Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- تغذیه کودک رفلاکسی
سلام اقای دکتر پسرم شش ماه هست وزنش رو نمودار نارنجی هست تولد۳کیلو بود الان۶۶۰۰ تپل نمیشه رفلاکس داشت غذای کمکی دوهفته شروع کردم چه غذاهایی بهش بدم که قوی بشه
- يبوست
سلام از ديشب تا امشب بچم كه ده روزشه مدفوع نكرده و زور ميزنه چيكار كنم مدفوع بكنه و شير خودم را ميخوره و در كنارش شيرخشك نان١ ميخورد
- سونوگرافی دورسرنوزاد
سلام باتوجه به زیاد بودن دور سر نوزاد پسر سه ماهه جواب سونو این بوده درناحیه کوروئید پلکسوس یک کیست باجداره نازک و حاوی مایه اکوفری ب ابعا ۶.۳*۵ دیده میشود ایا این کیست خطرناکه؟ ایا از بین میره؟
- دل درد
سلام خسته نباشید دخترم شکمش کارنمیکنه
- عفونت گوش
بچه ام که میخوابه اب دهانش،میپره ب گلوش، ک احساس،خفگی،میکنه لطفا راهنماییرکنید
- آموکسی سیلین
سلام اقای دکتر سرما خوردم میتونم آموکسی سیلین واستامینوقن بخورم به بچه شیر میدم ؟
- چشم
سلام آقای دکتر دخترم ۸ ماهشه شد رنگ مو رو زد به چشمش یعنی قسمت نوک شد رنگ مو رفت به چشمش اصلا گریه نکرد اما مقداری یه نقطه داخل سفیدی چشمش قرمز شد آیا مشکلی پیش میاد برای چشماش ضرر داره؟؟؟توروخدا بگید خیلی نگرانم
- بی خوابی وگریه نوزاد ۵ماهه؟
نوزاد من ۵ماهش گریه میکنه گوششو میکشه آبریزش داره قبلا اینجوریی نبود یه ۲۰ روز میشه اینطوریی گریه میکنه بی خواب هم شده موقع خوابیدن اذیت مینکه
- باس لام
سلام دکتر دختر۴ماهه ای دارم که روزی دوبار شیرمادر میخورد درحد۲۰۰سیسی و باقی شیرخشک نان اچ آ ۱ دلپیچه و نفخ میکنه و دلش مدام درد میکنه و غر میزنه و گاهی شدیدا گریه میکنه گاهی شیرم نمیخواددرحالیکه گشنه هست دفعش کمه روزی یکبار یا دوبار گاهی روز درمیان خواهشمندم کمک کنید من رو واقعا اذیت میشیم فعلا دسترسی به دکتر ندارم ممنومم از لطف بی کرانتون...وزنش ۶و۳۰۰
- دست خوردن
سلام آقای دکتر نوزاد چهارماهه ای دارم که بعضی وقتا وقتی از خواب بیدار میشم وحشت زده است و وقتی میخواد بخوابه حتما باید یا دستش رو بخوره یا بالشت هرچیزی که زبونش بهش برسه و اگه نتونه چیزی بخوره آروم نمیشه من باید چیکارکنم؟میتونم این مواقع پستانک بدم؟چون واقعا کلافه ام میکنه واروم نمیشه.ممنون
- کودک دوماهه
آقای دکتر پسرم دوماهشه سرماخورده تویازده روزگی سرماخورد گرتی بهش دادن بعدازگرتی دونه زد بیرون وحشت ناک الان یه کمبهتره بعضی دکترا میگن براثر ویروس سرماخوردگی اینطوری شده بعضی هاشونم میگن گرتی اینطوریشکرده الان که دوباره سرماخورده سرفه میکنه گرتی بهش دادن دوباره دونه هاش بیشتر شدن آقای دکتر کمکم کنین چه کنم
- سرما خوردگی نوزاد ۵ ماهه
سلام خسته نباشید . پسرم ۵ ماهشه دکتر براش قطره بینی ناپریزول تجویز کرده. مشکلی نداره استفاده کنم ؟
- حساسیت غذایی
با سلام آیا میتوان به نوزاد یازده ماهه که حساسیت غذایی داره ماست لاکتیویا داد؟؟؟چند باری بهش ماست لاکتیویا دادیم چشماش قرمز شده آیا قرمزی چشماش میتونه برای ماست لاکتیویا باشه ؟؟؟با تشکر
- ورم دو کلیه جنین
سلام وقت بخیر باردارم و سونو هفته 34 ورم کلیه در دو طرف جنین وجود داره آیا اقدام خاصی میشه انجام داد یا باید منتظر بدنیا اومدن نوزاد باشم در ضمن طب سنتی گفتن دم کرده گیاه فلوس رو بخورم رفع میشه میشه لطف کنید راهنمایی کنید با تشکر
- چشم
بإسلام.يك هفته اي ميشه يه نوزادم سرلاك برنج ميدم بعد يك هفته چشم سمت چپش قرمز شده اطرافش و عفونت زرد داره چشم سمت راستش مجراش بستست الرژي و رفلاكس داره ميتونه به سرلاك الرژي داشته باشه؟
- واکسن ۴ ماهگی
باسلام و عرض ادب دخترم ۴ ماهشه و قرار شنبه واکسن بزنه میخواستم بدونم میتونیم قبل از واکسن به بچه قطره استامینفون را بدهیم؟؟؟ممنون از شما
- مصرف قرص در بارداری
سلام خسته نباشید ببخشید قرص های نورتریپتیلین ۱۰ و کلیدینیوم سی و پروپرانولول ۱۰ در حاملگی خطر ناکند من به خاطر معدم مجبورم بخورم میخواستم ببینم اگه یک بار باردار شم خیلی خطر دارن؟؟
- رفلاکس نوزاد
عرض سلام نوزادم ۴ ماه و ۵ روزه اما همچنان رفلاکس داره ،خر خر،سرفه،و ریختم اب دهان،میتونم غذای کمکی شروع کنم؟چی بدم؟و آیا شیر خشک بیومیل آی آر میخوره
- شیرخشک
سلام اقای دکتر وقت بخیر من دخترم ۷ ماهشه وشیرخشک اپتامیل ۲ روشروع کردم میدم چندروزولی ۳.۴روز یه بار دستشویی میکنه ویبوست داره وکامل دستشویی نمیکنه گرد توپی یه دونه میکنه چیکارباید بکنم ممنون از راهنماییتون
- کولیف
سلام اقای دکتر. قطره ی کولیف برای نوزاد سی وپنج روزه ، چندبار در روز میتونم بدم و هر بار چند قطره؟

