Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- دل درد نوزاد دو ماه
سه شب پسرم خیلی گریه میکنه دستاشو مشت میکنه پدی لایک میخوره دمه صب آروم میشه میخوابه. امروز سینمو نمیگرفت مجبور شدم با شیشه بهش شیر بدم. سینمو که میخورد احساس میکردم شیر برمیگشت تو دهنش فک کنم رفلاکس داره یه چند روز یه بارم بالا میاره. امروز میخواستم بهش سینه بدم جیغ میکشید ولی چند بار تو خواب خورد سینمو. دو بارم دراز کشیده از سینم خورد چیکار کنم خیلی گریه میکنه
- حرکات تعاملی نوزاد
سلام پسرم تازه هشت ماهش تموم شد امادراین هشت ماه نه غلت زدنه چهاردست وپایاسینه خیزمیره نه جایی رومیگیره بلندشه...اماازچهارونیم ماهگی خودش قشنگ مستقل نشست...آیااشکالی داره
- شربت
سلام قطره پدی لاکت و روزی ۵ قطره به مدت دو هفته به پسر چهارماهم دادم ایا میتونم کلا بهش بدم یا ضرر داره
- سرماخوردگی نوزاد
باسلام. پسرم ۵ماهشه چندروزه موقع نفس کشیدن بینیش صدا میده معلومه خلط داره، چیکار کنم؟ شب ها هم کم خواب شده یکمم اشتهاش کم شده.
- اسهال نوزاد سه ماهه
- شیرخشک نخوردن نوزاد در بیداری
سلام دخترم۵ ماهش کامل شده از دوهفته ی پیش شیرخشکش روبزور میخوره با وجود گرسنگی زیاد و حتی بعضی مواقع با انگشتش خودشو سرگرم میکنه تا از گرسنگی بهانه گیری نکند، لطفی کنید راهنمایی بفرمایید علت چیست ضمنا مشکلی تا الان نداشته جز کولیک معده که الان یکماه دیگه خیلی کم باد معده دااره ولی صبح ها هنوز پدی لاکت میدمش
- تعویض شیرخشک
سلام پسرم نزدیک ۲ماهشه شیر خشک اپتامیل پبتی جونیور میخوره الان شهرستان این نوع را ندارن جایگزینش چیه.ممنون میشم
- ازمایش تیروئید
سلام خسته نباشید ما روز چهارم بردیم آزمایش تیروئید بعد سه روز زنگ زدن گفتن حوابش۵/۲ هستش بار دوم روز دهم گرفتن بعد دوهفته جوابش اومد ۴/۹ بازم نیاز هست یا نرماله
- شیرخشک مناس
باسلام پسرم ۵۰ روزشه و شیرخشک سیمیلاک توتال کامفورت ۱ میخوره ولی خیلی کمیابه جایگزین مناسبش چیه؟ کلا شیرخشک کامفورت پیدا نمیشه
- ویتامین E
سلام اقای دکتر ، نوزاد سی و سه روزه دارم. به علت نرفتن زردی تو ده روزگی دکتر ازمایش داد معلوم شد فاویسم داره . بعد دکتر براش قطره وبتامین e تجویز کرد. میخواستم بدونم این ویتامین رو تا کی باید به نوزاد بدم؟ و علت تجویزش چی بوده؟
- کم وزنی
پسرم شش ماهشه وزنش نسبت به تولدش یک ونیم کیلو کمتره بنظر شما اقای دکتر چی بدم ونش خوب بشه وچه قطره اهن یا مولتی ویتامینی بدم ان شا الله تو این ماه مبارک هرچی میخوای خدا بهت دوبرابرشو شده ان شاالله خانوادت عاقبت بخیر بشن
- خوردنکاغذ
سلامنوزاد۵ماه۷روزهدارمکاغذداخلدهنشکردهدوتیکهدراوردمنمیدومخوردهکبرهداخلشکمشیانایاخطرناکهپسرمسرماخوردهسرفههممیکنهنمیدونمسرفشبخاطرسرماخوردگییاکاغذداخلشکمشه
- ریزش ابرو
سلام پسرم یک ماهشه ابروهاش ریزش داره طبیعیه یا نیاز داره به پزشک مراجعه بشه دوباره ابروهاش در میاد من نگرانم
- سوختگی دست
سلام دست دخترم سوخته دوتاانگشتاش پمادبتامتازن خوبه بزنم جای زخم هم جوش ریزقرمزدراورده لطفاکمکم کنید
- شیر خوردن
کودک ۵ ماهه من در هنگام شیر خوردن خیلی بازیگوش و حواسش پرت است و دور و برش را نگاه میکند و درست شیر نمیخورد ۱ یا ۲ قلپ بعدش با جیغ میخواهد بلند شود و در شب هر ۱ ساعت با خوردن انگشتش متوجه میشوم که گرسنه است و شیر مادر میدم بهش ایا پسرم مشکلی دارد؟ یعنی در خواب خوب شیر میخورد بیدار باشد هر بار ۱ یا ۲ قلپ فقط میخورد
- رشته
سلام آقای دکتر از چندماه میتونم داخل سوپ رشته و جوانه گندم بریزم ؟
- برث
سلام آقای دکتر خسته نباشید نوزاد 65 من امکانش هست مشکل پوستی برثب داشته باشه در ناحیهآلت تناسلی متوجه لک های سفید شدم البته رو شکمش هست کم رنگه
- دورسر نوزاد
نوزاد دختر دارم الان 4.5 ماهه است درزمان واکسن 4 ماهگی مراجعه کردم به مرکزی بهداشت گفتن دورسرش رشد مطلوب نداشته زمان تولد وزنش 3200 و دورسرش34 بوده در 4 ماهگی 7100 با دورسر40 بوده و هفته پیش برای سرماخوردگی مراجعه کردم به دکتر باز هم 40 بوده لطفا راهنمایی کنید خیلی نگرانم
- اسهال نوزاد
پسرم 3 ماهشه و الان به مدت یکهفته میشه که اسهال شده روزی 7 بار بیرون روی داره و 2 روزی میشه که رنگ مدفوعش سبز شده و داخل مدفوع گلوله های خلطی هستش و دقیقا از قبل اینکه اسهال بشه خانواده شوهرم چند تا دونه انار چکونده بودن دهان پسرم میتونه از اون باشه مشکل چیه
- سرفه های خلطی و عطسه
پسرم ۸ماهشه سرفه های خلطی و عطسه داره تا الان دوبار دکتر بردم میگن آلرژی شربت کتوتیفن واسپری سالبتامول دادن ولی تاثیر چندانی رو سرفه هاشنزاشته میخواستم بدونم مجدد ببرم دکتر

