Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- سرما خودگی
سلام آقای دکتر خسته نباشید دخترم پیش شما پرونده داره از امروز بعضی وقتا آب ریزش داره بعضی وقتا بینیش میگیره کلافه میکنه چه داروی بهش بدمکه زود خوب بشه ۶ سالشه وزنش هم ۱۶ کیلو هستش واکسن آنفولانزا هم زده
- سفیکسیم ۱۰۰
دخترم ۴ روزه تب داره سفیکسیم تجویز کردند و دوز مشخص نیست دخترم ۴ سالشه و ۱۲ کیلو وزن دارد
- خواب
سلام آقای دکتر میدونم سوالم پر مایه نیست ولی همش تو ذهنم میپرسم بچه من ۶ماه و ۲۰روزشه تا همین ۲ هفته پیش هر دو ساعت گاهی هر ۳ساعت خوابش میومد تا میذاشتم رو پام میخوابید الان با اینکه خوابش میاد به شدت مقاومت میکنه متاسفانه باید خیلی تکونش بدم تا خواب بیفته. ۱هفته هم هست چون یبوست شد دیگه قطره آهن ندادم. ببخشید طولانی شد همیشه براتون دعا میکنم
- آلرژی کودکان
سلام پسرم ده سال داره و الان حدود چند هفته هست که مدام بینیش میگیره و آبریزش داره و تو دماغی حرف میزنه. دو روز طول میکشه دوباره خوب میشه به نظرتون آلرژی فصلی داره؟ جلوی زبانش هم رنگش عوض شده لطفا راهنمای کنید.
- عفونت ریه
پسرم چهار ماهشه سرفه میکنه و عطسه بردمش دکتر گفت عفونت ریه داره . چکار کنم ؟
- عفونت ریه وآلرژی
سلام خسته نباشید پسرم دوسال ونیمشه الان ۸ماه هست که نیمه های شب که میشه باسرفه های شدید ومداوم ازخواب بیدارمیشه سرفه هاش همراه با استفراغ هست زمانی که استفراغ میکنه سرفه هاش هم بند میاد به چندتامتخصص اطفال مراجعه کردم همشون تشخیصشون عفونت ریه وآلرژی بوده دارو تجویز کردن حتی بستری هم شده عکس از ریه وآزمایش هم انجام دادن اما نتیجه ای نگرفتم همچنان سرفه داره ممنون میشم راهنمایی کنید که مشکل چیه
- خون در مدفوع کودک
سلام در مدفوع پسر یک ساله و نیمه ام لکه خون دیدم . خودم احتمال میدم مربوط به یبوست باشه . آیا جای نگرانی هست؟اغلب مدفوع ش سفته و به سختی انجام میشه گاهی تا سه روز هم فاصله می افته بینش. شیر خشک میخوره
- سرفه خشک
آموکسیسیلین 125برای کودک 7ماهه ضرری ندارد
- سفکس
سلام اقای دکتر دخترم ۱۸ ماهشه یک هفته هستش ابریزش بینی سبز رنگ داره و گاهی عطسه میکنه علایمی دیگ نداره! اگ بخام شربت سفکسیم ۱۰۰ بدم چقد بدم؟؟
- سرفه خلط دار
سلام اقای دکتر وقت بخیر خسته نباش.پسرم الان ۵ماه ۵ روزش شده .گرفتگی بینی با سرفه داشت بردم دکتر ب بینیش قطره داد واسه سرفه کردنش شربت اموکس کلاو با سالبوتامول باکیدوفست داده الان ۵ روزه اصلا خوب نشده .سینه اش خلط داره چیکار کنیم.
- مکمل
سلام .اقای دکتر .پسرم 22 ماهشه .مکمل ها رو نمیخورد منم تا حالا ندادم .انروز با شربت گل محمدی مولتیش رو قاطی کردم خورد اشکال نداره؟ممنون
- تب بالا دختر 5 ساله
سلام
دختر 5 ساله دارم که یک دفعه تب بالا آورده. دفترچه بیمه نداره. به نظر شما چکار کنم؟ قطره هم بهش دادم شربت آموکسی سیلین هم بهش دادم. راهنماییم کنین. - سلام وقت بخیر خسته نباشید ببخشید یه سوال داشتم دخترم دوماهویاز ده روزشه شبها وقتی خوابه همش توخواب خودشو پیچ میده هرپنج دقیقه یکبار گریه نمی کنه و لی بی قرار دلیلش
- بیماری پوستی
سلام خسته نباشید من دختر ۲۱ ماهه دارم سه شب تب داشت بردم دکتر گفت گلو و گوش التهاب داره اموکسی سیلین داد بعد بعد از قطع دارو و سه چهار روز بعد دونه های قرمز رنگ روی پوستش ظاهر شد بدون خارش باید چکار کنم چه دارویی مصرف کنم
- بینی
باسلام پسر سه ساله ای دارم بعضی مواقع خون دماغ نمیشه فقط بعضی اوقات ترشحات بینیش خون توشه لباشم صبحا از خواب بیدار میسه خشکه به نظر شما مشکلی نداره؟باتشکر
- واکسن شش ماهگی؟
سلام وقت بخیر. به علت تعطیلی عیدمیشه چهاریاپنج روزواکسن شش ماهگی روزودتربزنم؟ اشکالی ندارد؟ ممنون ازپاسخگوییتون..
- یبوست
سلام آقای دکتر.خوردن زینک سولفات باعث یبوست ميشوديانه.ممنون
- پسرم یک ساله موقع راه رفتن پایچپ شو کج میزاره
- تیمکس
سلام آقای دکتر ،ببخشید وقتتون رو میگیرم یک سوال دیگه داشتم .دخترم هم کرونا گرفته دکتر براش بین دارو هاش شربت خلط آور فقط دیفن هیدرامین کامپاند تجویز کرده به نظر شما این کافیه یا توی خونه شربت تیمکس داریم از اون هم میتونم بهش بدم ؟ دخترم ۹ سالشه و ۴۵ کیلو هست .
- کوریزان
سلام وقت بخیر پسرم گلو درد و ابریزش بینی شدید داره و سرفه خشک ۸ ماهه هست آیا شربت کوریزان هر ۸ ساعت ۲ سی سی می اونم بدم یا اینکه واسه ۸ ماهه نمیشه ممنون

