Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- لنف نودهای متعددمرانتریک باحداکثرابعاد16mmچیست درشکم
- صداخوردن شکم
سلام. آقای دکتر بچه من یک ماه و نیمشه و کولیک داره. شکمش خیلی قارقور میکنه اشکال نداره؟در ضمن مثلا دیروز شکمش 5بار کار کرد البته اسهال نبودا . اینا طبیعیع؟
- شربت تئوفیلین
سلام. ببخشید درسته که شربت تئوفیلین جی باعث تشنج میشه؟ تو عوارض دارو اینطوری نوشته شده
- تکرر ادرار
سلام خدمت شما پسرم ۳ونیمشه پریروز عصر هر دو دقه دستشویی میره هر بار چن قطره.تااینکه آخر شب هندوانه خورد دیگ دستشویی نرف روز بعدش کمتر شد دستشوییاش امروز چن بار رفته اولش ادرارش زیاده بعد دودقیقه دوباره میگه دستشویی دارم و خیلی کم میاد میخاسم ببینم مشکل از کم آبیه بدنشه یا عفونت گرفته
- سلام خسته نباشیددخترشیش ساله ای دارم که ماهی یک بارسرودردهمراه بااستفراغ داردخیلی نگرانم دلیلش چیست
سردرددردشدیدبااستفراغ خیلی نگرانم توروخداجواب بدید
- سرفه هنگام شیر خوردن
وقت بخیر دخترم ده ماهه هستش دو روزه شیر خشک میخوره سرفه میکنه چیکار گنم
- شربت آنتی بیوتیک
سلام،پسرم ۶سال و ۳ماه هست،وزن ۳۴ کیلو ،سفکسیم ۱۰۰رو چقدر بدم،شربت سرماخوردگی میخوره،اسپری بودنا و اسپری دکوفن داره استفاده میکنه و شربت دکوفست ،ولی سرفه داره ،خواستم بدونم سفکسیم گرفتم ولی نمیدونم چند سی سی بدم
- قطره پاراکید
سلام برای کودک یکساله باوزن 8کیلوچقدرقطره پاراکیدبدهم ؟
- دل درد کودکان
باسلام،کودک ۲،۵ سالم هر از گاهی میگه دلم درد میکنه، میخواستم ببینم سردی کرده یا مورد خاصی داره.ممنون
- دونه زدن صورت
سلام آقای دکتر دختر من الان ۳۸ روزه س متاسفانه شیر نداشتم و مجبور به استفاده از شیر خشک شدم که آپتامیل ۱ دادم بهش بعد ۱۵ روز متخصص اطفال گفتن اپتامیل pdf بهش بدین که تو وزن گرفتن موثر بود منتها باعث کولیک و بیقراری شدید شد که بعد از ده روز عوض کرد اپتامیل پپتی. که تو ۶ روز استفاده مدفوعش،سبز شد و صورتش،دونه ها ریز قرمزی زد. که خودم دوباره بهش اپتامیل ۱ دادم ولی خوب نشده. از این بابت خیلی نگرانم. لطفا راهنمایی بفرمایید. ممنونم
- ورم كليه
سلام دختررم يك سالشه يه هفته ميشه صبحها ادرارشو باگريه انجام ميده علتش چيه
- شیردهی
سلام. نوزاد یک ماهه دارم وقتی ک خواب هست گاهی ۵تا ۷ ساعت برای خوردن شیر بیدار نمیشه .ایا خودم بیدرش کنن و شیر بدم؟
- بچم به عقر افتاد
سلام من بچم بغلم بود حواسم بهش بود آماتویه لحظه که دستم پشتش نبود به عقب افتاد سریع جلو آوردمش گریه نکرد آیا چیزیش شده خواهش میکنم ۴ماهشه
- خواب کافی
خواب کافی برای کودک دوسالو هشت ماه چقدر است؟پسرم ده ساعت میخابد در شبانه روز
- مدفوع سبز تیره
من دخترم چهارماهشه ویک ماه ک شیر خودمو نمیدم بش وشیر خوشک میخوره و مدفوعش سبزه تیره شده مخاستم ببینم مشکلی نداره
- سرماخوردگی و سرفه خلط دار
سلام وقت بخیر پسرم سه ونیم سالش سرفه خلط داره شربت ازیترومایسین چند ساعت یکبار چند سی سی بدم بهش ممنون میشم جواب بدین؟
- یبوست نوزاد ۴ماهه
سلام. دخترم آخر ۴ماهگی هست ۳روزه یبوست داره شیر خوردم رو میخوره قطره بایو لاکت هم مصرف میکنم. میشه آبمیوه بهش بدم .ممنونم
- سرفه های شدید هنگام خواب
دخترمن شش ماهشه چندشب پیش دچار تب شد بردمش دکتر گفت گلوش عفونت کرده چرک خشکن آزیترو 200داره استفاده میکنه اما هنگام خواب سرفه های شدید پی در پی داره طوری که بیدار میشه از خواب ، شربت سیتریزین و گایافنزین هم داره استفاده میکنه
- نق زدن
سلام .ببخشید پسرمن س ماهودوهفته است یکمم سرماخورده اماازس ماهگی ب بعدیکسره دستاشومشت میکنه میکنه تودهنش هرچقدرمانع میشم دوباره انجام میده همراه باخوردن دستاش خیلیم نق نق وغرمیزنه
سلام پسرم امروز ۶ ماهش تموم شد شیر خشک اپتامیل میخورد ولی امروز دکترش گفت که چون وزنش یک کیلو کمه باید یه مدت بهش شیر اپتامیل pdf بدم مگه این شیر برا نوزادان نارس بعد ترخیص از بیمارستان نیست الان که پسرم ۶ ماهشه میشه این شیرو بهش داد ؟ممنون میشم راهنمایی کنین

