Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- میوه نوزادهفت ماهه
سلام و خداقوت دخترم هفت ماهشه میتونم هندونه بهش بدم...میوه های دیگه چی
- سلام اقای دکتر
نوزاد یک ماه دارم سرفه زیاد میکنه سرفه هاشم خلطیه میشه دارو بهش بدم
- خواب نوزاد
نوزاد سه ماهه من خیلی می خوابد وفقط برای شیر خوردن بیدار است در حدود30 بیداراست ایا طبیعی است.
- سرماخوردگی نوزاد۳ماهه
سلام پسرم ۳ماهشه ابریزش بیتی داشت ویکم سرفه مبکردپزشک فقط اموکسی داد ولی ازهمون موقع سرفش بیشترشده چی تجویزمیکنین
- اسهال نوزاد سه ماهه
بچم یه ماهه اسهالش میره برمش دکتر دو تا شربت یکی زینک سولفات ۱۰ و دیگری زاکیسم ۱۰۰ بهش داد ایا میشه هر دو تا شربت و هم زمان به نوزاد بدهم یا بعد شیر یا قبل شیر بدم در این مورد چیزی نمیدونم لطفا جواب بدین ممنون میشم
- نوزاد ۵ ماه
نوزاد پسر پنج ماهه تا ۲ روز پیش با علافه زیاد شیر رو میخورد و خودش نگه مبداشت شیشه شیر رو ( از روز اول کودکم شیر خشک خورده) ولی امروز از صبح تا حالا شیر رو نمیخوره و بیقراره کلا
- قطره
باسلام خدمت شمااقای دکتر محترم میخواستم بدونم به نوزاد ۳ماهم که هم شیرخودمو میخوره هم شیرخشک میتونم به جای قطره اد قطره مولتی ویتامین بدم؟عوارض نداره؟ آیا قطره مولتی ویتامین نوزادو چاق میکنه؟
- مجاری ادراری
سلام،پسرم هفت ماهشه قسمت زیرکلاهک آلتش حالت قرمزی شدیدداره (مثل بریدگی میمونه)علتش چی میتونه باشه وچکارکنیم ممنون میشم پاسخ بدید
- گوش درد نوزاد پنج ماهه
سلام پسر من پنج ماه و ده روزشه تقریبا سه ماه گوشاشو میکشه سرشو چپ و راست تکون میده جدیدا شب ها هم همین کار تو خواب انجام میده خیلی بی قراره دکتر بردم میگن عفونت نداره گوشاش لطفا راهنمایی کنید
- دونه های سفید صورت نوزاد
نوزاد پسر سه و نیم ماهه م چند وقته دونه های سفید رنگی روی صروتش در اومده. روی پیشونی کنار گوش و زیر فک بعضی هاش کمرنگ و بعضی پر رنگ تره. وزنش ۷.۵ کیلو و جز بیقراری های شبانه مشکل ظاهری خاص دیگه ای نداره. به خاطر شرایط فعلی نمیخوام از خونه بیرون ببرمش. اگه ممکنه راهنمایی کنید
- تب
با سلام. آقای دکتر دخترم 6روز دیگه شیش ماهش تموم میشه از دیشب یه دفعه تب داره علایم سرما خوردگیم نداره فقط تب و بی حاله هر شیش ساعت بهش قطره استامینوفن میدم ولی همچنان تب داره چ کار کنم
- شیرخشک
باسلام اقای دکتر پسرمن دوماهشه اویل بهش اپتامیل میدادم ۲۰ روزی هست نان میدم امکانش هست ک از دو شیرخشک همزمان استفاده کرد؟ برای وزن گیری خوب چه شیرخشکی بهتر هست؟ ممنون
- تغذبه
با سلام خدمت آقا دکتر میشه بچه بچه نه ماهه کینوا و سویق داد؟ از کدوم نوع بدیم بهتره؟ خیلی ممنون
- رفلاکس
سلام اقای دکتر وقت بخیر پسرم ۸ماهشه میخواستم بپرسم رفلاکس تاکی ادامه داره؟من برای پسرم شیشه شیر دکتربراون میدادم الان میخوام معمولی بخرم میخواستم بپرسم ی وقت برگشت نزنه رفلاکسش؟
- اس امپرازول
سلام. پسر من دوماهه . پنج کیلو. رفلاکس شدید داره. دکتر عمومی در مرکز بهداشت بهش اس امپرازول داده. گفت ساشه امپرازول ده رو نصفشو صبح بدم نصفشو شب. ایا این مقدار زیاد نیست واسش؟
- موی سر
سلام آقای دکتر وقتتون بخیر من میخوام برای تقویت و پوسته سر دخترم به موهای بچه ام که ۵ماهشه روغن زیتون بزنم میخواستم بپرسم روغن زیتون خوراکی مخصوص سرخ کردنی و سالاد که از سوپر مارکت ها تهیه میکنیم میشه زد به موهای نوزاد؟؟
- برث
سلام آقای دکتر خسته نباشید نوزاد 65 من امکانش هست مشکل پوستی برثب داشته باشه در ناحیهآلت تناسلی متوجه لک های سفید شدم البته رو شکمش هست کم رنگه
- عدم وزن گیری دختر هشت ماهه
سلام
دختر هشت ماهه ای دارم که اصلا وزن نمیگیره، و به دو برابر وزن تولد نرسیده. وزن تولد 3810 و الآن 6800 و میلی به غذا نداره.
آزمایش ادرار و خون انجام شده که یه کم خونی جزیی داره که قطره آهن میخوره، زینک گلوکانات هم میدم. شیر خشک آپتامیل pdf کمکی هم میدم. خواهش میکنم، چاره چیه؟ - بزرگتر بودن نیمی از بدن
نام سندرومی که باعث میشود. نیمی از بدن از نیمی دیگر بزرگتر باشد چیست وایا درمان نیاز دارد
- یبوست
سلام . اقاز دکتر نوزاد من شیر خشک و شیرمادر میخوره شکمش هم خوب کار میکرد ولی ازدیروز صبح شکمش کارنکرده و بی تابی میکنه بنطرتون چیکار کنم کولیک هم داره؟

