Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- گلو
سلام اقای دکتر دخترم ۲سالو خورده ای هستش وغذا کم میخوره و شیر خشکم میدم و بعضی وقتا دهنش بو میده ایا تو گلوش چیزی مونده؟؟ک هم بو میده هم غذا نمیتونه بخوره؟؟چجوری باید فهمید ک ایا چیزی مونده تو گلوش یانه
- سلام وقت بخیر.
- سرفه
سلام وقت بخیر بچم ۱۵ کیلو داره ۴ سالشه . لوزه هم داره چندروز پیش سرماخورده امروز پنجمین روزه سرفه های خلطیش شروع شده معمولا همیشه همینطور میشه بخاطر لوزه . شربت برم هگزین و هاتی تیم و سیتریزین میدم . بنظرتون شربت آموکسی کلاو هم شروع کنم؟
- عوارض واکسن یکسالگی
من یک هفته پیش واکسن یکسالگی دخترمو زدم حالا اسهال داره و از یه چشماش آب میادو قرمز شده ایا از عوارض واکسن هست؟
- تفسیر ازمایش
سلام مدفوع بچه من که ۸ ماهشه یه هفتس ابکی وازمایش مدفوع نوشتن براش توازمایش rbc و wbc هردو 1-0 بود میخواستم بدونم یعنی چیه
- زگیل بدن
سلام خسته نباشید پسرم ۱۳ روزه هستش و کنار سینه راستش یه زگیل کوچیک هستش خطرناکه؟
- ناخن ومو
دخترم چهارسالونیمشه ناخن پا شصتش مدام ترک ریزودرشت داره آیا مشکلی هستش و درضمن از همون اول جلوی موهاش رشد نمیکنه خیلی کوتاه ولی بقیه موهاش بلند میشه علتش چیه ممنونم دکتر راهنمایی کنید با سپاس فراوان
- استفاده کپسول یاقرص انتی بیوتیک یه جای شربت به کودک زیر شش سال
سلام پسرمن چهار ساله هست مشکل معده داره وقتی مریض میشه شربت انتی بیوتیک بالا میاره واین مسئله باعث تحریک معدش میشه ولی قرص کپسول میخوره میشه بهش قرص انتی بیوتیک داد؟
- سلام
- طریقه استفاده
- دکتر یه سوال داشتم سرماخوردگی
دکتر سلام.دکتر دخترم سرماخورده چه شربتی واسش بگیرم از داروخانه. 19 ماهه
- اومدن خون از دماغ
سلام خسته نباشید،ببخشید اقای دکتر ،پسرم هشت سالشه بدون ضربه دیدن دماغ،از یه سمت دماغش خون میاد خیلی نگرانم دلیلش رو خواستم بدونم،ممنون
- سرفه خلط دار
سرفه نوزاد ۲۰ روزه
- لک های صورتی
سلام پسرم 13 ماهش، پنج روز از شروع بیماریش میگذره تبش قطع شده اسهال هم بود خوب شده، اموکسی کلاو هم هنوز بهش میدم دکتر گفت تا 7 روز بدم، امروز دیدم بدنش بیرون ریخته چیه اینا؟ واکسن یک سالگیش هم نزدم هنوز سرخک نباشه ؟
- دوز ازیترومایسین ۲۰۰
سلام پسرم ۱۰ ساله است دوز ازیتر چقدر براش
- قرص مترونیدازول
سلام آقتی دکتر قرص مترونیدازول یا مفنامیک اسید برای شیردهی ضررداره؟
- تغذیه با گوشت کبک
سلام.
از هفت ماهگی حجم کم شروع نماید
- شربت پدی کلد
سلام دخترم دوسالو نیمه هستش آبریزش بینی و گاهی سرفه داره شربت پدی کلد براش خوبه یانه؟ چقدر باید بهش بدم 13کیلو هست
- تیروئید
سلام دختر ۶ ساله دارم ک تو آزمایشش تیروئیدعدد۶،۱ هستشخواستم نظر شمارو بدونم
- وزن نگرفتن نوزاد
سلام من یه دختر هفت ماه دارم وقتی به دنیا اومد دوکیلو هشت سیر بود الان شیش نیم کیلوهه من وقتی به دنیا اومد قرص چاقی مصرف میکردم دلیل وزن کمش خوردن قرص های منه لطفا جواب بدین

