Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- لرزش سر و دستها
سلام و خسته نباشید دخترم بعد از بیدار شدن بلافاصله داییش که تازه اومده بود دید شروع به لرزش دست ها و سر کرد این حرکت تقریبا دو سه بار بعد از دیدن غریبه ها بلافاصله بعد از بیدارشدن از خواب تکرار شده مشکل آیا جدی هست چه باید کرد ممنون از راهنمایی هاتون.
- سرفه
سلام پسرم یک ماه شه چندروزی بودبینی بسته بودوآبریزش داشت الانم سرفه میکنه انگاری گلوَش عفونت داره واسه درمانش چی کارکنم
- با سلام بچم ۵ماهشه ب شیرخشک معمولی حساسیت داره حالا پپتی جونیور خوبه وزن دهیش؟
- کرونا یا سرماخوردگی
سلام اقای دکتر بنده پسرم ۵ ماهشه و از شیر خودم میدم بهش امروز حالم خوب نیس احساس میکنم یا سرما خوردم یا کرونا دارم ایا استفاده شربت ستادین دی سی برای بچم که شیر منو میخوره مشکلی که نداره
- ریفلاکس
سلام دکترساشه۱۰ راکه به من معرفی کردیدبه پسر۶ماهم واسه رفلاکسش بجای قرص امپرازول۲۰صبحهانصف به پسرم بدم لطف میکنیددستورمصرفش وچه موقع به پیرم بدم رابدید
- س لام
سلام دکتر ببخشید چندسوال داشتم ۱.نوزاد۳۶روزه ام ساعاتی ازشب بدسینگی و گریه میکنه احتمالا کولیک باشه چه درمانی داره آیا و تاکی طول میکشه؟ سوال دوم اینکه یا یکبار در روز مدفوع داره یا روز درمیان حجم زیاد و زور میزنه شیر خودم و روزی ۹۰سیسی شیرخشک بیومیل میدم ایا یبوسته یا اوکیه؟
- بیماری پادرد کودک یکساله
سلام
ی کودک ۱ ساله داریم
هراز گاهی روزی چند بار میشه ک با اشاره ب پاش ناحیه مچ وکف گریه و بی تابی میکنه
هر چی هم نگا میکنم چیزی نیس فرو رفته باشه
لطفا جواب بدید - سلام و درود#
سلام دکتر دخترم ۸ماه و ۲۰روزشه ۷کیلو ۱۰۰گرم وزنشه تولدش ۳۶۰۰ بوده ایا خوبه؟قد ۷۰ سانته تولد ۵۰ سوال دوم اینکه تقریبا ۴باره سرماخورده از پاییز الانم آبریزش سرفه خیلی کم و خشک داره چی بدم برای آبریزشش ؟ قطره آهن و مولتی که باهم در یک قطره باشند معرفی کنید دندان هم درنیاورره
- تاول در نوزادان
سلام وقت بخیر.دخترمن ۲۳روزه ک دنیااومده و باسنش خیلی دونه زده،دونه ها مثل تاول هستن و بعد از یکی دو روز میترکن،میخوام ببینم اینامال گرمی شکمِ یا حساسیت به پوشک یا چی؟درمانش چیه؟
- سرماخوردگی نوزاد۳ماهه
سلام وقتتون بخیر من خودم انفولانزای شدید گرفتم تست پی سی آر هم دادم منفی بود. حالاپسرم هم علائم گلودرد و بی قراری داره میتونم بهش شربت سرماخوردگی بدم؟ پسرم از شیرمادر تغذیه نمیکنه بخاطر همین دکتر بهش شربت سرماخوردگی داد
- مدفوع سبز
سلام يه یک هفته ای هست رنگ مدفوع نوزادم سبز لجنی تقریباً آبکی البته شیر خشک مصرف میکنه چیکار باید بکنم؟
- شیر شتر
پسر یکساله ام خیلی جیغ میزنه، شیر خشک میخوره، میگن به خاطر اینه که شیر مادر نخورده، و میگن شیر شتر بدم، میخواستم نظر شمارو بدونم،ممنون
- کش و قوس وتف کردن
دخترم ۳۵روزشه خیلی خودشوکش و قوس میده وتف میکنه ونفخ زیادی هم داره وموقعی که میخوادبیداربشه کمرشو حالت کمان میاری بالا خیلی نگرانشم دلیلش چیه و داروی خاصی داره ممنون میشم راهنماییم کنید
- خون در ادرار
سلام دکترجان وقت بخیرپسرم پنج ماهشه جدیدا چندلکه خون داخل ادرارپسرم میبینم ولی ن بوی ادرارش بده نه تب داره نه موقع ادرار کردن درد داره دیگه نمیدونم چه دلیلی غیر از عفونت واینا میتونه داشته باشه دوروز یه دفعه هم اتفاق می افته
- قرص لووتیروکسین
با سلام و وقت بخیر میخواستم بدونم آیا امکان داره که یه نوزاد با کم کاری خفیف تیروئید با یک ماه حوردن قرص لووتیروکسین تیروییدش نرمال بشه و قرصشرا قطع کنن؟یا حتما باید مدت طولانی قرص بخوره؟
- ترش سفید دماغ نوزاد زیر یک ماه
بچه مایه سفیدی داخل دماقشه بعضی وقتا هم عتسه میزنه میترسم لطفا کمک کنید
- اسهال نوزاددوماهه
نوزاددوماهه خیلی استفراغ میکنه بصورت مایع آبکی واسهال هم داره هربارتوپوشکش کمی مدفوع شل وزردرنک هست
- بی قراری نوزاد ۳ماهه دختر
بچم موقع شیر خوردن بی قرار.دکترم بردم گفت وزنش کم شیر خشک دادم نخورد.خوابم اصلا ندتره
- شیرخشک
نوزادم ازشیرخشک arبیومیل مصرف میکنه میشه بعداز6ماهگی بهش شیرخشک بیومیل2معمولی داد؟
- تب
سلام پسرم 3ماهشه تبش پایین نمیاد باقطره استامینوفن میشه از شیاف دیکلوفناک 50استفاده کنم

