Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- مدت زمان استفاده از شربت زینک
سلام دخترم هجده ماهشه وزنش کمه و نه کیلو. بهش یک ماهه شربت زینک میدم میخواستم ببینم آیا ادامه دادنش ضرر نداره؟ تا کی بهش بدم؟
- شپش سر کودک
سلام خسته نباشید پسرم یک سالش هستش شپش سر زده چی دارویی برای رفع شپش میتونه کمکم کنخ
- خواب کودک….
سلام آقای دکتر ببخشید پسری دو ساله دارم از وقتی بدنیا اومده خیلی به سختی میخوابه یعنی با خوابش مقاومت میکنه هر بار میخواد بخوابه دو سه ساعت طول میکشه تا بخوابه خواهش میکنم راهنمایی کنین که علتش چی میتونه باشه واقعا دیگه خسته شدم .
- غذانخوردن کودک
سلام دکترخسته نباشیدپسرم ۳سالو۶ماهشه خیلی ضعیفه واشتهاش نسبت به قبل خیلی کم شده چه شربتی بهش بدم تاغذاش خوب شه؟ممنون بابت راهنماییتون
- پوستی
سلام و خسته نباشید . اطراف آلت تناسلی دختر ۷ ساله ام ( اطراف ناف و ران )جوشهایی ظاهر شده مثل گزیدگی پشه که اولش خارش هم دارند و کمی سر سفید و بعد خشک میشوند و از بین میروند اما یکی دیگه ظاهر میشه . میخواستم مرا راهنمایی کنید .با تشکر
- لنگیدنپایکودک
سلام.پسرمیکسالودوماهشه.ازیکسالگیراهافتادهومشکلینداشتی ۴روزپیشیهمقدارپیادهرویداشت.وفکرکنمکفششهمتنگبود.شبخوابید.صبکهازخواب بیدارشدیکپاشلنگمیزنه.الان۴روزهعلتشچیه؟
- اجابت مزاج
سلام و وقت بخیر پسر6ساله ای دارم بسیار لاغر با وزن15کیلو ه هر 5یا 6روز یکبار مدفوع می کنند و بسیار بدبو است آیا اجابت مزاج هر5یا 6روز طبیعی است؟هر از گاهی با زور زدن نیز همراه است
- چشم کودک
سلام خسته نباشید پسرم ۱۸ ماهشه خیلی زیاد چشماشو میخوارونه مخصوصا موقع خواب الان چند روزه که بیشتر وقتی خوابش میاد چشم راستشو میخوارونه و میگه درد هیچ مشکل ظاهری هم نداره چشمش حتی قرمز هم نیست چیکار کنم؟
- سرماخوردگى
سلام آقای دکتر خسته نباشید من دخترم ۹ ماهشه ودر ماه اول متوجه شدیم که در قلبش سوراخ داره ولی نیاز به دارو نداره دکترش گفت به مرور زمان که بزرگ میشه سوراخ میگیره ولی گفت اگه سرما بخوره یا عفونت کنه احتمال داره از سوراخ قلب به خونش منتقل بشه ،و الان دختر من سرما خورده وسینه عفونت کرده وامروز بدنش جوش های قرمز زده بود میشه بگید دلیلش چیه؟
- سرما خوردگی
سلام دخترم سرما خورده و ابریزش و مخاط بینی و گلو داره دکتر گفت التهاب داره و سفیکسیم داده ولی سرفه میکنه بعد چند روز هنوزم سرفه داره تو توخواب بیشتر انگار یکم خلطی شده پروسپانم میدم پلارژینم نوشته اشکال نداره همزمان هر دوش ؟ایا اسپری سالباتامول میتونم بزنم
- قرص آسپرین
سلام دکترمن پسرم ۱۷ماهشه وشیرخودمومیخوره دکتربرام قرص آسپرین نوشته حواسم نبودبگم بچه شیرمیدماشکال نداره بخورم روبچه اثرنداره؟
- تست
تست
- فتق کودک
باسلام خدمت آقای دکترخسته نباشیدخداقوت سپاس ازشمابزرگواربابت خدماتی که دراختیارماگذاشتید. کودکم ازوقتی که به دنیااومدیک ضایعه گوشتی سفت و قرمزرنگ ازداخل نافش زده بودبیرون بردمش دکترگفتن تایکسالگی خوب میشه صبرکن. الان یکسال ونیم داره هنوزخوب نشده بایدچکارکنم ؟آیابرایش خطردارد؟آیافتق است؟ لطفا کمک وراهنماییم کنید...ممنونم
- داروی فارمتین ۶۴۳
- سلام دختر من 4سالشه شربت انگل چند سی سی بخوره وزن 21کیلو هست
- وزن کودک 5سال ونیمه
سلام پسرم 5سال ونیم داره با وزن نزدیک 34 کیلو، وزن نرمال تو این سن چقدر باید باشه بالاتنه مخصوصا سینه هاش بزرگن به چه علت اینجور شده؟ میترسم دچار مشکل بشه لطفا راهنمایی کنید ممنون
- شیرخشک
با سلام خسته نباشید میخواستم بپرسم که چه شیر خشکی برای پسرم بدم که براش خوب باشه الان شیر خودم رو میخوره و شکمش همین که غذا میخوره کار میکنه و الان یک سال و نه ماهش هست وزنش نه کیلو هست چکار کنم وزن بگیره
- آموکسی سیلین
سلام دکترعلت اینکه قطره های پروبیوتیک مثل پدی لاکت بایولاکت روتفلور زوی یبوست بچم تاثیرنداره چیه چی بهش بدم توصیه هاتونو خوندم ماساژ ایناتاثیرنداره اب قندم میترسم بدم دکتر بچه دیابت نگیره لطفا راهنمایی کنید
- راه نرفتن چند روز کودک
سلام.دختری هیچ ده ماه دارم که به طور نا خوداگاه سه روز است که راه نمی رود هیچ ضربه ای به پایش نخورده است .واز او آزمایش به عمل آمده که آزمایش هایش هم چیزی نشان نداده است.ودرد هم ندارد در بدن او هیچ علامت ونشانه ای هم نیست
- تیروئید در کودکان
سلام دخترم ۹ونیم سالشه. بردم دکتر غدد گفت تیروئیدش لب مرزه.میشه توضیح بدین چه عواملی باعث این اتفاق شده و من باید رعایت کنم.ممنون

