بچه ام 6 ماهه بدنیا آمده. 2 ماه تو بیمارستان قائم رشت بستری بوده تا الان. گاهی اوقات تند تند نفس میزنه. میخواستم بدونم مشکل تنفس هست یا نه؟
Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- سلام ببخشید جوانه گندم رو برای کودک هفت ماهه روزی چندبار بدم
- شیر خشک ترش کرده
خسته نباشید ببخشید پسرم 4 ماهه هست و الان شیر خشک که از دیشب مونده بود رو بهش دادن اندازه 40 میلی گرم خورده و الان چه کارهایی باید انجام بدم. ممنون میشم زودتر جوابم رو بدین.
- زردی نوزاد
باسلام پسرم یک ماهشه از۵روزگی زردی داشت ازمایش کبد وادرار هم داده گفتن خوبه ولی هنوز زرده مخصوصا چشاش وصورتش..گفتن شیرمو دوروز قط کنم..یعنی بعد دوروز بهتر میشه
- سلام.میشه به بچه ام که شش ماهشه شربت ستادین بدم بهش
- تب و خلط گلو
پسرم 13ماهشه دو روز تب داره و بینی از داخل خلط داره و سخت نفس میکشه آبریزش ،عطسه،سرفه نمیزنه
- اسهال واستفراغ وتب
سلام برای اسهال واستفراغ به بچه چهار ساله چه دارویی بدم
- قطره نیستاتین
سلام نوزاد پسر دوماهو نیمه دارم که فاویسم داره برفک دهان داره چقدر باید قطره نیستاتین بدم در روز چند فطره
- سرماخوردگی
باسلام دخترم سه روزه سرفه میکنه وآبریزش بینی شربت پدی کاف گرفتم ولی خوب نکرده ایا نیازه ببرم دکتر حال عمومیش خوبه تبم نداره ممنون
- مقدار مصرف شربت سفیکسیم برای کودک پنجو نیم ساله ۲۲ کیلو کرم
- برای نوزاد ۴ماهه چه مقدار شربت آموکسی سیلین استفاده کنم
با سلام و خسته نباشید ، برای نوزاد ۴ماهه که عفونت گوش داره چرک زرد رنگ ازگوشش ترشح میشه چه مقداری شربت استفاده بشه خوبه
- استپ وزنی
سلام آقای دکتر پسره من ۲ سال و ۵ ماهشه الان چند ماهی هست رو ۱۲ ک استپ کرده مشکلی هم نداره آزمایش داده مولتی ویتامین هم زینک پلاس میدم به نظرتون چرا وزن نمی گیره ؟؟؟؟ نگران شدم
- خروسک
دختر 11. ماهه ام 3 روزه که خروسک گرفته ، دکتر گفت ویروسیه ، دوشب هست که نمیتونه بخوابه ، بخاطر سرفه و خس خس سینه که احتمالا درد زیادی داره ، همش میترسم خفه بشه نتونه نفس بکشه ، خواهش میکنم کمکم کنید برا التیام گلوش چیذبعش بدم ، دکتر متخصص استامینوفن ، ستیریزین و پلارژین براش تجویز کرده
- یبوست
سلام آقای دکتر وقتتون بخیر..من پسرم ۱۰روز شکمش کار نکردبردمش دکتربهم شیاف گلیسیرین داد یکساعت بعدازاستفاده شکمش کار کرد،باز الان ۶روزه شکمش کار نکرده بردم یه دکتردیگ بهم بی بی کر داد گفت ۵سی سی هر۱۲ساعت..به نظرشما زیاد نیست خیلی؟؟؟؟ علتشم میگن تغذیه مادره چون شیرخودمو میدم خیلی کلافه ام اقای دکترتوروخدا راهنماییم کنید
- درمان خروسک
سلام.پسره من 4 ساله هستش.و خروسک گرفته.چه دارویی برای درمانش مناسبه؟
- یبوست نوازد
سلام دخترم امروز۲۶روزشه روزای اول شکمش خوب کارمیکرد ولی بعدش یه هفته شکمش کارنکرد بردمش پیش متخصص شیاف لاکساتوردادگذاشتم نیم ساعت بعدش مدفوع کرد. خواستم بپرسم تاچندوقت میتونم ازاین شیاف استفاده کنم چون تاوقتی شیاف نزارم مدفوع نمیکنه
- تاثیر قطره بی بی کر
سلام. پسرم سه ماهشه. از ۲۰روزگی قطره بی بی کر رو ۵قطره صبح ۵قطره شب بهش میدادم بهمراهذروزی ۴بار قطره کارمنت هربار ۵قطره.خیلی خوب بود تا ۲هفته پیش که انگار دیگه بهش اثر نمیکنه. گریه میکنه دل پیچه داره. چی کار کنم؟آیا دز داروها کم شده براش؟
- مدفوع خلط دار
با سلام و خدا قوت ، پسرم دو سال و یازده ماهشه، دیروز علایم سرماخوردگی داشت ، ابریزش و خلط بینی و دو بار در مدفوعش هم خلط دیدم ایا این خلط در مدفوعش میتونه بخاطر سرماخوردگی باشه؟ یا ممکنه عفونت روده باشه؟اسهال و تب نداره
- زردیصورت وکف پا
کودک من سه ونیم سالشه اول فقط کمی رنگ صورتش زردبودولی یه مدتیه که رنگ انگشتهاوکف پاشم زردشده علتش چیست ممنون میشم پاسخ بدین خیلی نگرانشم
- سلام پسر من چشمش قزمز شده ولی عفونت نداره حس میکنه ی چیز تیز تو چشمشه ۹سالشه وزنشم۵۴کیلوبراش پماد تتراسایکلین شب میزنم بزاش قسره باکتی ماید هم ۸ساعتی میندازم
سلام پسر من چشمش قزمز شده ولی عفونت نداره حس میکنه ی چیز تیز تو چشمشه ۹سالشه وزنشم۵۴کیلوبراش پماد تتراسایکلین شب میزنم بزاش قسره باکتی ماید هم ۸ساعتی میندازم
- سلام الان چهارروزه که ازوقت ولکسن شش ماهگی پسرم گذشته وبخاطر سرماخوردگی نزدن آیاعوارضی داره؟؟؟

