Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- دوز شربت اموکسی سیلین۱۲۵
سلام پسر۲سالو۲ ماهه با وزن ۱۰/۷۰۰ دوز اموکسی سیلین۱۲۵ چقدر و چندبار درروز باید بهش بدم؟چون قبلا رو پیشونیش زخم شده بود دکتر گفت تب خاله هروقت این حالتی شد دوباره همبن داروهارو بده الانم مجدد همین حالت براش پیش اومده
- سرماخوردگی
باعرض سلام خدمت آقای دکتر آیا اینروزا مطب تشریف دارید
- قرص سفیکسیم
سلام ،آیا قرص سفیکسیم ۲۰۰برای کودک ۷ساله ۷ ماه خوب است؟خطرناک نیست ؟من شنیدم قرص سفیکسیم بهتر عمل میکند تا پودر آموکسی سلین ؟؟شربتی هم معرفی کنید برای سرفه کودک؟چند ساعته باید بدم، و چند روز باید بخورد،
- تخم مرغ
سلام پسرم چندروزه رفته تو۸ ماه میتونم بهش تخم مرغ بدم
- قطره اهن فروتونیک
با سلام قطره جدید اهن فروتونیک جدیدا به بازار امده ایرانی و قیمت مناسب داره نوشته که دندون سیاه نمیکنه و یبوست نمیاره شما این دارورو تایید میکنید به کودک ۱۰ ماه بدم؟؟؟؟ سپاس
- سلام پسرم ۳/۵ ساله هست وزن ۱۶ کیلو ۴ روز سرما خورده حساسیت دارویی نداره. سفکسیم ۱۰۰/۵۰ دارم.
سلام پسرم ۳/۵ ساله هست وزن ۱۶ کیلو ۴ روز سرما خورده حساسیت دارویی نداره. سفکسیم ۱۰۰/۵۰ دارم.
- یبوست کودک
پسر من ۴ سالش است وازموقعی که ازشیر گرفتمش دچار یبوست سخت شده وعکس وفیلم ازکل معده وروده اش گرفته ام وناحیه مقعد همه سالم ونرمال است ولی پسرم دیر به دیر شکمش کار میکند وموقع مدفوع کردندرد زیادی میکشد ومیترسد شکمش کارکند وایستاده وبه زور مدفوع میکند تازگی شربت لاکتولوز هم شبی یکبار میخوردوپماد انتی همورویید هم شبها به مقعدش میمالم کمی بهتر شده است میخواهم بدانم چه کارکنم که پسرم خوب شود وچه دارویی بخورد تا راحت مدفوع کند وبنشیند ومدفوع کند
- سرفه خلط دار
سلام دخترم یه سالشه سرفه خلط دار میکنه بینش کیپ میشه و آبریزش داره چیکار کنم
- تب و لرز
سلام، دختر من 7 سالشه و 26 کیلو، که الان یک هفته هست تب و لرز داره. هر بار میبرم دکتر سرم میدن و تا یک روز بعدش خوبه، ولی دوباره تب میکنه، قرص سفیکسیم 200 دادن به همراه شربت ستادین، شما راهنمایی کنید چکار کنم تبش بیاد پایین و حالش خوب شه. بالاترین دماش تا 39.7 رفته و پایین ترین 36 بوده تو این هفته. ممنون میشم کمکم کنید.
