسم داره برا عفونت دندون بردم آموکسی سلین داده با مترونیدازول مشکلی برا فاویسم نیست آموکسی بدم ممنون
- واکسن انفولانزا
سلام دکتر مهربان من دختر تو ۸ ساله و داره فارمنتین برای صرفه هاش مصرف مکند ۵ شنبه ۷ روزه آن تمام میشه کی میتوانم بهش واکسن آنفولانزا بزنیم یعنی چند روز باید بگذرد
- حرارت
سلام دکتر دخترم ۱۵ماهشه بدنش حرارت داره و پاهاش کف روی کف پاش ولی تب نداره ازچیه؟
- زانو
با سلام.پسر من دو سال ونه ماهش هست.چند ماهی هست متوجه شدم که وقتی عصبانی میشه یا به قولی لج میکنه ،زانوهاش به طرف پشت خم میکنه.به صورتی که غیر عادی به نظر می سه.مثل این هست که سر زانوها در راستای هم نیستن واستخوان پایینی کمی عقب تر هست.یه بار مراجعه کردم به پزشک گفت مشکلی در راه رفتن و دویدن نداره.پس اونم مشکلی نیست.میخواستم راهنمایی کنید
- تب و سرفه خلط دار
سلام اقای دکتر عزیز دخترم پنج سالو نیمش ۱۸/۵وزنش اقای دکتر از پریروز ظهر که میشه سه شنبه به علت همین تب و سرفه بردمش دکتر بهش سفیکسیم ۲۰۰داد که روزی ۴/۵سی سی بدمش و شربت بنفشه و سرماخورذگی کوریزان ولی آزیترو ۲۰۰هیچ جا نبود ازیترو ۱۰۰گرفتم که دکتر گفت بهش روز اول ۹سی یی بده چهار روز دیگه پنج سی سی لده روزی امروز روز دوم آزیترو ۱۰۰بوده که دادمش ولی هنوز این تب داره که ۳۷/۶بود با استا کنترلش کردم ولی سوالم اینه که این آزیترو ۱۰۰مناسب دوزش براش همینقدر باید بدمش بینیشم شبی کیپ میشه نمیدونم چه قطره ای باید بریزم برای کیپی بینیش ممنون برام بگین جواب سوالمو خیلی نگرانم بعنی این آزیترو اثر نکرده که امروز که روز دوم دادن ازیترو بوده هنوزم تب میکنه خیلی استرس دارم ۱۰اسفند داروشو شروع کردم که میشه سه شنبه امروزم پنج شنبه ۱۲اسفند تا کی صبر کنم که اگه بهتر نشد دوباره ببرمش دکتر معاینه
- ایا میتوان شیرخشک راعوض کرد؟
با سلام پسرم یکسال و پنج ماهشه از بدو تولدبدلیل حساسیت شدید به پروتئین گاوی شیرخشک بیومیل سوی استفاده کرده،حالا میخوام بدونم آیا اشکال نداره این شیرو تا ۲سال بخوره؟اخه این شیرلبنیات نداره میترسم کلسیم بدنش تامین نشه اخه الان یکسال و پنج ماهشه فقط ۵تا دندون داره ،میشه تو این سن عوضش کنم با شیری که لبنیات داره یا نه بدنش به بیومیل سوی عادت کرده دیگه نمیشه عوضش کرد
- نحوه مصرف قطره باکتی ماید۱۰
سلام،پسرم ۱۱ سالشه،یکی از چشمهاش قرمزشده،خارش هم نداره،از باکتی ماید براش استفاده میکنم ،فقط نمیدونم هر ۶ ساعت یکبار باید از قطره استفاده کنم یا نه؟
- آزیترو
سلام واحترام پسرم یک سال و۱۰ماهشه.وقتی میخوابه همه سرش عرق میکنه بیشترهمون قسمت ک روی بالش یاتشک.. خیس میشه.علتش چی میتونه باشه
- شربت
سلام دکترپسرم سه سالشه حرف نمیزنه بردمش متخصص اطفال همدان معاینش کردگفت سالمه آخه همه چیزوخوب متوجه میشه فقط حرف نمیزنه شربت منتافدبراش نوشت وچندتاتقویتی دکتراثلاشربت منتافدونمیخوره وهمشوبالمیاره چیکارکنم نمیشه یه شربت دیگه معرفی کنیدجایگزینش کنم توروخداکمکم کنیدشب وروزندارم اثلانه خواب دارم نه خوراک انقدغصه میخورم چندتامتخصص همدان بردم میگن سالمه ولی نمیدونم چراحرف نمیزنه روستای همدان زندگی میکنم شرایط دکتربردن دوباره ندارم توروخدا شربتی بمن معرفی کنیدممنون میشم خدااجرتون بده منوازنگرانی دربیاریدبدجورگرفتارم
- متخصص اطفال
سلام اقای دکترخسته نباشید ببخشید دخترم همین الان بیدار شد گف پی پی داره وقای پی پی کرد خواستم بشورم دیدم داخل مدفوعش یه لخته سبزکمرنگ هس سرش مثل بادکنک باد بود توروخدابگین واسه چیه خیلی استرس گرفتم نازاحتم
- واکسن پرونار
با سلام وخسته نباشید ایا واکسن پرونار خوبه برای بچه یکساله وپنج ساله زد ؟چند دوز لازمه؟
- بوی بد دهان
بچه ما سه سالشه دهانش به شدت بوی بد میده.اینم بگم که پارسال به خاطر عفونت ده روزی تو بیمارستان بستری بوده گفتمشاید ربط داشته باشه
- شربت سفکسیم
سلام وقت بخیر پسرم ۶سال ونیم داره و ۲۰ کیلو وزن دکتر شربت سفکسیم براش نوشته ولی نگفته چند سی سی میخواستم بدونم چند سی سی باید بخوره
- سلام وقت بخیر دخترم 12سال وزن 35کیلو یک هفته است سرماخورده دوروزاست ترشح زردبینی وگلو وگرفتگی بینی وابریزش ازدیشی سفیکسیم 100 5 سیسی هر12 ساعت بهش میدم تاحالاهم تب نکرده این مدت سرماخوردگیش ممنون ازراهنمایی
- شیاف استامینوفن برای نوزاد دوماهه
سلام. در صورت تب بالا بعد از واکسن دوماهگی میتوان از شیاف استامینوفن ۱۲۵ برای نوزاد دوماهه استفاده کرد؟ چقدر از شیاف را استعمال کنیم
- مقدارشربت نئوزینک
پسرم پنج ساله شه چند قاشق بدم وچندباردرروز
- سلام دختر چهار ساله دارم آیا میشه بهش قرص ویتامین دDپنجاه هزار داد؟ اگر جویدش اشکالی ندارد؟
- کودکم به طور مکرر مدفوع میکنه نشانه چیست؟
با سلام کودک نه ماهه ام به طور مکرر مدفوع میکنه زیر چشاش هم کبوده اگر عفونت گوارشی داشته باشه دکتر تشخیص میدن چند وقت پیش چکاپ کامل داده مشکلی نداشته باید اول ازمایش بگیرم ازش

