Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- قرص هیوسین برای فاویسم
سلام . خدا قوت آیا نوجوان 14ساله مبتلا به فاویسم میتواند از قرص هیوسین استفاده کند؟
- سلام نوزادم ۹ماهشهه سرماخورده دکتر بهش آموکسی ۱۲۵داده خواستم بپرسم چند سی سی باید بدم ۹کیلوعه وزنش؟
سلام نوزادم ۹ ماهشه وزنشم ۹کیلوعه سرماخورده خواستم بدونم آموکسی ۱۲۵رو چن سی سی باید بدم
- قد کودک سه و نیم ساله
سلام دختر سه و نیم ساله ای دارم ک قدش 88 و وزنش 12 کیلو هست کمبود وزن و کوتاهی قد دارد آزمایش کامل ازش گرفتیم خداروشکر مشکلی نداشت اما رشد خوبی ندارد انگار رشدش کند هس چون خیلی دیر ب دیر لباساش براش کوتاه میشه قد من و پدرش 160و172 هس میشه توضیح بدین ک آ یا ممکن بعدها رشدش سریع بشه یا ن و بنظر شما مشکل چیه ممنون
- سلام شربت نئوتادین برای ۴ماهه چه مقدار
- rutor9 com
Elusive shipwreck found in Lake Michigan over 100 years after sinking [url=https://rutordark63xripv2a3skfrgjonvr3rqawcdpj2zcbw3sigkn6l3xpad.com]рутор зеркало[/url] A “ghost ship” that sank in Lake Michigan nearly 140 years ago and eluded several search efforts over the past five decades has been found, according to researchers with the Wisconsin Underwater Archeology Association. The wooden schooner got caught in a storm in the dead of night and went down in September 1886. In the weeks after, a lighthouse keeper reported the ship’s masts breaking the lake surface, and fishermen caught pieces of the vessel in their nets. Still, wreck hunters were unable to track down the ship’s location — until now. https://rutor9.net rutor-24forum com Earlier this year, a team of researchers with the Wisconsin Underwater Archeology Association and Wisconsin Historical Society located the shipwreck off the coastal town of Baileys Harbor, Wisconsin, the association announced on Sunday. Named the F.J. King, the ship had become a legend within the Wisconsin wreck hunter community for its elusive nature, said maritime historian Brendon Baillod, principal investigator and project lead of the discovery. “We really wanted to solve this mystery, and we didn’t expect to,” Baillod told CNN. “(The ship) seemed to have just vanished into thin air. … I actually couldn’t believe we found it.” The wreck is just one of many that have been found in the Great Lakes in recent years, and there are still hundreds left to be recovered in Lake Michigan alone, according to Baillod. The ‘ghost ship’ Built in 1867, the F.J. King plied the waters of the Great Lakes for the purpose of trans-lake commerce. The ship transported grains during a time when Wisconsin served as the breadbasket of the United States. The 144-foot-long (44-meter) vessel also carried cargo including iron ore, lumber and more. The ship had a lucrative 19-year career until that September night when a gale-force wind caused its seams to break apart, according to the announcement. The captain, William Griffin, ordered the crew to evacuate on the ship’s yawl boat, from where they watched the F.J. King sink, bow first.
- عفونت ناف
سلام بچه من ۹ ماهه است ولی از ناف اش خون میاد دکتر بردم سوزونده نافشو ولی خوب نشده
- سفیکسیم ۱۰۰
سلام. پسرم. ۹ ساله است سفیکسیم. ۱۰۰ چقدر بلید مصرف کند وزنش ۳۷ است
- دکسترومتروفان
- راجب دوزشربت سفیکسیم ۱۰۰برای کودک ۲ساله
- مقدار مصرفی دارو
با سلام .پسرم ۶ ساله و حدودا وزن ۲۸ کیلو داره.چه مقدار از شربت سفیکسیم ۱۰۰ بهش باید بدم؟با تشکر
- کاهش درد محل واکسن
سلام بهترین راهکار جهت کاهش درد محل تزریق واکسن چیست؟
- میخ داخل پا
سلام دکتر خانمم میخ رفته توی پاشنه پاش سوزن کزاز زده قرص هم میخوره اما خیلی درد داره و ورم کرده راه درمانش چیه
- من دکتر نبردم چشم پسر ۱ سال ام قرمز شده یکمم دور چشمش پف کرده الان از این قطره بدم ضرر نداره؟
- پسرمش
پسرم ۴ساال داره ۱۵ کیلو داره سفکسیم چقدر بهش بدم ختنه شده دکتر براش تجویز کرده دستوری رو ننوشته
- جایگزین کواموکسی کلاو۴۵۷
باسلام دختر۱۵ماهه باوزن ۱۱کیلوسرماخورده وعفونت گوش داره وکواموکسی ۱۲ساعت ۵سیسی دادم که ازروزدوم اسهال شد روزی ۴تا۵بار الان نمیدونم جایگزین چی بدم دکترگفت اگرحساسیت داشت آزیترومایسین بده ولی دوزش و نگفت والان نمیدونم چیکارکنم
- سرماخوردگی
سلام ببخشیدبچه ام ۳سالشه سرماخورده میتونم دیفن هیدرامین کامپاندبدهم؟
- جوش صورت
سلام وقت بخیر پسر ۵ ساله دارم روی بینی اش حدود یکماهه جوش زده چرکی نیست ولی سفته میخوام بدونم چه پمادی بزنم که خوب بشه ؟
- سلام بچه 8ماه دارم سورفه و خش خش سینه داره اموکسی سیلین خوبه بهش بدم
- تب کودک
سلام دکتر خسته نباشید ببخشید پسرم ۱۴ماه هست از امروز صبح تب داشت و گاهی سرفه های خشک میکرد و موقع شیرخوردن انگار بینیش گرفته بود الان بهش استامینوفن دادم شما چی دستور میدین
- پریود
من 1ماه و 16روز دیگه تولد 12 سالگیمه و الان همه علائم پریود را دارم و مادرم هم در 13سالگی پریود شدن ولی من از دو روز پیش شکم درد ، سردرد،حالت تحوه ، خارج شدن ماده ای سفید رنگ از واژن ، کمر درد را دارم به نظرتون من این هفته یا هفته بعد یا تولدم پریود میشم؟

