Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- واکسن چهار ماهگی
سلام خسته نباشین،پسرم واکسن دو ماهگیشو به دلیل یه سری آزمایشات دو هفته دیر زد و تب و درد آنچنانی نداشت،میخوام بدونم واکسن چهار ماهگی شم درد نداره براش،آخه میگن اگه توی دو ماهگی درد نداشته یا تب نداشته تو چهار ماهگی هم همونجوریه
- سرماخوردگی
سلام خسته نباشید من دخترم ده ماهشه سرفه های خلط دار میکنه دکترم بردم براش شربت فارمنتین تجویز کرد ولی بهتر نشده چیکار کنم چی بدم بهش؟
- شیرخشک
سلام از بدو تولد تا به الان که پسرم ۳ماهشه شیرخشک ببلاک بهش دادم الان میخوام شیر خشک عوض کنم چه نوع شیر خشکی میشه جایگزین ببلاک کرد
- کبودی کف پا نوزاد
سلام اقای دکتر وقتتون بخیر و نیکی باشه پسرم یک ماهه به دنیا اومد وقتی بغل میگیرم پاهاش آویزان می مونه کبود میشه یا به حالت خوابیده بغلش میکنم کبود میشه تا میزارم زمین خوب میشه
- باسلام پسرم سینه اش خیلی خس خس میکنه ۸ ماهشه
پسرم ۸ ماهشه خیلی گلوش خس خس میکنه چ دارویی بهش بدم
- مشکل نوزاد ۳ ماهه
خیلی شکمش کار میکنه پشت بند هر شیر خوردن موقع تولد ۳۷۰۰ بود الان ۵۹۰۰ هستش مشکل وجود داره
- سرما خوردگی نوزاد4ماهه
سلام پسرم 4ماهشه سرفه خلت دار میکنه و یکم تب داره چه
- سرما خوردگی
نوزاد ۲۰روزه دارم که خیلی کم درحد ۲یا۳تا سرفه درروز داره خطرناکه آیا؟؟ دکتر رفتمگفته باید بستری بشه
- امپرازول
سلام بخشید من یه دختر سه ماه دارم بهش قرص امپرازل میدم گفتن باید 28عدد تو ماست مخلوط کنی بش بدی الان دخترم شیکمش به سختی کار میکنه وه اشتها نداره
- دلپیچه و کولیک پسرم
سلام آقای دکتر,مامان آرتام مقدم هستم,پسرم الان 35روزشه هفته پیش پسرمو آوردم پیشتون تشخیص کولیک دادین,پسرم هم شیرمادرمیخوره هم شیر خشک ببلاک 1,دلپیچه زیادی داره,بیقراری میکنه با اینکه قطره کولیکید میخوره ولی بازم دلپیچه داره.امکان داره از شیرخشکش باشه؟میتونم شیرخشکش رو عوض کنم؟به نظرتون چه شیرخشکی بدم بهش؟اگه نه قطره ی دیگه ای نمیتونم بهش بدم آروم شه؟
- کم خوابی شدید
سلام آقای دکتر نوزاده 5 ماهه ام حدود 3 ماهه که زود تر از 4 بامداد نخوابیده و چند روزی که 6 یا 7 صبح میخوابه و به شدت خوابش کمه چطور میتوانیم خوابش رو افزایش بدیم و مخصوصا ساعت اون رو تنظیم کنیم؟ آیا از داروی خواب آور مثل بی بی سد استفاده کنیم و به چه میزان؟ شما چه دارویی رو پیشنهاد می کنید؟ ممنون
- مصرف قطره آدوکید(آ+د)الحاوی برای نوزاد
سلام،وقتتون بخیر.. میخواستم بدونم مصرف قطره آدوکید(آ+د)الحاوی_برای نوزاد دختر باوزن3کیلوبه بالا چه میزان در روز لازم است..
- درجه تب نوزاد
آقای دکتر تب بت دماسنج دیجیتال از زیر بغل برای نوزاد دوماهه باید چه عددی باشه خطرناک هست و باید استامینفن داد
- شیرخشک ببلاک ای ار
سلام اقای دکتر دخترم یک ماه و 23روزشه گفتید هر 3ساعت90تا بخوره ولی یک ساعت و نیم بعد گرسنه میشه وددستشو میخوره هیچی بهش ندم تا راس3ساعت؟
- توقف وزن گیری
سلام دکتر دخترم نان اچ آ میخورد ۶ماهگی آوردم پیشتون برای کنترل ۹کیلو بود الان۹ماهشه و ببلاک میخوره وزنش روی ۱۰استپ کرده و بالاتر نمیره چیکار کنم به نظرتون
- یکسال ب بالا
سلام اقای دکتر وقت بخیر یکی ازتون پرسید ک نوزاد زیر یکسال نمیش زیاد برد عروسی میخواستم بپرسم ازچندوقت میش کامل برد
- سرماخوددگی
سلام دختر۴ماهه دارم که سرفه میکنه تب وبیحال نیس،چندروزه همینجوریه میتونم شربت اموکسی سیلین بدم
- سرماخوردگی نوزاد
سلام آقای دکتر ببخشید در مورد کیپ بودن بینی نوزاد ۵۴ روزه بردم دکتر برایش سفکسیم و شربت سالبوتامول و قطره فلوتیکازون داده است آیا شربت سالبوتامول خواب آور است و قطره فلوتیکازون برایش ضرر ندارد
- علت بودن مخاط خونی در مدفوع شیرخوار
سلام اقای دکتر هسته نباشید پسرم سه ماهو نیمشه الان ده روزه که سینه خودمو پس زده کلا شیرمو نمیخوره و شیرخشکی شده،از اونجایی هم که رفلاکس داره شیر خشک ببلاکar بهش تا چهار روز دادم ولی بشدت شکمش دچار یوبست شده که با گریه و جیغ دفع میکرد،بعدش عوض کردم شیر خشکشو و آبتامیل معمولی بهش یه پنج شش روزی هست که میدم ولی بچم همش بیقراره و زور میزنه و تعداد دفعات مدفوعش به هفت هشت بار رسیده در صورتی که قبلش روزی یکبار بود و اینه الان دو روز مدفوعش مخاطی شکل شده و دوبار هم توی مدفوعش مخاط خونی دیدم و باسنشم بشدت سوخته،علتش چی میتونه باشه بعضی ها گفتن آلرژی به پروتئین گاوی و شیر خشک مخصوص میخواد ولی گیر نمیاد شیر خشک HA شما چه شیر خشکی پیشنهاد میدین؟ اصلا علتش همین آلرژی یا چیز دیگست؟ ممنون از وقتیکه میذارید
- سلام،آقای دکتر،دختر من سه ماهشه و پشت سرش به اندازه ی یک توپ تنیس برآمدگی داره،میخواستم بدونم که بایدچیکارکنم تا برطرف بشه؟

