Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- گردشدن سر نوزاد و شربت قوی ضد نفخ
ت
- شیر خشک ببلاک
ایا میشه شیر خشک ببلاک کمفورت را با ببلاک پره به نوزاد داد
- سرماخوردگی
پسرم۸ماهشه اول اردیبهشت میره توی ۹ماه روزشنبه بردمش دکتر واسه ابریزش بینی وگرفتگی بینی اسپری سدیم کلراید دادن وشربت سیتریزین ازدیشب سرفه هاش شروع شده سرفه های خلط دار میکنه تبم نداره اصلا
- چربی مدفوع نوزاد
سلام خسته نباشید پسر من ۱۶ روزشه و شیر خشک میخوره،چندروزه مدفوعش چرب شده علتش چیمیتونه باشه؟
- سلام به دشتباه به نوزاد تازه بدنیا اومدم روزی ۶۰ قطره ویتامین آد دادم، به مدت ۵ روز… الان باید چیکار کنم؟ عوارصش زیاده؟
- استفراغ نوزاد
سلام دخترم واکسن چهار ماهگی زده تا شب خوب بود ولی شب بعد از شیر بالا میاره واستفراغ میکنه ولی تب نداره چکار باید بکنیم؟
- سلام خسته نباشیدمن نوزادی ۴ماه ونیم دارم میگن دورسرش کمه واین منونگران کرده چه کاربایدبکنم؟
دخترمبه دنیا آمده بوددورسرش ۳۳-۳۴ بوده الان ۴۰ هستش ۴ ماه ونیم هست آیامشکلی هست ؟من خیلی نگرانم
- تب و دماسنج دیجیتالی
سلام آقای دکتر.نوزاد دو ماهه دارم . تحت نظر خودتون هست. دیروز نوبت واکسنش بود. از تب سنج دیجیتالی زیر بغلش استفاده میکنیم. آقای دکتر نحوه ی دقیق استفاده از این نوع از تب سنج را میفرمایید لطفا؟ اینکه میگویند دمای تعیین شده توسط تب سنج را به علاوه ی یک کنیم درست است؟
- کم اشتهای ویبوست بچه
سلام من پسری ۸ماهه دارم که از موقع تولد تا الان هم بسیار کم اشتها هستش وهم دچار یبوست شدید هستش به طوری که خیلی اذیت میشه گریه میکنه خیلی هم لاغر هستش چند باریم دکتر بردمش دارو بهش دان ولی بی فایده بوده لطفا راهنمایم کنین.متشکرم
- کولیک و نوع شیرخشک
سلام آقای دکتر مامان آرتام مقدم هستم مرسی از پاسخگویی سریعتون.گفتین شیرخشک آپتامیل رو امتحان کنم برای پسرم اما نمیدونم چه نوعشو بگیرم برای کولیک و دلپیچه خوب باشه؟
- سرماخوردگی نوزاد ۶ماهه
سلام آقای دکتر دخترم ۶ ماهش هست و امروز آبریزش بینی ،سرفه و عطسه و در خواب گرفتگی بینی با خلط داره،دارو چی بهش بدم؟
- هويج
بإسلام نوزادي ٥ماهه دارم كه الرژي ب پروتين داره هفته بعد وارد ٦ماهگي ميشه امروز ديدم كه مادرمً چندقاشق آب هويجً به دخترم داد براش خطرناك نيست؟دخترمن اخه به فرني برنج هم الرژي نشون داد
- دل درد کودکان
سلام خسته نباشید من نوزاد سه ماه و پنج روزه دارم که سه شبه خوابش فقط به اندازه یک ربع شده و سریع از خواب بیدار میشه و چون به خواب شب عادت داره با چشم بسته نق میزنه همش سرش رو هی از چپ به راست میچرخونه جدیدا موقع شیر خوردن هم تایمش کم شده هم اینکه گاهی با گریه و پیچیدن به خودش شیر میخوره چیکار باید کنم ؟
- شیرخشک
باسلام نوزاد ۴ ماهه ای دارم که چند وقت است شیر مرا اصلا نمیخورد میخواهم برای او شیرخشک شروع کنم به نظر شما چند وعده در روز وچگونه به اوشیر خشک دهم که شیر مرا هم کمی بخورد
- مادر
برانوزادسه ماهم اسهال شده 2هفتی هست
- سرفه در نوزادان
سلام پسر ۱۰ ماهه با وزن ۱۱ کیلو دارم از دیروز سرفه شدید داره و نمیتونه اصلا بخوابه سرفه رو بیشتر زمانی که میخوابه داره سرفه کردن رو از سرماخوردگی قبلیش داشت اما شدید شده پلارژین و سیتریزین موثر نبوده
- گرفتگی بینی و خس خس کردن
سلام خسته نباشید. دختر من ۲۵ روزه هست و از هفته دوم تولدش بینی اش هر از گاهی میگیره و نفس کشیدن براش مشکله هنگام تنفس هم سینه اش خس خس میکنه گویا یه خلطی هست که راه تنفس را باز میکنه و می بنده و صداش هم گرفته اما آبریزش بینی و تب و سرفه نداره فقط گاهی عطسه میکنه من چکار میتونم بکنم؟ قطره سدیم رو دوبار فقط استفاده کردم
- نوزادم ۱۷ روزم وقتی زیاد شیر می خوره زرد استفراغ می کنه علتش چی میتونه باشه
- اسهال
سلام اقای دکتر امیرعباس شیرمیخوره گلاب ب روتون ببخشیدسریع اسهالی میره میتونم بش پدی لاک بدم
- جوش اطراف دهان
سلام من پسر۴ماهه دارم که چندروزیه بزاق دهانش زیادشده وباعث جوش اطراف دهانش شده علت چیه؟وچی استفاده کنم؟میشه برای دندون باشه؟

