Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- درمان خروسک
باسلام و عرض ادب. آقای دکتر دخترم ۳سالشه دیروز خدمت شما آوردم به خاطر گرفتگی بینی و گرفتگی صدا و سرفه شما اسپری مومتازون و شربت پلارژین و سفیکسیم تجویز کردید سرفه ش بهتر شده ولی گرفتگی صدا هنوز داره آقای دکتر دخترم خروسک گرفته؟چقدر زمان میبره خوب بشه؟چکار دیگه ای باید براش انجام بدم ؟ممنون از پاسخگویی شما
- راه رفتن کودک
سلام دخترم ۱سالو خورده هست نه ۴ دستو پا میره نه سینه خیز فقط غلط میخوره و میشینه و دستشو به جایی نمیگیره وایسه آیا دخترم مشکل خاصی داره یا ویتامین دی و کلسیمش کم هست ؟؟؟
- اسهال
کودک ۱۰ساله دارم که ۳روز اسهال داره بصورت زرد وآبکی بردم دکتر فقط شاسه سابولار داده تغییری نکرده چه داروی بدم بهش که خوب بشه استفراع نداره ولی وقتی غذا میخوره دلش درد میگیره قرص مترونیدازول میتونم بدم؟
- شربت
سلام وقت بخیر.آقای دکتر بچم دوسالش شبا بهش ۵میل شربت آهن فروگلوبین وصبح ها ۵میل مولتی کیندریوروویتال میدم.به غیراز ریزمغذی که مخصوص هرشربت..ولی در هردو زینک وویتامین c داره.اشکالی نداره ؟بیشترازحدنیست؟
- شربت سندروس
با سلام خدمت شما دکتر گرانقدر با توجه به تجویز شما پسر ۳سالم هر روز پنج سی سی از مولتی ویتامین سندروس رو مصرف میکردم الان ۴ سال و نیم داره میشه لطفا یه( قرص) مولتی ویتامین معرفی کنید مصرفش وای بچه راحت تره و البته مقدار مصرفش رو با تشکر
- معده درد و حالت تهوح
معده درد و حالت تهوح
- راه نرفتن
سلام خسته نباشيداقاي دکتر...دخترم 18ماهشه چهاردست پا می ره اگه دستشوبگيرم راه می ره ولی خودش فعلان نمیتونه میخواستم بدونم مشکلی داره ياخودش دیرتر راه می ره خیلی نگرانم 😭
- گرفتگی صدا و سرفه های بد
سلام کودکم 4ساله است که گرفتگی شدید صدا و سرفه های بد گفتن گلویش زخم هست و خاط هم دارد ازیترو بهش تجویز شده 4ساله هست 14کیلو هست دکتر به او آمپول دگزا زده ولی بهتر نیست شربت ازیترو را چطور بهش بدم و چکار کنم زود خوب بشه ممنون میشم جواب بدید
- مقدار مصرف آموکسی سلین
سلام پسرم ۳سال و ۷ماه تقریبا ۱۸کیلو وزن شربت آموکسی سلین ۲۵۰چقدر بدم هر چند ساعت؟
- مطهره
سلام دخترم از اپن آشپزخانه افتاد ارتفاش یک ونیم متره بیهوش شد آب به صورتش زدیم به هوش اومد دکتر بردیم سی تی اسکن و نوار سر انجام داد گفت مشکلی نداره ولی وسط سرش با پشتش زیاد درد میکنه حالت تهوع هم داره چی بدم خوب بشه
- خلط در مدفوع کودک ۴ ساله
سلام اقای دکتر وقتتون بخیر ،دخترم ۳سال و ۱۰ ماهشه الان ۱۰ روزه داخل مدفوعش لزجی هستش امروز زیاد شد و اسهال هم دو بار شد صورتش هم دون زده ،نگرانم اگر راهنمایی کنید ممنون میشم
- کپسول خوردن
- مقدار مصرف آزیترومایسین کودک سه نیم ساله باوزن ۱۷ کیلو
- واکسن کووید مادران شیرده
با سلام و احترام من به دخترم که ۲۱ماهشه شیر میدم آیا میتونم واکسن بزنم و اینکه چه واکسنی بهتره ؟
- شربت سفکسیم
سلامخسته نباشین دخترم ۲ سالشه ۱۵ کیلویه خواستم بدونم سفکسیم ۱۰۰ چند سی سی بهش بدم
- مصرف دارو
سلام پسرم تب و سرفه خیلی کم شربت سفیسیم ۱۰۰میدم براش وزنش ۱۵ سنش ۳ آیا چند سی سی بهش بدم
- زخم پا
سلام پای کودک از موتور افتاده و زخم شده یک روز از روش گزشته پاش باد کرده و کرم زدیم حالا پاش داره میسوزه چی شده؟
- کودکم دوسالو هشت ماهه هستش چند سی سی بهش آزیترو بدم
- پیوست
بچم ۱۱ماه و۵ روزیش هست دچار پیوست هست دیگه مدفوع شأن هم رنگ سیاه داره
- سرفه
دختر ۵ ساله سرفه های چرکی میکنه

