Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- ریفلاکس
سلام پسر من 3 ماهشه و مدام بالا میاره یعنی بین هر شیر خوردنش حدودا 5_6بار.اما خداروشکر وزنگیریش طبیعی و خوبه.میخواستم بپرسم ایا درمان داره؟و اینکه با توجه به وزنگیریش ریفلاکس داره؟درضمن خیلیییی هم کم خوابه.خیلی متشکرم از پاسخگوییتون
- دوز داروی مصرفی
سلام وقتتون بخیر، پسرم ۷ساله ست و ۱۷ کیلوه ترشحات بینش سبز رنگ و غلیظ بود و گاهی تک سرفه خشک داشت.دکتر داروی فارمنتین ۶۴۳ و نئوتادین تجویز کردن ولی دوز مصرفی رو ننوشتن اگه ممکنه راهنمایی بفرمایید ،ممنون.
- شیاف استامینوفن 1250تب بر
ایا شیاف 125 استامینوفن برای کودک یک ساله ضرر نداره
- اسید معده
باسلام و تشکر،برای بازگشت اسید معده ی بچه ی ۷ ساله با وزن ۴۰ کیلو چه دارویی میتوان داد ؟چه مقدار؟
- دوز مصرفی شر بت
روز مصرف شربت سفکسیم ۱۰۰ برای نوزاد ۴۶ روزه با وزن ۴۸۰۰ کیلوگرم چقدر است؟
- سلام، پسر ۸ ساله من ابله مرغان داره و دکتر امروز سفالکسین براشون تجویز کردن اما تبش ۴ روزه ادامه داره ایا خطرناکه؟
- رفلاکس
سلام خسته نباشید برای رفلاکس نوزاد ۴ ماهه دکتر شربت دومتیدون داده میخواستم بدونم تا چند وقت باید شربت بهش بدم طول درمانش چقدره؟
- شيرخشك
سلام پسرم سه ماه و ده روزشه شير خشك گيگوز ميخوره گاهي أوقات پنيري بالا مياره و خيلي زيادتر ميخوره انگار سير نميشه وزنشم بيشتر نميشه ميشه عوض كنم شير خشكش و اول هم نأن ميخورد بهش نميساخت همش بالا مياورد چي بدم بهش الان
- مدفوع سبز
سلام دکتر عزیز شبتون بخیر ببخشید دخترم هفت ماه و نیم هست و مدفوعش سبز سبز رو به تیرگی شده و حس میکنم دل پیچه داره و بعضی مواقع زور میزنه و نا آروم هست خوابش هم بسیار سبک و کوتاه شده. امکان. اره حساسیت داشته باشه؟ جدیدا سرلاک گندم میدیم بهش و حس میکنم از این باشه
- سرماخوردگی
بچه ام ۶ماهشه سرما خورده صداش گرفته چی بدم خوب میشه
- میزان مصرف ازیترومایسین ۲۰۰ برای کودک ۵ ساله با وزن ۲۰ کیلو
- سلام اقای دکتر شیر خشکی میخام برا دختر هشت ماهه ام الان نان 2بهش میدم اصلا وزن نگرفته و همیشه یبوست داره یه شیر خشک زود هضم میخام که سبک باشه وزن دهیش هم خوب باشه الان شیرش رو عوض کنم مشکلی نداره لطفا یه شیر خوب بهم معرفی کنید از وقتی نان یک و نان دو به میدم همیشه نفخ داره و شکمش بد کار میکنه
سلام و خسته نباشید ،دختر دو سال و شش ماهه ی من روزی یک بار مدفوع خیلی سفتی داره نمیدونم چیکار کنم دو بار در روز شیر میخورن هر دفعه یک لیوان آیا میتونه از شیر باشه ؟
- انفولانزا
سلام وخیته نباشید خدمت شما اقای دکتر پسرم۱۵ماهشه پنج روزه سرفه داره اوایل خشک بود که بردیم دکتر فقط اسپری سالبو دادن با قطره بینی و ساشه مونته لوکاست الان سرفهاش خس خس داره و سینش هم همینطور ممنون میشم بفرمایید براش چی استفاده کنم خیلی ممنون
- حساسیت
باسلام ببخشید علاعم اصلی حساسیت ها در نوزادان که مادر بفهمه بچه حساسیت داره چیا هستش
- اسهال
سلام آقای دکتر ، ممنون که پاسخگو هستید، پسر نه ماهه ام که شیر خشکی هست، بعد از خوردن متروتیدازول اسهالش شدید شده...میخاستم بدونم این دارو باعثه اسهال میشه؟ آزمایش مدفوع مشکلی نداشت ولی چون اسهال طول کشیده مترونیدازول تجویز شده که بدتر شد
- ترک دست
سلام کف و انگشتان دست پسر ۷ ماه و نیمم ترک خورده چه کرمی بزنم خوب بشه
- دندان
سلام آقای دکتر برای تسکین درد والتهاب دندان چه راهکاری پیشنهاد میدهید؟؟؟
- شربت آموکسی سیلین 125
سلام .پسر دوماهه ام یکم سرفه .میکنه وبینیشم کیپ شده اما آب ریزش بینی نداره.موقع نفس کشیدنم یکم خرخر میکنه .البته گاهی اوقات ، کل روز اینطور نیست.دکتر بهش آموکسی سیلین ۱۲۵ داده .هر ۱۲ساعت ۵ سی سی .وزنشم ۵و۶۰۰هست .به نظر شما ۵سی سی زیاد نیست ..لطفاراهنماییم کنید.درضمن تعدا دفعاتی ام که پوشکش را کثیف میکنه زیاد شده اما حجمش کمه.بنظرتون اسهال داره،؟ازصبح تا الان که ساعت ۸هست سه بار با حجم کم.بیرون روی داشته ..حال عمومیش هم خوبه.شیرمادرم خوب میخوره.
- بیماری زنان
سلام من ۳۰ سالمه و هر ۲۵ روز یه بار پیریود میشم ولی ازقبلا شوهرم از راه کاندوم جلوگیری میکرد الان رفتم خودم واکسن ۳ ماهه زدم برای جلوگیری بعد الا که پیریودم تموم شده با دل درد دارمو لکه بینی هم دارم به نظر شما این علاعم از اون واکسنی که زدم هست یا نه ممنون میشم راهنمایم کنید
- تببخاطردندون
سلامپسرمهشتماهشهازدیشبتبشدیدیدارهاستامینوفندادمهرچهارساعتیهبار ازلثهاشمیکمیدندونشزدهبیروناینتاکیاینجوری

