Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- سرماخوردگی
درود آقای دکتر دختر من ۸ماهشه چند روزِ بینیش گرفته بود از دیروز آبریزش داره و امروز هم کمی سرفه میکنه و صداش گرفته چه دارویی تجویز میکنین؟ممنونم
- بی فایده بودن آنتی بیو تیک
پسر من هفت ماهشه یک ماهه که سرما خورده هرچی آنتی بیوتیک امتحان کردم و تاثیر نداره و خوب نمیشه
- تهوع و استفراغ
سلام دخترم ۴ ماهشه ۶ کیلو وزن داره واکسن ۴ ماهگی زدیم دو روزه تبش کنترل شده با استامینوفن اما تهوع داره که باعث استفراغ میشه خیلی بهش فشار میاد چیکار باید بکنم؟
- سینه
سلام اقای دکتر خسته نباشید دخترم سه ماهشه از امروز تو سینه ی راستش شیر جمع شده چیکار کنم از بین بره
- اختلال خواب
نوزاد ۹ ماه و ۱۴ روزه، بعد از گذراندن دوره sleep regression ، خواب او کمی بهبود یافته ، اما از آنجا که تا به حال (به اشتباه) در تشک غلط گیر می خوابید ،با تغییر به تشک معمولی و آزاد با هر غلط به حالت چهار دست و پا می رود و یا مینشیند و ....
- متخصص اطفال
باسلام خسته نباشید پسر من ۵۴ روزس و وزنش در ۴۰ روزگی ۴۶۰۰ و قد ۵۷ بوده، پسرم موقع شیر خوردن یا در خواب بیشتر وقت ها زور میزنه ب حدی ک قرمز میشه صورتش و با زور زدن نافش بیرون میزنه نمیدونم چیکار کنم نافش کلا اومده بیرون ایا خطرناکه؟ و اینکه زیر الت تناسلیش بعد از اینکه ختنه شد و حلقش افتاد ب اندازه یک عدس زیر پوستش اب جمع شده ممکنه مشکلی داشته باشه زیر کلاهک التش هست، پسرم شیر خشک میخوره و هم شیر خودم ممنون از لطفتون
- بیماری
سلام پسرم 6ماهش هست سرما خورده یه کم آب ریزش بینی داره وسرفه میکنه گلوش هم عفونی هست .لطف میکنید بگید چیکار کنم
- نافرمی سرنوزادوتورتیکولی
سلام دخترم دوماهو ۱۵روزشه،سمت چپ سرش خربزه ای وبالاس وسمت راست یکم کنج درآورده انگار ازجلو فرورفته باشه وبعد کنج داربشه وچندروزه متوجه شدم اصلا به سمت راست نمیچرخه منم که بیداره میزارمش مقاومت میکنه ،یعنی تورتیکولی راست داره،چطوردرمانش کنم؟
- اسهال
سلام آقای دوکتور دخترم سه ماه نیم است یک هفته میشه اسهال شده چون براش شیر خشک اپتامیل دادم شیر خشک رو قط کردم اما هنوز هم اسهال است از قطره پدی لاکت هم تجویز کردم نتیجه نداد
- سرماخوردگی
سلام کودک ۷ ماهه با وزن ۸ کیلو علائم سرماخوردگی داره خر خر سینه سرفه مدام انقد ک بالا میاره دماغ کیپ شده شیر نمیخوره فقد تو خواب میخوره آزیترومایسین میتونم بهش بدم؟ چند سی سی بدم؟
- سفکسیم ۱۰۰ وشربت سرماخوردگی
باسلام وخسته نباشیدبه نوزاد ۶ ماهه که یک هفته مونده بشه ۷ ماهه سرماخورده چند سی سی سفکسیم ۱۰۰ وشربت سرماخوردگی می توان داد؟ باتشکر از شما
- پاسخ به؟
سلام خسته نباشید نوزاد یه هفته دارم وزن تولدش دوکیلو پونصد بود دکتر اطفال شیر خشک پیشنهاد دادن .بهش شیر تروویتال میدم ولی شکمش روزی سه چهاربار کار میکنه .میخاستم بدونم ایا باید شیر رو عوض کنم؟؟در ضمن داروخونه بهم شیر لاکتومیل هم پیشنهاد داد
- زرده تخم مرغ
هرروز به نوزاد ده ماهه یک زرده تخم مرغ یا زرده تخم بلدرچين بدهیم زیاده من حدود یک ماه است که هرروز می دهم آیا ممکن است مشکلی برایش پیش آمده باشد خیلی ممنون
- شیرخشک
سلام از بدو تولد تا به الان که پسرم ۳ماهشه شیرخشک ببلاک بهش دادم الان میخوام شیر خشک عوض کنم چه نوع شیر خشکی میشه جایگزین ببلاک کرد
- قطره سدیم کلراید
سلام خسته نباشید استفاده از قطره سدیم کلراید برای پیشگیری از سرماخوردگی تو نوزادان زیر شیش ماه تاثیری داره؟ استفاده مکررش ضرر داره؟
- آب بینی غلیظ
سلام دکتر بسیار متشکرم که به سوالم جواب میدید ،پسرم 6ماهه هست تبش برطرف شده فقط چند ساعت یکبار مخاط بینیش کمی غلیظ تر شده چه دارویی بدم ،قبلا ۴روز سیتیریزن داده بودم،لطفا راهنمایی کنید متشکرم ،درپناه حق پیروز باشی
- #آنتی بیوتیک برای نوزاد
سلام وقت بخیر نوزاد ۸ ماهه دارم ۱۰ کیلو وزن داره .دکتر آزیترومایسین به جهت سرماخوردگی بهش داده ولی وقتی میخوره بالا میاره عق میزنه و مدفوعشم آبکی میشه میتونم بجاش سفکسیم بدم.دوزش را میفرمایید
- رفلاکس
سلام دکترخسته نباشیدپسرم خس خس سینه داره وگهگاهی شیربالامیاره4ماه و25روزشه 7500گرم وزنشه میشه داروبهم معرفی کنید ممنون
- چشم
سلام اقای دکتر پسرم یازده ماهه ش هست که هردو چشمش قرمز شده و قی میبنده پماد ازیتروماسین و قطره باکتی ماید ۱۰ هر هشت ساعت استفاذه کردم ضرر نداره ؟
- مصرف قرص هورمونی در شیردهی
با سلام بچه من یک سالش شده دکتر برای درمان کیست بهم قرص هورمونی ال دی داده بهم گفتن که مقدار شیر کم میشه اما میخوام بدونم مصرفش خطردیگری برای کودک نداره تو شیردهی آخه توی بروشور دارو هم نوشته منع مصرف در دوران شیردهی اما دکترم میگه فقط شیر رو م میکنه ممنون میشم پاسخ بدید

