Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- بیماری سرم
سلام آقای دکتر خسته نباشین نوه من چهار سال نیم دار مدت ۴۰روز پیش آنفولانزا گرفت گوشهاش عفونت کرد دکتر اطفال آموکسی کلا و داد خوب نشد تب داشت مدت ۱۲ روز دکتر متخصص عفونی بردیم دوتا آمپول پنسلین داد تب قطع شد ولی گوش بچه کم شنوا ه شد پیش دکتر گوش بردیم زافکسیم داد شربت که تمام شد بعد یک هفته مفصل پاش درد شدید گرفت وبعد مفصل پاش کهیر زد انواع از مایش گرفتند گفتند مشکلی ندارد حالا دکتر میگه به سفیکسیم حساسیت داشته و قر ص پردینزلون داد تا میخوره خوبه دردش قطع میشه ولی قطع می کنیم قرص و دوباره درد شدید مفصلی پا مچ دست وغیره میگیره که از درد گریه میکنه وبی تاقتش میکنه آیا باید تا کی این قرص رو بخوره چون این قرص میگن عوارض زیادی داره باید چه کار باید بکنیم
- وزن گیری
ببخشیدپسرم ۸سالشه قد۱۳۵وزنش ۲۵کیلوهستش برای اینکه وزنش بالابره شیرخشک نیدوبزرگسال خوبه ممنون میشم شربت راسیب وفروگلوبین هم استفاده کرده ولی تاثیری نداشته
- آزیترومایسین به نوزاد۵ماهه چند سی سی بدم
به نوزاد۵ماهه چند سی سی آزیترومایسین بدم
- ضعف بدن
باسلام وعرض ادب پسر بچه5 ساله ای دارم به وزن14کیلو از نوزادی بسیار ضعیف بود کوچکترین بادی که به آن می خورد تب کرده و مریض می شود تا بستان از حمام بیرون می آید بشدت می لرزد این درحالی است که شبها بدنبال یک چیز خنک می گردد و می گوید درون شکمم داغ است دلم می خواهد درون شکمم کولر باشد یک نوشیدنی خنک بدهید علت آن چیست؟
- دددستشویی
سلام اقای دکترخسته نباشی دخترم ۳ سال نیم داردباوزن ۱۴ کیلوهستش ۸روز میشه دستشویی میکنه ۸روزدستشویی کردن عادی هستش یاچکاربایدکرد.ممنونم
- باسرفه شدید پسرم چکارکنم؟
- اسم واکسن
سلام خسته نباشین آقای دکتر خواستم بدونم واکسن آنفولانزا به داروخونه ها داده شده؟اسمش رو معروفی میکنین.ممنونم از لطف شما
- بی قراری کودک وخوردن آب زیاد
سلام آقای دکترکودک کوچکم که دوروزه رفته تو۲۲ماهگی وحدود۳هفته اس ازشیرجداش کردم وازاین بابت مشکلی نیس فقط شبهاخیلی بی قراری میکنه بهانه شیررونمیکنه فقط همش میگه شیشه شیرم پرآب باشه وبخوره.حتی قبل خواب سیرش میکنم شیربهش میدم آب میدم ولی بازشبهابیدارمیشه خواستم بپرسم پسرم آب باشیشه شیرش زیادمیخوره بخصوص درطول شب اشکالی نداره؟براآرام بخشی وبی قراری پسرم درطول شب شربتی میشه معرفی کنیدبهش بدم آرام تاصبح بخوابه
- سرفه های خلطی
سلام آقای دکتر پسرم دوسالشه چند روزی هست سرفه های خلطی میکنه بدون تب و یه کم صداش هم گرفته چکارکنم
- ریفلاکس
سلام پسرم ریفلاکس داره دکترپودرامپرازول داده الان دو روزه میدم بچم دل پیچه و مدفوع شل شده چیکترکنم بهش دارو رابدم بانه
- سرماخوردگی پیاپی
با سلام دختر ۴ سال و دو ماهه دارم.۱۵ کیلو و بدغذا .امسال از مهر ماه رفته مهد کودک.هر دو هفته یکبار علائم سرماخوردکی داره. میگیره خوب میشه باز میگیره....یک بار فقط آنتی بیوتیک دادم بقیه موارد با درمان خانگی و اسپری بینی درمان کردم.اگر ممکنه بفرمایید چه کار کنم کمتر مریض بشه.
