Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- خوردن کاغذ و دستمال
با سلام به آقای دکتر ،دختر من ۲۱ ماهشه،هر چیزی را تو دهانش میزاره ،بیش از حد ،حتی دستمال و کاغذ و مهر و پاک کن میخوره ،هر آشغالی هم میزاره دهنش،دیگه نمیدونم چکار کنم ،لطفا راهکار بدید ممنون
- شیرنخوردن نوزاد
با سلام نوزاد4 ماهه ای دارم که وزنش هنگام تولد 3 کیلو و 600 گرم بو الانم حدود 6 کیلو 200 گرمه.مشکلش اینه که موقع بیداری به هیچ عنوان شیر مادر رو نمیخوره فقط در هنگام خواب اونم حداکثر 5 دقیقه (که در طول شبانه روز مجموعا 20 دقیقه هم نمیشه) بخاطر آلرژی که داره فقط شیرخشک آپتامیل بهش میدیم(اونم سرجمع در طول شبانه روز بین 180 تا 200 سی سی) . الان چند روزیه که شیرخشکش رو هم نمیخوره. خیلی نگران عدم وزن گیری مناسبش هستیم.چند باری هم بردیم دکتر که فقط دستور غذایی برای مادرش داد که همشو رعایت میکنیم ولی فایده ای نداشت.ممنون میشم راهنمایی کنید
- ویزیت
سلام آقای دکتر چند مین باره این سوال رو می زارم ولی شما جواب نمیدیم.امروز مطب بازه
- مدت زمان استفاده از شربت
سلام آقای دکتر فرمودید شربت زینک سولفات بدم دخترم روزی دو سی سی سوالم اینه تا کی میشه ادامه داد؟؟؟
- شربت ایمونس
سلام خسته نباشید برا تقویت سیستم ایمنی میتونم به کودک چهارساله شربت ایمونس بدم؟ چ مقدار؟
- سردردپس سر و سرگیجه
بعد از سرما خوردگی شدید پس سرش درد میکنه و سرگیجه داره نه سالش و پسر
- ضربه به سر نوزاد و تورم
سلام اقای دکتر خسته نباشید من داداشم از دستم افتاد حدود یک منر خورد زمین یک سال و سه ماهشه بردیمش دکتر گفتن چیزیش نیست بعد یک هفته یک ورم روی یکی از قسمتای سرش فک کنم قسمت لوب اهیانه باشه ورم کرده بعد وقتی دست به سر میزنی چون ورم کرده احساس میکنی انگار یکم جمجمش داخل رفته بعد فرداش بادش یکم کم ترشد و انگار جمجمش تو رفتگی نداره یا کم که فک کنم با اینکه بادش بخوابه درست میشه به نظرتون مشکلی نداره اخه میترسم این ضربه باعث تیدروسفالی شده باشه ممنون از پاسخ گوییتون
- سلام ببخشید نوزاد۲ماهه داريم سرماخوردگى و سرفه داره دکتر پدیزان نوشته چقدر خوبه یدیم
دکتر شربت پدیزان نوشته چقدر بدیم خوبه
- لکه سفید روی ناخن
سلام من دخترم هشت سالشه روی دوتا از ناخنش لکه سفید هست آیا کمبود ویتامینه ؟
- سلام پسرم ۹سالشه وسرماخوردگی داشت دکتر دگزا براش نوشته..به نظرتون بزنه یا عوارضش بیشتره
- اسهال نوزاد سه ماهه
سلام دکتر پسرم چن روز دیگه سه ماهش تمومه در روز چهار پنج بار اسهال داره چکار کنم
- مدفوعنوزا د
نوزادمبهخاطرحساسیتششیرخشکپپتیجونیورمیخورهقبلاکههمراهباشیرخودمبهشمیدادممدفوعشزردبودولیالانکه.شیرخودمرونمیدموفقطازشیرخشکمیدممدفوعشسبزلجنیودونههایزردداخلشهستبهنظرشماشیرخشکوبایدعوضشکنمیاطبیعیهمیتونمهمراهشیرمادربهشبدمباسپاسازشما
- تب
سلام ببخشید آقای دکتر دخترم ۶دماهشه شبا موقع تو خواب تب میکنه بیقراره شیر نمیخوره از چی میتونه باشه؟
- سلام بچه سه ساله دارم تب شدید داره شربت استامینوفن دادم پایین نمیادایا میتونم از شیاف هم استفاده کنم؟
- قد کودک سه و نیم ساله
سلام دختر سه و نیم ساله ای دارم ک قدش 88 و وزنش 12 کیلو هست کمبود وزن و کوتاهی قد دارد آزمایش کامل ازش گرفتیم خداروشکر مشکلی نداشت اما رشد خوبی ندارد انگار رشدش کند هس چون خیلی دیر ب دیر لباساش براش کوتاه میشه قد من و پدرش 160و172 هس میشه توضیح بدین ک آ یا ممکن بعدها رشدش سریع بشه یا ن و بنظر شما مشکل چیه ممنون
- زینک سلفات ۱۰
سلام دکترخسته نباشیدپسرم ۸ ماهه باوزن ۸کیلو و۵۰۰ گرم دکتربرایش شربت زینک سلفات ۱۰ تجویز کرده نحوه مصرف دارو رونگفته میشه برام بگیدفقط گفته روزی دوبارچقدربایدبهش بدم
- دونه زدن مقعد
سلام . اقای دکتر پسر 20 ماهه دارم که هفته پیش یه روز فقط تب داشت دکتر گفت احتمالا ویروس گرفته واینکه اسهال هم چندروز داشت که هربار اسهال میکرد مقعدش خیلی میسوخت و قرمز میشد . دندان نیش هم داره درمیاره که خیلی روش احساس درد داره و هی نشون میده . دوروزه اسهال نداره و مقعدش هم خوب شده بود الان دیدم که بازم مقعد و سمت زیر الت تناسلیش قرمز شده . کالاندولا هم میزنم کلی بنطرتون چیکار کنم؟
- گریپ میکسچر
باعرض سلام . آیا می توان از گریپ میکسچر برای دل درد کودک یک ساله استفاده کرد؟
- کارنکردن شکم نوزاد
سلام پسر من ۲۰ روز دارد شکمش درس کار نمیکنه وقتی هم کار میکنه خیلی سفت کار میکنه چه داروی باید بهش داد?
- قوزی در پشت سر کودکان
دخترم ۱۱ساله هست حدود یک ماه یک قوز در سمت چپ سرش پاین تر از گوش به وجود امده هیچ دردی نداره خودم نگران هستم لطفا راهنمایی کنید چکار کنم ایا خطر ناکه هیچ حر کتی نمیکنه وسفت هست

