Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- جوش الت نوزاد پسر
روی الت پسرم چند ماهه که جوش سر سفید زیر پوستی زده الان ۵ ماهشه باید چکار کنم
- شربت نئوزينك از كي شروع وتاكي ادامه دهيم
سلام وقت بخير ببخشيد براي پسر من ك ٤ماهشه شير خشك هم ميخوره اشتهاشم كم شده مولتي ويتامين و نئو زينك تجويز شده آيا ضرر نداره ؟ زينك ب چ مقدار بايد استفاده كنم ؟ تا چ مدت ؟ زينك يك دوره كافيه!؟
- یبوست نوزاد
سلام پسرم ۳ ماهشه دوماه مدفوع نکرده عکس رنگی گرفتیم بعد گذشت ۲۴ ساعت ماده کنتر قابل توجهی در کادر کلون باقی مونده که مطرح کننده یبوست سرشتی در زمینه دولیکومگاکولون میباشد این جواب عکس باریم انما بودش الان باید چکار کنم
- سم پاشی کردن
سلام و خسته نباشید خدمت آقای دکتر. ما کل خونه مون رو با سم مایع کامن که دقایقی بعد از زدنش خشک میشه ، سم پاشی کردیم و از خونه آمدیم بیرون و چند روزی خانه نبودیم.کودک 7 ماهه هم داریم.حالا که میخواهیم بر گردیم برای کودک مون نگرانیم،چون خانواده مون خیلی بهمون تذکر دادن که چرا شما که بچه دارید خونه رو سم پاشی کردید؟ حالا نمیدونیم چه کار کنیم؟ ترس این که بچه مون به جایی که سم پاشی شده دست بزنه و ما ندونیم.
- تب
سلام وقت بخیر دختر هفت ماه و نیمی دارم کمی سرفه میکنه و دمای بدنش تا ۳۸بالا رفت بهش شیاف استامینوفن زدم برای سرفه اش چه دارویی بدم
- چشم نوزاد
سلام کودکم هشتماه ست نمیدونم چرابععضی وقت هاچشماش فشارمیده اماچشمش قرمز نیست
- با سلام خدمت دکتر نوزاد ۳ماهه دارم ازدیشب آبریزش بینی داره الانم سرفه میکنه چندتا دماغش هم کیپ شده چه دارویی بهش بدم
باسلام خدمت دکتر نوزا
- شیر بالا آوردن نوزاد
سلام پسرم دو ماهه است از همون اول در روز چهار تا پنج بار شیر بالا میاره بعداز هر بار شیر خوردن باید آروغ بزنه وگرنه همش سینه اش خس خس میکنه میخواد بالا بیاره
- دور سر
دور سر پسرم در بدو تولد ۳۴/۵ بوده الان یه هفته مونده بشه سه ماهه دور سرش شده ۴۰ طبیعی است؟
- کش و قوس بیش از حد نوزاد در خواب
- شیردهی
سلام آقای دکتر
نوزاد ۸۱ روزه ای دارم. قبلا شبی یک یا دوبار شیر میخورد اما الان از ساعت یک شب تا ساعت ۸ صبح شیر نمی خورد و می خوابد و در طول روز هم خیلی کم شیر میخورد. اصلا در مقابل شیر خوردن مقاومت میکند و سمت سینه می آورم گریه میشود. خواهشا راهنمایی بفرمائید خیلی نگرانم. - بی خوابی
سلام اقای دکتر دختر۳ماهه دارم و از بدو تولد بدخواب و خواب سبکی داره یعنی بیشتر شبا این اتفاق میفته ک میخابونمش ۵دیقه دیگه بیدارمیشه گریه هم نمیکنه ارومه شکمسم سیره جاشم تمیزه ۵بار این کارو میکنه هی میخابونم ۵دیقه بعد بیدارمبشه واسه خودش بعد ۵بار خوابش عمیق میشه شربت بی بی سد هم دادم انواع قطره های کولیک هم میخوره یه شربتی چیزیک خوابشو عمیق کنه برام معرفی کنید ممنون
- کاهش وزن نوزاد 5 ماه
با سلام ، آقای دکتر کودک 5 ماه طی 10 روز 800 گرم وزن کرده است و آزمایش خون و ادرار آن در ضمیمه می باشد آقای دکتر چیکار کنم ؟
- تجمع هوا در روده پسر ۴۰ روزه
سلام من پسرم چهل روزه هست و به دلیل تجمع هوا در روده عمل شده و الان دائما برای دفع ادرار و مدفوع شدیدا گریه میکنه چه کنم میتریم از خونه ببرمش بیرون
- سفالکسین
با سلام نوزاد من ۲ ماه و ۲۰ روزشه،گوشش درد میکرد براش شربت سفالکسین هر ۸ ساعت ۲.۵ سی سی گرفتن،تا چند روز باید بهش شربت بدم؟؟؟
- ادرار سخت نوزاد
سلام ببخشید دختر ما ۴۰روزشه و ما تازه متوجه شدیم که فقط هنگام ادرار زور میزنه طوریکه شکمش باد میکنه و گریه میکنه بعد ادرار میکنه ممنون میشم راهنمایی کنید چیکار باید بکنم
- غذای کمکی
با سلام وقتتون بخیر آقای دکتر پسرم حدودا چهار ماه نیم داره دکتر گفتن میتونم غذای کمکی رو شروع کنم براش چون کولیک و رفلاکس هم داره خیلی بیقراری میکنه و شبا خوب نمیخوابه سیر نمیشه من با فرنی شروع کردم فقط سوالم اینه چقدر میتونم بدم تو روز که اذیت نشه بعد از فرنی میتونم سرلاک و از کی شروع کنم به پروتئین های گاوی هم آلرژی داره از چه سرلاکی استفاده کنم وزنش ۷۲۰۰ الان داروهای رفلاکس و کولیک و دارم براش میدم ممنون خسته نباشید
- غده پشت گوش
سلام خسته نباشیدپسرم ۹ماهشه واز سه ماهگی یک برامدگی کوچکی پشت گوش راستش داشته وبعد از۶ماه امروز ازش اب زدبیرون میشه راهنمایی کنید ممنون
- اسهال نوزاد
دخترم اسهال عفونی داره شربت مترونیدازول هم بهش دادم الان دو روزه بازم خوب نشده
- جای واکسن عفونی شده آیا؟
سلام. بعداز واکسن پسرم زیربغلش اندازه گردو قرمز شده. بیقراری، داره الان 4ماهه است چکارکنم؟