- مریضی مکرر
سلام خسته نباشید. بچهسه ساله دارم با وزن حدود ۱۳ کیلوگرم. مهد کودک هم نمیره. امسال از ۱۰ آبان تا الان سه بار مریض شده و هر بار هم چند روز تب کرده. بعد ابریزش بینی و سرفه هم داشته. این قدر مریض شدن طبیعیه؟
- قد و وزن
سلام دکتر دختر من الان 4سالش شده ،14700وزنشه ،وزن تولد 2400بوده قدش 103خوبه؟
- سرماخوردگی و سرفه
آقای دکتر سلام خسته نباشید پسرمن دو سال و هفت ماهشه..دو هفته پیش سرما خورده بود ولی چرکی و عفونت نبود بردمش دکتر گفتن چرک نداره گلوش احتمالا آلرژی هست.الان دوباره سرما خورده آبریزش بینی داره و سرفه های خیلی شدید.گاهی هم میگه دلم درد میکنه.شربت پلارژین و کوریزان و سیتریزین بهش میدم.میشه لطفا راهنمایی کنید چیکار کنم
- سرفه های خلط اور نوزاد ۴۴روزه
سلام من یه دختر ۴۴روزه دارم که از دیروز سرفههای خلط آور داره.مشخصه خلط تو گلوشه هی میخواد بالا بیاره عق میزنه. آبریزش و عطسه هم داره .راه درمانش چیه ؟میتونه دارو مصرف کنه
- کار نکردن شکم نوزاد دوماه
سلام آقای دکتر وقتتون بخیر پسرم دو ماهشه ۳۶هفته بدنیا اومد ۷روز اول که بدنیا اومد شکمش کار نکرد بردمش بیمارستان براش شلنگ گذاشتن تو بیمارستان دوبار مدفوع کرد اون موقع تاالان شکمش خوب کار کرد دکتر هم براش شیر کامفورت نوشت بهش میدادم هرروز چند دفعه مدفدع میکرد شیرش عوض کردم بهش اپتامیل دادم اونم خوب بود مرتب شکمش کار میکرد الان ۶روز کار نمیکنه فقط شیر خشک میخوره چه کاری براش انجام خیلی فشار میاره زور میزنه انگار ولی باد شمکش خالی میکنه ممنون میشم جواب بدید
- خون درادرار
سلام نوزاد من پسرهستش و ۲۰ روزه هست و از روز ۳ ام که بدنیا اومده تو ادرارش یه رنگ صورتی شبه خون خیلی کم هست ولی تا الان که ۲۰ روزشه ادامه داره
- لززش ریز بدن بچه ۵ماهه
- نفخ و شیر خشک
سلام آقای دکتر. نوزاد ۲ ماه ای دارم که شیر خودم رو میخورد و داخل مدفوعش رگه های خون بود که با تغییر رژیمم مشکل حل نشد، به توصیه شما چند روزیه که شیر خشک HA میدم. مشکل خون حل شده اما به شدت نفخ پیدا کرده، ممکنه این هم از علائم آلرژی به شیر خشک باشه؟ باید شیر خشکش رو عوض کنم؟ شما چه شیری پیشنهاد میدین؟
- قلب
سلام آقای دکتر من بچم ۳ماهشه وپیش دکتر بردم گفت قلب بچه یه صدای اضافه داره و دیگه بخاطر ویروس کرونا پیگیری نکردیم.به نظر شما الان چکار کنم؟؟؟؟؟؟؟

