Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- کم اشتهایی
سلام خسته نباشید.من پسر۴ساله ونیم دارم که اصلاعلاقه ای به غذاخوردن نداره بعضی اوقات که خیلی اصرارمیکنم که غذابیشتربخوره بالامیاره بعرشام این اتفاق میفته.الان ترسیده دیگه شام وکامل نمیخوره.میگه میترسم بالابیارم.پارسال بهش شربت زینک پلاس یوروویتال دادم بهترشد.میشه دوباره همین شربت وبدم
- لیپیفر
سلام آقای دکتر من پسرم ۱۴ ماهشه قبلا قطره آهن لیپیفر میخورد دکتر گفته بود ۲ سیسی بدم الان شربت آهن لیپیفر فورت میدم باید چند سی سی بدم؟۸ سی سی؟چون تو هر ۵ میل شربت ۲۰ میلی گرم آهن هست و تو قطره هر سی سی ۱۴ میل آهن داره
- تل شدن بچه
سلام دخترسه ساله دارم که داعم همه چیز درگلویش گیرمیکنه تل میشه گلودرد بدخلق تب عصبی آبریزش بینی میشه و یک ماهه درخاب خروپف شدید داره نگرانم نمیدونم چه کنم
- سلام ببخشید گونه های دخترم ازنوزادی یکم قرمزه و جوش زیرپوستی میزنه پماد بتامتازون میزنم سریع سفید وخوب میشه ..۵سالشه ایا مصرف زیادش عارضه داره؟
- شیر خشک
ببخشید میشه کمی خیلی کم نبات تو اب حل کنیم و قاطی شیر خشک کنیم چون بهتر میخوره نوزاد ضمنا برای نوزاد دوماهه منظورم هست اب جوشیده سرد کمی شیرین بشه منظورم چون نمیخوره شیر خشک .
- عفونت ادراری
دکتر برای عفونت ادراری سفکسیم داده چقد باید بهش بدم بچم هیجده ماهشه
- سلام آقای دکتر خوب هستید دخترم تازه چهارماهش تموم شده وزن دخترم 400 گرم کمه شیرخشک بیومیل پلاس 1بهش میدم اصلا تغییری نکرد نظرتان شیرش عوض کنم میگم نان 1 خوبه نظرتان واسه وزنش چه کارکنم
- سر درد کودک
سلام آقای دکتر تو رو خدا کمک کنید خیلی نگرانم دختر شش و نیم ساله ای دارم که مدت دو ساله سر درد داره .دو طرف سرش درد داره و وقت هایی که صدای بلند یا حتی صدای آروم تلویزیون رو بشنوه دو طرف سرش درد میگیره. دکتر مغز و اعصاب گفت باید عکس از سرش بگیره و قرص نور تریپتیلین و پرانول تجویز کرد که من بهش ندادم چون ترسیدم خطرناک باشه حالا آقای دکتر تو رو به خدا راهنمایی بفرمایید که آیا تصویر برداری از سر برای بچهاین سنی خطرناک نیست چون با دارو بیهوشی میکنند و داروها رو بهش بدم یا نه؟ و به نظرتون مشکلش چیه اگر میگرن باشه خطرناکه؟ می چیکار کنم که بهتر بشه لطفا به تمام سوال هام پاسخ بدید
- تا ارومی
باسلام. دختر م همش گریه میکنه تا آرومه .شب به سختی می خوابه خوابش میاد اما نمی خوابه دارو کولیک بهش میدم
- اسهال کودک
سلام دخترم 7ماهه هستش و اسهال داره این چند روزی میشه که اسهال داره،ایا میشه از پودر او ار اس بدم اما روش استفاده رو نمیدونم.
- درمان سرفه کودک
سلام آقای دکترپسرم ۶ساله وزن ۱۷ کیلوبه علت سرفه زیاد در شب و روز سفکسیم ۱۰۰ دادن چه مقدار بهشون بدم.🙏🌹
- وزن کودک
دخترم رفته تو هشت ماهگی وزنش ۷۵۰۰ ایا کمبود وزن داره ؟
- نوزاد هشت ماهه
سلام اقای دکتر پسر من هشت ماهشه و سینش خس خس میکنه بهش سفکسیم صد بدم ? چه مقدار ممنون
- تب کودک ۱۰ ماه
سلام بچه من امروز ده ماه تمام شد ولی از صبح تب داره شربت استامینوفن دادم ولی حس میکنم تب توی شکمش نفسش داغ تازه دوتا دندان پایین در آورده امکان داره مال دندان بالای باشه چند روز پیش سینش از آب دهنش خس خس میکرد و یک روزم اسهال داشت
- سرما خورگی
سلام من دخترم 4ماهشه الان سرما خوردگی گرفته وچشمش عفونت کرده الان چکارش کنم
- بروز جوش های پوستی بعد از تب
سلام خسته نباشین من دخترم تب داشت بعد تب جوش های ریز کل بدنشو گرفته با خارش شدید
- سرما خوردگی
سلام آقای دکتر دختر من دو سال و نیمشه با وزن 12 کیلو دو روزه سرما خوردگی داره با سرفه های خشک امروز که دکتر عمومی ویزیت کرد گفت گلوش قرمزه ولی چرک نداره . می ترسم شربت دیفن هیدرامین بهش بدم. شبت خلط آور( گیاهی یا شیمیایی) رو میتوانید معرفی بفرمایی. ممنون میشم. با تشکر
- سلام دختر من نزدیک َس ساله نوک سینه سمت چب عین جوش خون میافته فشار میدی خون در میره دوباره پر میشه
- طریقه مصرف سفیکسیم برای کودک18ماه
سلام پسرم سرماخورده چه دارویی بدم گلوش در میکنه سرفه عطسه میزنه خیلی
- جوش
جوش زیر چانه

