Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- سرماخردگی
سلام خسته نباشید دکتر پسرم دوهفتس فقط ابریزش داره اصلا خوب نمیشه سبز وزرده با قطره و پوار تمیزمیکنم جواب نمیده خیلی اذیت میشه فقط هم همینه علائم دیگه ای تو این دوهفته نداشته چی بدم سریع خوب شه خیلی هم ضعیف و لاغر شده ۱۰ماهشه
- کار نکردن شکم نوزاد
سلام و خسته نباشی پسرم چهار و نیم ماهشه الان بیست روزه شکمش کار نکرده تغذیش شیر مادرشه ولی گاهی با اینکه خیلی گشنشه شیر مادر نمیخوره و به همین خاطر گاهی شیر خشک بهش دادم البته ترنجبین و کمی اب جوشیده که سرد شده دادم یکم شکمش بنظرم ورم داره تو این اوضاع هم جایی نمیشه بردش ممنون میشم بهم بگین چیکار کنم مشکلش حل شه لطف میکنین جواب بدین
- زدن واکسن آنفولانزا
سلام دکتر یه آقایی که بدنش ویروس هپاتیت بی غیر فعال دارد ودارویی هم بابت این مصرف نمیکنه چون غیرفعاله میتونه واکسن آنفولانزا بزنه خدایی نکرده با زدن واکسن باعث فعال شدن ویروس هپاتیت نشه ؟؟؟ نگرانم ممنون جهت پاسخدهی به موقع شما
- رفلاکس
سلام دکترخسته نباشیدمن به پسر4ماهم روزی نصف قرص اس امپرازول20میدم ولی پسرم همه روبالامیاره الان اگه بخوام پودرشوبخرم بهش بدمبایدهمون پودر اس امپرازول20بخرم بهش بدم؟بعدش طریقه مصرفشم توضیح میدیدممنون میشم ازلطفتون
- تاثیر قرص سیپروفلاکسین ۵۰۰ در نوزاد
سلام اقای دکتر.. برای من پزشک زنان سیپروفلاکسین تجویز کرده برای عفونت ادراری.. دخترم ۳۷ روزه هس.. نباید مصرف کنم این دارو رو؟
- ابریزش بینی
سلام نوزاد 6 ماهم دچار ابریزش شدید بینی و گلو درد شده از چه انتی بیوتیکی استفاده کنم بهتره سفیکسیم 100 یا اموکسی سیلین 125
- زردی نوزاد ۱۵ روزه
سلام. دختر من ۱۵ روزه است، امروز ازمایش زردی دادم که total bilirubin به این صورت هست 8.1 وزنش هنگام تولد ۳ کیلو و ۱۲۰ گرم بود. ایا ایندرجه از زردی خطرناکه؟؟
- اسهال نوزاد
سلام آقای دکتر پسرم ۳۹روزشه بعد از هر بار شیر خوردن مدفوع داره زیاد شیر بخوره مدفوعش زیاده کم بخوره کمه قطره کولیک هم بهش میدم وزنش ۴/۸۰۰ موقع مدفوع زیاد زور میزنه ۰قطره پدی لاکت بدم بهتره از کولیک ؟کولیک ده قطره میدم کدوم بهتره چه مقدار بدم روزی دو بار هم میدم کولیک رو ممنون از راهنمایی شما
- ریزش مو
سلام. دختر ۴ ماه و ۷ روزه ام از زمان تولد موهای سرزش کم پشت و نازک بود و جدیدا خیلی زیاد موهای سرزش میریزه و رشد هم تا به حال نکرده آیا مشکلی هست ؟
- آبریزش بینی
دخترم سه ماهه آبریزش بینی داره کتوتیفن و اسپری بینی هم استفاده کردم اثر نداشت دیشب تا حالا هم سرفه های خشک داره . ۱۱ ماهشه وزنش ۱۰ کیلو
- سرفه نوزاد ده روزه
سلام نوزاد دختری دارم که روزی چهار تا پنج تا سرفه میکنه گاهی هم عطسه میکنه آبریزش بینی و تب هم نداره میخواستم بدونم این سرفه نشانهی بیماریه؟
