Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
سلام وقتتان بخیر کودک من ۱ سالشه دو هفته ای میشه روی دوتا انگشت اشاره دستش حالت خشکی ترک خورده دیرم دکتر نبردم و چون مشکل آلرژی داره از لبتیاتدو گوشت پرهیز هست میتونه بخاطر کمبود ویتامین و کلسیم باشه ؟
- دارو
سلام دکترمیدونم شمادکتراطفالیدفقط یه راهنمایی چون الان شرایط دکتررفتنوندارین اجرتون باخدامادرمن۶۱سالشه قندوچربی دارن وکبدش چربه وحدوددوماهه سردردشدیدداره وبامراجعه به متخصص مغز واعصاب وگرفتن ام آرآی گفتن یه چیزکوچیک توسرته وباخوردن این داروهاخوب میشه کپسول پرگابالین ۷۵هرشب یک عددقرص تیزانوور۴هرشب یک چهارم وقرص منیزیم ۲۵۰بعدازظهریک عددورلفت ۵۰ هفته اول نصف وبلدش یکی سالم مصرف میکنه ولی خیلی گیج ومنگ میشه همش میخوادبیافته کسیم پیشش نیست تنهاس توروخداراهنماییمون کنیدچکارکنیم آیااین داروهاضررندارن وبه مصرفش ادامه بده ممنونم کمک کنید
- استفراغ
سلام دکتر عزیزپسرم سه سال و سه ماهشه استفراغ وتهوع داشت بردم دکتر متخصص گفت که سرم و آمپول اندانسترون که ریختن توسرم وزدن.ودیگه بالا نیاوردبعدازاون.امانگرانم کرد گفتم ک گاهی اوقات میگه مامان دلم درد میکنه گفت خانم اگه استفراغ ادامه داشت بیاریدبستری بشه ممکنه روده اش پیچ خورده باشه.علائم خاصی داره این پیچ خوردگی و آیا ممکنه.؟وخواستم بگم خدای هستی بهتون خیربده بابت این سایت که راه انداختین
- احساس سرما در هوای گرم پسرم
سلام اقای دکتر پسرم توی هوای گرم همش میگه سرمه کم خونی مینور هست tsh 1/27 وhgb10/6 هست
- سرفه شدید
پسریک سال و۹ماه ام ازدیشب سرفه هاش شدید شده چی کارکنم؟؟
- تب
سلام اقلی دکتر دیردز پسرم بردیا رو اوردم خدمتتون بابت تب و سرفه . فارمنتین دادین و فرمودین اگه تب داشت ایبوپروفن بخوره . دیشب سرفه هاش بازم زیاد بود و با امروز ۴ امین روزه تب داره تاکی باید برای تبش صبر کنم ؟ نیاز به بستری دربیمارستان نیست؟
- گوارش
سلام خسته نباشید پسرم مدتی هست که یبوسته بهش شربت انجیر میدم دوسالشه وقتی میخوره خوبه واچلی نمیدم سخت دسشویی میره چند روزی هست داخل مدفوع ماده ژله ای یا خلط مانند میبینم تن تن هم میره دسشویی میشه بفرمایید من باید چیکار کنم براش و اینا چی هستن خیلی ممنون ازشما
- عصبی بودن فرزندم و بی اشتهایی
سلان ببخشید من فرزندم خیلی بی اشتهاست با انواع غذاها زود عصبی میشه و خیلی کم حوصله اس شربت آیروفیکس خوبه بهش بدم ؟؟ شنیدم شربت های ویتامین بلوغ زودرس میاره آیا واقعیت داره ؟
- با عرض سلام برای بچه ۸ ماههکه شیر خشک اپتامیل جنیور میدادیم الان که شیر خشک که امتیل جنیور نیس چه شیر خشکی بدیم
- شربت ستادین دی سی
سلام آیا شربت ستادین دی سی برای کودک سه ساله ضرر دارد
- سیاه شدن دندانها
سلام دکتر دختر من یکسالو پنج ماهس و قطره آهن لیپوزفر میدم بهش و مولتی ویتان .دندنهای بالاییش که ۴ تاهستن سیاه شده آخه این قطره آهن سیاه نمیکنه که آیا پوسیده شده؟البته دخترم چند بار تو شب شیر میخوره آیا باعث پوسیدگیش میشه هرکاری کردم نشد خیلی بی قراری میکنه شیر ندم و بعدش هم آب نمیخوره که مشکل ساز نشه چاره چیه؟
- اسهال
سلام دکتر.دخترم یه سال ویه ماهشه حدود چهار روزه هر چی میخوره به صورت مدفوع دفع میکنه یعنی روزی چهار پنج بار مدفوع میکنه ولی امروز دیگه اسهال شده ونفخ داره وسکسکه میکنه.گفتم ببینم علتش چیه؟
- اسهال استفراغ مودم نه ماهه ام
کودگ نه ماهه ام دچار اسهال شدید شده ،اسهالش مثل آب از بدنش خارج میشه چکار کنم
- چشم
سلام خداقوت .پسرم ۵ ساله ونیم و وزن۱۷ کیلو دوروز هست چشمهاش ملتهب و قرمز شده و ازش قی میزنه بیرون رنگش بین زرد و سبز ولی داروی افاکسیم و قرص پدیا هم میخوره برا چشمش چی استفاده کنم
- قطره مولتی ویتامین
با سلام .به نظر جنابعالی بهترین قطره ی مولتی ویتامین و آهن به صورت ترکیبی برای کودک پانزده ماهه کدام است ؟وبا چه مقداری در روز؟
- سرماخوردگی و سرفه خلط دار
شبها با دهان بار نفس میکشه ودهان خشک میشه خروپف هم دارد
- عوارض دندان درآوردن
با سلام وخدا قوت
عوارض دندان درآوردن کودک چیست؟ لطفا راهنمایی کنید
با تشکر
- سلام دختر من ۲سالودوماه است سرفه شدید داره وبعد نفس میکشه میخواستم ببینم پودر سفیکسیم ۱۰۰ چند سیسی بدم بهش ممنون میشم جواب بدید
زیاد سرفه میکنه بعد هم نفس میکشه چند سیسی باید بهش پودر سفیکسیم ۱۰۰ بدم؟ ممنون میشم جواب بدید
- سرفه کودک
سرفه کودک بدون تب احتیاج به انتی بیوتیک داده؟ خیلی سرفه میکنه پسر ۶ سالم دو هفته پیش فقط ابریزش داشت کوریزان دادم پلاژین کیدز دادم اسپری رستانکس و کلد ماریس استفاده کردم .دکتر نبردم الان فقط بینیش کیپه و سرفه شدید داره
- سلام پسرم ۳ سالشه هسته زردآلو قورت داده همش میگه مامان دلم درد میکنه چکار کنم یکبار هم شکمش کار کرده ولی از اون به بعد دیگه کار نکرده
کره هم بهش دادم

