Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- واکسن
تاخیر کوتاه مدت یعنی چند هفته؟
- سلام دخترم تقریبا یک سالشه چند روز دیگه میشه یکساله وزنش کمه لاغره میتونم شیر خشک بدم غذام درست نمیخوره چ شیرخشکی بدم
دخترم ۱ماهه هست شیرخشک بیومیل۱بهش میدم دوباردرروزمدفوع میکنه ولی سفت وسبزرنگ هستن بوی بدی هم میده چه کاری بایدانجام بدم
- لکه سیاه روی لثه یکسالگی
سلام وخسته نباشید،روی لثه دخترم که یک سالشه،مدتی هست دوتا نقطه سیاه رنگ دیده میشه ،دقیقا زیر دوتا دندونای فک پایینش،تواین شرایط کرونا جرات نمیکنم برم مطب دکتر،آیا خطرناکه؟لطفا راهنمایی بفرمایید
- شیرخشک
سلام وخسته نباشیدکدوم شیرخشک به نظرتون بهتره ویبوست نمیاره دخترمن دوماهشه نان میخوره ویبوست گرفته
- بوی واژن نوزادوامدن مایع زردرنگ
دخترم سه ماهه دارم ازواژنش مایع زرد رنگ وبوی هم دارد میشه راهنمایی کنید تشکر
- سلام اقای دکتر
نوزاد یک ماه دارم سرفه زیاد میکنه سرفه هاشم خلطیه میشه دارو بهش بدم
- کم شدن ادرار نوزاد
پسرم 3ماه و 20روزشه دو هفته پیش عمل جراحی کلیه داشته...کلیه سمت چپش مجاری خروجی اش مادر زادی تنگ بود ...دکتر جزینی عملش کردن... خب مشکلی نداشت عمل هم خوب بود ... چند روزی هست سرماخورده ...دو شب هم تب داشت...ولی الان دیگه تب ندارن...فقط حجم ادرارش خیلی کم شده ...روزی یکی دوبار شکمش کار میکنه سبز رنگم هست... به نظر شما آیا کم شدن ادرارش خطر داره یانه
- حذف آهن ومولتی ویتامین ودادن زینک سولفات وقطره پدی لاکت باشیرخشک
باسلام وخسته نباشید پسرم۸ ماهش است دکتر از چهار ماهگی براش زینک سولفات ۲سی سی و قطره پدی لاکت تا ۶ ماهگی دو بار در روز هربار ۵ قطره و از ۶ ماه به بعد سه بار در روز هربار ۵ قطره به علت مصرف شیر خشک آپتامیل اچ آ ۲ ببخشید می شه آهن ومولتی ویتامینش رو حذف کرد یا مقدارش رو کم کرد به خاطر مصرف شیرخشک و زینک سولفات وپدی لاکت ممنون اگر راهنماییم کنید
- وزن گیری نوزاد
باسلام خسته نباشید برای نوزاد دوماهه باوزن ۴/۵چه نوع شیرخشک بهتره برای وزن گیری الان یکی درمیان هیپ۱ ونان ای ار میدم بهتراز ای ار چیه ریفلاکس معده هم داره ولی باتوجه به اینکه میگن شیرخشک چاق میکنه ولی بچه من اصلا تپلی نیست
- ميزان خواب
سلام خسته نباشید نوزادم4 ماه24روزشه چند هفته هست که شبا هر1ساعت بیدارمیشه برای شیردر روزتاشب 5الی6 ساعت میخوابه ایاامکان داره که شیرمادر مقوی نباشه که نوزاد این قدر بیدارمیشه؟چه راهکاری پیشنهاد میدهید
- افت قندوتشنج
سلام اقای دکتر شب ساعت ۸شب کیسه ابم پاره میشه ۱۵روززودتراززایمانم وبیمارستان فرداظهرش بچرو به دنیامیارن وبچه افت قندداشتش وفرداش که اومدیم خونه شب تاصبح بچه مشکلی نداشت ظهرش تشنج میکنه و۲۰روزبیمارستان نگه میدارن .ام ارای گرفتیم گفتن اسیب شدیدپشت سربخاطرتشنج .میخواستم بدونم میشه مثلامادرزادی بوده یابه دلیل تشنج وافت قندشده اسیب مغزی؟
- تغییر شیر خشک
سلام، نوزاد من نارس با وزن 1400 بعد از دو هفته از بیمارستان ترخیص شد و همچنان من بهش آپتانیل پری میدم، کی باید به پی دی اف تغییرش بدم؟
- تغذیه
سلام وقتتون بخیر من دخترم ۵ ماهشه تا دوماهگی شیر خودمو بهش دادم چون سیر نمیشد و گریه میکرد شیر خشک از سه ماهگی شروع کردم بهش دادم الان چن ماهه شیر منو دیگه نمیخوره یک سوالم این بود که ایا راهی هس دخترم باز شیر منو بخوره چون شیرم کمه و دخترم به شیشه شیر عادت کرده هرکاری میکنم شیرمنو نمیخوره و سوال دومم اینه که رشد مغزی نوزادانی که با شیر خشک تغذیه میشن ایا دچار مشکل میشه یا نه چون این موضوع خیلی نگرانم کرده ممنونم از لطف شما
- درود و سلام محضر آقای دکتر پسرم سرفه میکنه و گلویش خس خس هم میکنه چگونه یک شربت باید برایش بخرم ممنون
- ازمایش Ferritin
سلام پسرم ۸ ماهه هست آزمایش Ferritin نوشته شده ۵۳.۰ میخاستم بدونم نرمال؟
- مطب چهارشنبه بازه؟
سلام آقای دکتر ببخشید امروز مطب تشریف دارید؟
- بی اشتهایی نوزاد ۸ ماهه
سلام جناب دکتر کودک دارم سه روز تب داشت روز چهارم تبش خوب شد بعد جوشهای قرمز کمرنگ روی تمام بدنش درامد و از موقعی که تب داشت تا الان بی اشتها شده لطفا راهنماییم کنید ممنون
- قرص شیر افزا
سلام من شیرم خیلی کمه میخواستم از قرص شیر افزا استفاده کنم میخواستم مطمئن شم برای نوزاد پسر اشکالی نداره
- مصرف دارو
سلام .ببخشید فرزندم 50 روز دارد .وزنش هنگام تولد 2900 بود .بعد از تولد تا 2300 افت وزن داشت . وزن فعلی اش 3700 است .دکتر برایش روزی 20 قطره مولتی ویتامین مسترویت تجویز کرده است .ولی وقتی 20 قطره می خورد خیلی بی قراری می کند .خواب نمی رود ودست وپاهایش را خیلی تکان می دهد .می توانم روزانه قطره ی کمتری به او بدهم یا قطره اد را به جای ان به او بدهم ؟؟ایا قطره مولتی ویتامین مسترویت با مولتی ویتامین ویتن تفاوتی دارد .؟؟هم چنین دکتر شربت زینک را هم روزانه 1/5سیسی برایش تجویز کرده که وقتی می خورد دلش درد می گیرد و خوب شیر نمی خورد می توانم قطعش کنم ؟؟چون شیر خوردنش را مختل کرده ؟؟
- شیر
سلام بچه ای یه ساله دارم میشه بش شیر پاستریزه کم چرب بش بدم چون از شیر خودم سیر نمیشه ونمی خوابه