- صافی سر
پسر من چند روزه وارد ده ماهگی شده،از نوزادی همش عادت داشت به یک سمت بخواهی،در نتیجه سمت راست سرش تقریبا صاف شده،و سرش فرم گرد رو نداره،میخواستم بدونم آیا راهی برای درمانش هست یا اینکه هنوز زمان برای شکل گیری سرش هست که به سمت چپ بخوابونمش،به شدت نگران هستم،اگر سوال من رو جواب بدید ممنون میشم
- عدم دفع نوزاد دوماهه
دختر من دوماهه هست ۶ روز است که دفع نداشته دکتر هم برده و سونو کرده گفته مشکلی ندارد و دارویی نداده ولی دو سونو نشان داده که معدت اش زید گاز دارد ولی من چه کار کنم تا دفع داشته باشد
- ترش بودن مدفوع
سلام .دخترم لنا باوزن 2.650به دنیا اومد وزن سه ماهش 5.300 دیر به دیر شیر میخورد وبه خاطر رفلاکس نکسیوم میدم همشیر خودم میخوره هم مقدار کمی شیر خشک .گیگوز با sma استفاده میکنه همینکه شیر خشک بهش میدم شکمش کار میکنه بوی ترشی داره وابکی .ممنون میشم شیر خشکی معرفی کنید که مدفوعش از این حالت در بیاد و علت ترش بودن چیه
- نوزادنارس
سلام نوزاد هفته ۳۰ بدنیا امده باوزن ۱۳۰۰ گرم دختر... ۲۳ روزه تو NICU بستریه تو این مدت وزن اضافه نکرده همچی خوبه نرماله فقط وزن اضافه نمیکنه مشکلش چیه ؟ ایا طبیعیه؟
- سوختگی پشت نوزاد
سلام خسته نباشید پشت پسرم سوخته در واقع مقعدش چ پماد ی واسش استفاده کنم ممنونم
- عطسه زیاد
سلام وقت بخیر دکتر جان بچه ما دو روز به دنیا آمده خیلی عطسه میکنه
- مشکل دندان دراوردن نوزاد۱۱ماهه
سلام ، خسته نباشید ، پسر یازده ماهه ای دارم از حدود دو ماهگی شروع به خارج لثه و علایم دندان دراوردن از خود نشان داد، اما به سختی دندان در میاورد و درد میکشد حدود ۸ماهگی اولین دندان را دراورد و بعد از کلی مشقت شامل( جیغ ، گریه بدون وقته در چند دقیقه گاهی نیم ساعت ، از خواب پریدن با جیغ ، ) حال که یازده ماهه است دندان دوم او از بالا در نمیاید حدودا دو ماه است همش گریه و بیقراری دارد از نظر رفلاکس مورد بررسی قرار گرفته و مشکلی ندارد اما الان یک ماه تمام است شب با ناله از خواب میپرد و فقط گریه میکند و تمام شب با جیغ های کوتاه بیدار میشود و بعد از چند دقیقه باهزار بدبختی میخوابد نمیدونم دیگه چیکار کنم مگه دندون دراوردن باید این همه درد داشته باشه بخدا گریه های شدید میکنه و وقتی بغلش میکنم دهنشو میزاره دوی شونم و فشار میده تا اروم شه و بخوابه تو رو خدا کمکم کنید
- قورت دادن هسته سنجد
سلام وقتتون بخیر ببخشید دخترم 11ماهشه هسته سنجد قورت داده براش مشکلی پیش میاد؟
- لرزش ناگهانی نوزاد
بخشید من پسرم از ۱سالگی به بعدموقع دراوردن دندون های تخت و اسیا و...تب میکنه و همزمان ک تب میکنه گاهی میلرزه و احساس ترس هم میکنه یهو میلرزه و میترسه بدجورولی تامیلرزه دستشو میگیرم وایمیسه یعنی ادانه دارنیستش میخاستم بدونم مشکل چیه الان توی ۲۰ماهگی هستش

