Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- سفکسیم ۱۰۰ وشربت سرماخوردگی
باسلام وخسته نباشیدبه نوزاد ۶ ماهه که یک هفته مونده بشه ۷ ماهه سرماخورده چند سی سی سفکسیم ۱۰۰ وشربت سرماخوردگی می توان داد؟ باتشکر از شما
- دیده، شدن مو داخل چشم کودک
به مدت ۳ ماه میشود که داخل چشم نوزاد ۹ ماه شبیه مو به طور عمودی که اطراف آن لزجی شده دیده میشود گاههگاههی دیده میشود و بعد ناپدید میشود و چشم نوزاد آب میاید و بخیل می کند چه کار کنیم
- واکسن ۶ ماهگی و سرما خ ردگی
سلام من امروز واکسن ۶ ماهگی دخترم رو زدم در صورتی که گرفتگی دماغ داشت حال بعد از واکسن متوجه شدم که سرما خورده الان نگرانم می خواستم بدونم ببینم مشکلی پیش میاد یا خیر
- یبوست نوزاد ۴۰ روزه
سلام دختر من ۴۰ روزه هست برای دل درد و کولیک بردم دکتر بهش شربت اهورا نی نی و پدی لاکت و قطره ایزی کول داد بعد مصرف این داروها یبوست شده و هر دو روز با ماساژ و به سختی شکمش کار میکنه. شیر مادر میخوره و گاهی اوقات شیر خشک اچ آ بهش میدم. دارویی برای یبوست میشه معرفی کنید؟ خیلی اذیت میشه. ممنون
- عوارض بالا بودن آنزیم کبدب
- قطره مناسب برای استفراغ کودک ۱۳ ماهه باوزن ۱۰کیلو
با سلام وخسته نباشید برای کودک ۱۳ ماهه که شیرخشک آپتامیل آچ آ می خوره باوزن ۱۰ کیلو چه قطره استفراغی مناسب است میزان مصرفش رو هم ببان کنید ممنون از شما
- تغذیه
با سلام آقای دکتر نوزاد من یک هفته ی دیگر هفت ماهش تمام میشود ومن از روز اول هفت ماهگی غذای کمکی او را شروع کرده ام ایا به غیر از صبحانه و شام میتوانم یک وعده هم میوه به او بدهم یا آب میوه بهتراست چه آب میوه ای ( با تشکر.؟
- قسمت پیشانی دخترم توت فرنگی یا تومور خونی هستش ۱۰ماهه
دخترم وسط پیشانیش یک قسمت خونین برجسته دارد ووقتی با آب خیس میشه بزرک نشون میده در حالت طبیعب اندازش کوچکه ...خوب میشه ومیشه درش آورد
- سلام من پسر پنج ماه دارم عمل کلیه هم کرده وقتی بعل میکنم پاهاش کبود قرمز میشه از چیه
سلام
- امپول دو ماهگی
سلام دخترم دو ماهشه وزنش پنج کیلو وصد هستش بعد از زدن واکسن دو ماهگی اول جای واکسن کبود سفت و بعد هم قرمز و آبسه زد دکتر بهش سفالکسین داده الان یک روزه داره استفاده میکنه ولی تغییری نکرده الان شش روز از زدن واکسن میگذره تب نداره پاهاشم حرکت میده ایا مشکلی هست.باید چیکار کنم خیلی نگرانم لطفا راهنمایی کنید
- بیسکوییت مادر
سلام آقای دکتر من دخترم داخل ۷ماه است میتوانم بهش بیسکوییت مادر را با آب جوشیده آب کنم و بهش بدهم؟؟ یک بار دادم.
- آزمتیش مدفوع
شیرخوار ۴ ماهه آزمایش مدفوع سه مرحله ای انجام دادیم، فقط در یک نمونه مقدار گلبول سفید ۲ تا ۳ بود، کالپروتکتین هم ۱۱ بود، آیا آلرژی دارد؟ ظاهر مدفوعش همیشه خلطی هست. نفخ و دلدرد هم دادد و بالا آوردن شیر
- تب
سلام آقای دکتردختر4ماه من باورم 5کیلودیروزتب شدید داشت تبش آوردم پایین امادوباره تب میکرد بهش سفیکسیم دارم میدم 5قطره هر12ساعت بنظرشماادامه بدم یاشتباه؟؟؟
- چشم نوزاد
- خوردن کرم کاندولا
وقتتون بخیر دخترم یک سالشه یکم کرم کاندولا خورد من دهنش شستم شیرم بهش دادم ولی فکر کنم یکم خورد استرس دارم الان چیکار کنم
- شیر خشک
نوزاد سه ماهه دارم فا بیم داره شیر خشک نان ۱ پیدا نکردم میتونم شیر خشک ببلاک بدم
- سرما
سلام اقای دکتر خسته نباشین پسرم عطسه میزنه با بینیش انگار گرفتس رفتم قطره ریختم ابریزش داره چیکارکنم ؟خیلی میترسم نکنه سرما خورده باز 😢
- قطره
سلام دکترببخشیدبهبچه۸ماهم قطره آدزیرمیدم قطره مولتی ویتامینوبدم یاقطعش کنم؟
- قطره
سلام آقای دکتر ایا قطره پدی لاکت باعث یبوست میشود با تشکر
- علت خون آمدن از نوک سینه نوزاد
سلام و وقت بخیر، من یک پسر ۱۶ ماهه دارم دیروز زیر پیراهنیش جای لکه خون بود نزدیک نوک سینه چپش، اگر فشار هم میدی یک قطره ازش خون میاد دلیلش میتونه چی باشه، خیلی نگرانیم، به خاطر این شیوع کرونا هم میترسیم ببریمش دکتر، در ضمن در یک سالگی ازش آزمایش cbc و ptو ptnگرفتیم که نرمال بوده، ممنون میشم راهنمایی کنید

