Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- تکرر ادرار
با سلام و وقت بخیر دکتر بزرگوار علت تکرر ادرار پسر 4 ساله چی میتونه باشه؟ (نه سوزش داره نه خارش که بگم عفونت ادراری ممکنه باشه، فقط تکرر ادرار داره و ادرارش هم نرمال هست بدون بو ممنونم
- استفراغ کودک ۲ ساله
با سلام پسر دو سال و دو ماهه من در حتلت عادی سر حال و خوب است اما گاها وقتی می خوابد استفراغ می کند و استفراغ می کند و همه محتویات معده را تخلیه میکند اما در بیداری اتفاق نمی افتد دلیل آن چیست؟ پسرم فوق العاده شلوغ کار و پر جنب و جوش است اما بعد از استفراغ بسیار بی حال و آرام میشود و هیچ چیز نمیخورد.
- غبغب پشت گردن نوزاد
ولی دخترانه هیچ کدوم نداشتن وقتی گردنشو کامل میگیره این حالت غبغب باز میشه این غبغب پشت گردن طبیعی هست آقای دکتر
- تاخیر درراه رفتن
دختره من ۱۶ ماهه است ولیهنوز راه نمیره مشکی نیست یابایدبه دکتر مراجعه کنم لطفا راهنمایی کنید باتشکر
- سلام من نوزادم دو ماهشه میشه از قرص چاقی هیمالیا استفاده کنم بچم شیر هودم رو میخوره ولی خیلی لاغر شدم
- تب اطفال ۱۱۳ ماهه
سلام ببخشید پسر من ۱۳ ماهشه ،از دیشب تب داره و هیچی نمی خوره ، هر بار استامینوفن میدم بعد اون بلا میاره،الان پاداکید گرفتم می خوام بدونم برای بچه که ۹ کیلو خورده وزنشه چند قطر باید بدم، یا شیاف چند عدد بزارم
- سرماخوردگی
سلام وقت بخیر پسرم بیمارشماست ۵ سالشه سرماخورده بهش پلارژین و استامینوفن و بعصی اوقات تب زیاد ایبوبروفن . سیتریزین میدم . چون لوزه داره معمولا بعد سه چهارروز سرفه های خلط دار شروع میشه چه شربتی بدم که سرفه هاش از بین بره برم هگزین خوبه؟
- تب
سلام دکتر عزیز پسرم ۳سالشه و از صبح تب داره خودشم میگه ماما دلم درد کنه و البته دستاشو خیلی تو دهنش میکنه ممکنه میکروبی از طریق دهنش وارد شده باشه؟واینکه فاویسم داره.آزیروسین ۱۰۰ بدم به نظرتون؟؟
- ازپوشک گرفتن
با سلام اقای دکتر بچه۲۵ماه که تقریبا دوماهه ازپوشک گرفتم ودیدم که کار اشتباهی کردم وخیلی زوده اگر دوباره پوشک کنم ایا به نظر شما مشکلی برای بچه ایجاد میکنه یا اینکه بدخلقی میکنه واقعیتش میترسم وقتی دوباره پوشککنم بعدا اذیت کنه لطفا راهنمایی کنید با تشکر
- تیروی
- علت سرماخوردگی وسرفه
سلام اقای دکتر پسرم ۵ساله چند شب پیش بیرون هواسرد بود سرماخورد روز بعدش از ظهر به بعد شروع به تب کردن کرد بهش شربت استامینفون ودیفین هدرامین دادم تبش کنترل شد خیلی کم سرفه هم میکرد الان سرفه میکنه سرفه هاش هم خلط دار هست چی بهش بدم بیحال نیست بازی میکنه ولی سرفه های بدی میکنه . داداش ۱۰ماهه هم داره از دیروز ظهر تب بالای ۳۸و۳۹میکنه برای اونم شیاف استامینفون گذاشتم نمی دونم اونم سرماخورده یابه خاطر دندانش هست ۴تا دندان قبلا دراورده دندان پنجمش گوشت بالا امده یه زره نیش زده آیا اینم سرماخورده یا از دوندونش هست چی بهشون بدم ممنون میشم.
- اسهال
بچه من ۱۲ماهه هست اسهال داره پدی لاکت هم میدم خوب نمیشه دکتربهش زینک سولفات داده آیازینک سولفات برای اسهال خوبه؟
- بی قراری نوزاد۴۰ روزه
سلام پسر من ۴۰ روزشه وقتی به پشت قرار میگیره خیلی بی قراری و گریه میکنه وقتی هم شیر میخوره احساس میکنی خیلی زود خسته میشه در ضمن اگر مای بی بی ازش عوض میکنیم جوری گریه میکنه انگار بهش آمپول میزنی
- سرفه کودک
فرزند دو سال و سه ماه که بعد از چند روز اسهال و مصرف او از است و پودر اسهال در حال حاضر سرفه داره و یکمی بیحال آیا آموکسی سیلین بدم؟
- تب
سلام آقای دکتر روز خوش پسر من ۱۷ ماهه هست تقریبا ده روز پیش سرما خورده بود شربت کواموکسی کلام ۴۵۷ هر ۱۲ ساعت ۲/۵ سی سی ۸ روز بهش دادم از آخرین روزی ک این شربت دادم ۱۰ روز میگذره الان پسرم دوباره مریض شده بینیش کیپ میشه تب داره و گهگاهی عطسه میکنه الان چه شربتی بدم ممنونم خیلی عذر میخام اگه تب با شربت استامینوفن پایین نیاد چند ساعت بعد نصف شیاف دیکلوفناک ۵۰ استفاده کنم؟ممنونم
- دخترم هسته گوجه سبز را خورده چکارکنم
دخترم هسته گوجه سبز راخورده چکار کنم
- سرما
سلام خداقوت پسرم ۸ ماهه هستش ازوقتی واکسن دوماهگی زدم تاامروز همش سرماخورده هستش یکی میگه مال دندوناش یکی میگه واسه آب وهوا تادکترش میبرم داروکه میخوره خوب میشه همین که داروش تموم میشه دوباره برمیگرده خیلی خرخر میکنه غذایاهرچیز دیگه میدمش بخوره بالا میاره تاازدماغش هم بالا میاره ممنون میشم جواب سوالم رابدین یک کیلو کمبودوزن داره
- نفخ
سلام من پسرم چهل روز داره شبا فقط جیغ میزنه وپاهاشو جمع میکنه تو شکمش خیلی بالا میاره از شیر خودمـتغذیه میکنه چه قطره یا شربتی بهش بدم آروم بشه تا صبح بیداره وبه خودش میپیچه
- سرماخوردگی
سلام پسرم سه سال و نیمه سرما خورده آبریزش بینی داره و بینیش کیپ هست و گاهی سرفه میکنه....تب و بیحالی نداره ....چه دارویی و چه اندازه بهش بدم و اسپری برای بینی چی بدم؟
- سرفه در کودک ۳ساله
سلام وقتتون بخیر آقای دکتر خواستم بپرسم من دوقلو دارم دوتادختر ۳ ساله دوتاشون با هم سرماخوردن میتونم از این ساشه سینکاست بهشون بدم تا سرفشون خوب بشه