- میزان مصرف شربت ازیترومایسین ۲۰۰برای کودک ۷ساله باوزن ۲۰کیلو
میزان مصرف شربت ازیترومایسین ۲۰۰برای کودک ۷ساله باوزن ۲۰کیلو
- پیدرولاکس
سلام . خسته نباشد،اقای دکتر استفاده طولانی مدت پودر پیدرولاکس برای کودک 4ساله باعث تنبلی روده میشود؟؟پسرم هر روز باید بخوره اگه چند روز قطع کنم دوباره یبوستش بر میگرده،وزنش ۱۷کیلو،هر روز یک قاشق شربت سفیکسیم داخل یک لیوان آب حل میکنم و مقداری بهش میدم،تا یبوست نشه،امتحان کردم اگر قطع کنم دوباره یبوست میگیره
- دورسردختر
سلام آقای دکتر دخترم موقع تولددورسرش 34بودالان 7ماهشه دور سرش 49هستش بهداری گفتن زيادهستش نگرانم
- مصرف شربت ایبو پروفن
سلام اقای دکتر، من ۲روز پیش اومدم پسرم ویزیت شد شما برای تب بالاش، شیاف دادین و قطره استامینوفن، ولی شبا همچنان تب داره، یکسره بالا سرش بیدارم، شربت ابوپروفن خریدم میخوام بدم بهش،هر چند ساعت بدم؟ ۱۳کیلو چقد باید بدم؟ الان تبش ۳۷/۹
- سرفه
کودک ۲۰ ماهه دارم سرفه های خشک نسبتا زیادی دارد و آبریزش بینی و تب نداره خداروشکر ولی نمیدونم از چه شربتی باید استفاده کنم. ممنون
- شربت ستادین دی
باسلام لطف راهنماییم کنیدمقداراستفاده ازشربت ستادین دی،برای کودک 1سال ۳ماه چندسی سی هست؟ باتشکر
- Retirees ‘stunned’ as market turmoil over tariffs shrinks their 401(k)s
Americans nearing retirement and recent retirees said they were anxious and frustrated following a second day of market turmoil that hit their 401(k)s after President Donald Trump’s escalation of tariffs. [url=https://kra41cc.com]kra36 at[/url] As the impending tariffs shook the global economy Friday, people who were planning on their retirement accounts to carry them through their golden years said the economic chaos was hitting too close to home. [url=https://kraken27-at.com]kraken27.at[/url] Some said they are pausing big-ticket purchases and reconsidering home renovations, while others said they fear their quality of life will be adversely affected by all the turmoil. “I’m just kind of stunned, and with so much money in the market, we just sort of have to hope we have enough time to recover,” said Paula, 68, a former occupational health professional in New Jersey who retired three years ago. Paula, who spoke on the condition of anonymity because she feared retaliation for speaking out against Trump administration policies, said she was worried about what lies ahead. https://kra20l.cc “What we’ve been doing is trying to enjoy the time that we have, but you want to be able to make it last,” Paula said Friday. “I have no confidence here.” Trump fulfilled his campaign promise this week to unleash sweeping tariffs, including on the United States’ largest trading partners, in a move that has sparked fears of a global trade war. The decision sent the stock market spinning. On Friday afternoon, the broad-based S&P 500 closed down 6%, the tech-heavy Nasdaq dropped 5.8%, and the Dow Jones Industrial Average fell more than 2,200 points, or about 5.5%.
- سوءجذب
سلام وقت بخیر..پسر ۲سال و ۲ماه دارم که از یکسال قبل زود به زود دچار اسهال و استفراغ میشد که چندماه قبل اسهال حادگرفت و بعد دفعش کاملا تبدیل به آب شد که با مصرف دارو بهتر شد اما از اون مدت تا الان مدفوعش خیلی شل هس طوری که به کل پوشکش پخش میشه و اینکه وزنش متوقف شده.. یکماه پیش که به متخصص مراجعه کردیم و جواب چکاب کامل و آزمایش مدفوع و ادرارش رو گرفتیم دکتر گفت که کمی آهنش پایین هست و اینکه جذب غذاییش ضعیفه براش شربت زینک خارجی و قطره فولیک اسید و شربت مول ویت تجویز کرد اما تا الان مدفوعش باز شل هس. و تغییری نکرده.. لطفا نظرتون در این باره بگین.. با تشکر
- زور زدن هنگام ادرار کردن
سلام پسرم حدود هشت ماهش هست ، سه ماهگی ختنه هم شده اما گاها موقع ادرار کردن یه کم زور میزنه انگار تمرکز میکنه یه فشار به خودش میاره و بعد ادرار میکنه ولی بدون بی قراری و گریه و درد ، آیا مشکلی داره ؟
- آلرژی به پروتئین گاوی
سلام آقای دکتر بعد از چند ماه رژیم سخت خودم به همه آلرژن ها ازمایش مدفوع دخترم نشون میده آلرژی به پروتئین گاوی داره، حالا میتونم آجیل و سویا و ...بخورم؟؟
- ویروس کودک
سلام آقای دکتر پسرم بیمار شملست ۶ سالشه سه روز پیش سوزش گلو داشت و سرماخورده بود و ایریزش بینی . امردز از صبح دوبار شکمش شل رفت و الانم نهار خورد یکبار بالا اورد . تاالان شربت ازیترمایسین ۲۰۰ و پلارژین میدادم . الان دمیترون هم شروع کردم خوبه یانه . تب هم تا دیشب خیلی کم داشت امروز نداره

