Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- نخوردن شیر خشک آپتامیل پپتی جونیور
سلام آقای دکتر وقتتون بخیر بچه من 5.5ماهشه یه هفته ای هستش که میل به خوردن شیرخشک آپتامیل پپتی جونیورش خیلی کم شده(البته از شروع زیاد میل به خوردن نداشت ولی در خواب میخورد ولی الن خیلی کم شده حتی درخواب هم کم میخوره) و بچم وزن کم کرده خیلی لاغر شده مدفوعشم از اون موقعی که آپتامیل پپتی جونیور رو استفاده میکنه (تقریبا 2 ماه) به رنگ سیز تیره و به صورت رقیق هستش میتونید زحمت بکشید بفرمایید چه باید بکنم ممنون از بزرگواریتون
- نوزاد۹۰روزه
سلام دکتر جووون.سردی و عرق دست و پا
کم خوابی بیشتر از نیم ساعت نمیخوابه نهایت۱ساعت
روزی ۳بار مدفوع شل و آبکی.(خلط درمدفوع .دون دون سفیددر مدفوع.)با قطره آد ک اسهال میکرد بهداشت گفت مولتی ویتامین بده از وقتی ک مولتی شروع کردم اسهال و مدفوع و خلطی و دون دون شروع شد. - مصرف قطره آدوکید(آ+د)الحاوی برای نوزاد
سلام،وقتتون بخیر.. میخواستم بدونم مصرف قطره آدوکید(آ+د)الحاوی_برای نوزاد دختر باوزن3کیلوبه بالا چه میزان در روز لازم است..
- شیرخشک
سلام دخترم یک سال و بیست روزشه شیرخشک سیمیلاک توتال کامعورت میخوره ولی دیگه پیدا نمیشه چه شیرخشکی جایگزینش کنم؟
- الرژيك
بإسلام.دخترم هشت ماهشه رفلاكس و الرژي داره.براي الرژي بردم بيمارستان طبي كودكان تهران پيش دكتراصغرآقامحمدي ايشون تست پوستي ازدخترم نگرفتن گفتن بايد يك سالگي به بعد برم،من غذاي كمكي كه دخترم خيلي كم الرژي ميده سرلاك برنج..دور دهنش خيلي كم دونه ريز زده.سرلاك رو قطع كنم؟نميدونم ديگه چي بدم بخوره ب همه چي واكنش ميده حتي آرد برنج با آب
- عکس ریه نوزاد
سلام و خسته نباشین حدود ۵روزه ک نوزاد۴۸روزه ی من سرفه و عطسه و گرفتگی بینی داره ک خس خس میکنه بینیش وقتی نفس میکشه دکتر ک بردم گقتن کولیک و رفلاکس داره و آزیترومایسین،پدی لاکت و رانیتیدین دادن بعد پنج روز چون سرفه ها خوب نشد،مجدد رفتیم پیش پزشک ک عکس از ریه نوشتن و فقط اسپری سالبوترکس دادن برای مصرف تا ۵ روز اینده حالا میخاستم ببینم با توجه ب این عکس ک دکتر گفتن مشکلی نداره،پس بیماریش چیه؟!! و این ک میشه گفت چون عکس مشکلی نداره،ذات الریه و پنومونی و سیاه سرفه نداره نوزادم؟ ت روخدا کمک کنین تو این چند روزه دیوونه شدم از ترس اینکه خدایی نکدده سیاه سرفه باشه مشکلش
- ژلوفن
سلام آقای دکتر به خاطر جراحی دندان دکتر گفت تا سه روز هر هشت ساعت ژلوفن بخورم میتونم شیر بدم پسرم دو ماهشه و فاویسم داره ممنون
- سرفه
نوزاد ۴ماهه دارم که سرفه خلط دارمیکنه شربت آزیترومایسین۱۰۰هفت روزدادم ولی خوب نشدچیکارکنم
- تیرگی بند انگشت نوزاد
نوزاد 46 روزه دارم و زیر ناخنش تیره هست باید چیکار کنم؟
- تب
سلام. آقا دکتر. دختر یک سالمون. همش تب داره. الان یک ماهه که پشت سر هم تب داره. هر کجا میبریم. یه سرم میزنن. یه روز خوب میشه. ولی دوباره تبش شروع میشه. آزمایشاش هم همه میگن خوبه. ولی نمیدونیم چرا تب میکنه. میل به غذا نداره. وهمش گریه میکنه. من از قزوین مزاحمتون میشم. اگه ممکنه راهنمایی کنین. اگه راه چاره ایی هست که میتونم بیارمش پیشتون.
- بی خوابی نوزاد
سلام خسته نباشید آقای دکتر پسرم ۲۰ روزشه کم خواب شده از خواب میپره وگریه میکنه خیلی قلنج میکشه
- مدفوع
سلام علت بوی مدفوع نوزاد 3ماهه چبست
- مو
سلام اقای دکتر خسته نباشید دخترم سه ماهشه موهاش پوسته میده چیکار کنم تمیز بشه
- اضافه كردن گلاب
سلام آقاي دكتر دخترم ٥ ماهو ١٤ روزشه فرني برنج رو نميخوره ميتونم يكم گلاب اصافه كنم طعمش تغيير كنه شايد بخوره؟
- فاویسم و قرص پشه
سلام برای کودک فاویسمی قرص پشه مشکلاینجادمیکند؟
- فاویسم
ایا قطره ای یا شربتی مخصوص یبوست نوزاد هست معرفی کنیدلطفا برای بچه ای که فاویسم دارد مناسب باشد
- تغذیه ۲
سلام آقای دکتر خسته نباشید من دیروز ازتون راجعبه تغذیه بچه ام که داخل ۶ماه پرسیدم گفتم فرنی دادم میتونم بدم گفتید به تدریج حجم را اضافه کنم و ادامه بدم میخواستم بپرسم آقای دکتر من فرنی رو فقط با آب و یه مقدار شکر میپذم حدود نیم ساعت با شعله کم می خواستم بدونم یک قاشق آرد برنج رو با یک فنجون آب و یه مقدار شکر میپذم درسته؟؟چیز دیگه ای بهش اضافه نمیکنم همینطور با آب و آرد برنج میپذم میدم بچه بخوره مشکلی نیست؟؟؟؟و اینکه چه مقدار آب جوشیده سرد بعد تغذیه بهش بدم؟؟؟ممنون میشم این ۲سوال مهم منو جواب بدید ازتون خیلی متشکرم
- نوزاد
سلام بچه من سه ماهش نان واپتامیل دادم وزن نگرفته
- مطب باز است
سلام دکتر امروز مطب تشریف دارید؟یک وقت میخواستم
- متخصص اطفال
سلام خسته نباشید پسرم ۳ روزه شه الت تناسلیش نوکش گرده بنظرتون مشکلی داره؟؟؟ خیلی نگرانم لطفا زودتر جواب بدید

