Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- غذای کمکی
سلام وقت بخیر. نوزادی دارم تو ده ماه هست و آلرژی به پروتئین گاوی داره. اما علاوه بر اون به چیزهای دیگه مثل تخم مرغ و انگور و توت فرنگی و... هم آلرژی داره. تخم بلددچین رو از کی میتونه شروع کنه؟ ممکنه به اونم آلرژی داشته باشه؟
- قسمت پیشانی دخترم توت فرنگی یا تومور خونی هستش ۱۰ماهه
دخترم وسط پیشانیش یک قسمت خونین برجسته دارد ووقتی با آب خیس میشه بزرک نشون میده در حالت طبیعب اندازش کوچکه ...خوب میشه ومیشه درش آورد
- قطره آهن لیپوزوفر
سلام وقتتون به خیر میخواستم ببینم برای نوزاد هشت ماه و سه هفته داره با وزن نه کیلو و نیم چند قطره آهن لیپوزوفر بدیم و زمان مصرفش شب بهتر هست یا روزانه
- ادامه سوال قبلی
ممنون ازشما ک جواب میدین.گفتین ک شیرماجان برای پسرم ک۱۲ماهش تموم شد مشگلی نداره فقط ی سوال دیگ پرچرب باشه بهتره یاکم چرب؟
- سلام
نوزادم 20 روزست عطسه میکنه و سرفه های کوچولو هرازگاهم تب میکنه چن روز پیش به خاطر زردی ای که داشت توبیمارستان بستری بود حالاهم میترسم سرما خورده باشه منتها به خاطر وضعیته قبلیش میترسم زیاد گرم نگهش دارم میترسم زردی ش برگرده میشه نحوه مراقبت ودرمانشو توضیح میدین
- خس خس سینه
سلام آقای دکتر پسرم هفت ماهشه یک ماه هست که سینش خسخس میکنه چند بار دکتر بردم چنتا انتی بیوتیک هم دادن ولی هیچ اثری نداشتن کوچیک که بود کولیک داشت آیا میشه این خلط گلوش از ریفلاکس باشه
- عفونت چشم نوزاد
نوزاد سه ماهه یک چشمش عفونت کرده قرمز شده وترشحات زرد و چسبنده داره چکار کنیم خوب بشه
- بی خوابی
سلام آقای دکتر دخترم خیلی کم میخوابه همش بغلم به محض که میزارمش بیدار می شه شیر میدم بازم نمیخوابه دوروزه نمیخوابه نه شب نه روز!!از کجا بفهم گرسنه ست درضمن بش شربت قلنجم میدم برا دل دردش
- زور زدن هنگام ادرار
سلام پسرم الان۶ ماهشه وفتی مبخاد ادرار کنه زور میزنه بعد ادرارش خیلی گرمه میترسم اگه میشه راهنماییم کنید
- پاکوبیدن نوزاد
سلام نوزادهفت ماهه دارم بعضی مواقع خواب پاهای خودروبه زمین میکوبدعلت چیست اقای دکتر
- شربت سفکسیم برای نوازاد ۲ماه و نیم خوبه
- نا آدامی و یبوست
سلام یک نوزاد یک ماهه دارم دکتر اطفال شیر خشک بیومیل 1داده و قطره آد داده نوزاد احساس ناآرامی و دل درد و یبوست داره لطفا مرا راهنمایی کنید
- وزن نگرفتن نوزاد
با سلام دختز من چند روزه دیگه ۳ ماهه میشه.وزن زمان تولدش ۲۷۶۰ بوده.یک ماهگی ۴ کیلو و دو ماهگی ۴۷۵۰ بود. و الان ۵۲۰۰ هستش.بعد از واکسن دو ماهگیش ۴ روز شیر نخورد و کلا توی یک ماهه گذشته به سختی شیر میخوره و اصلا مثل قبل نیست و انگار اشتهایی نداره.حتی چند بار سعی کردم برای اینکه گرسنه نمونه شیر خشک بدم ولی از اون هم نخورد.دکتر بردم گفت مشکلی نداره و ازمایش ادرار هم مشکلی نشون نداده. واقعا باید چیکار کنم که وزن گیری اش مثل قبل بشه.۴۰۰ گرم برای یک ماه خیلی کم هست. ممنون میشم راهنمایی بفرمایید
- سوختگی پای بچه
سلام خسته نباشید دخترم ۷ ماهشه سوخته هر کاری میکنم خوب نمیشه شدیده خیلی افتضاحه پوشک عوض میکنم خوب نمیشه کرم عوض میکنم خوب نمیشه چیکار کنم مشکل چیه خسته شدم دیگه داغون شده بچم
- زینک سولفات ب نوزاد 6 ماهه
سلام .نوزاد من وارد 6 ماه شده.بخاطر بیماری ی مدت شیر خشک کم خورد و ضعیف شده.میتونم بهش زینک سولفات بدم اشتها بیاد؟شیرخشک نان میخوره
- سرفه
سلام وقت بخیر نوزاد ۴ماه و شش روزه ای دارم که از برادرش سرما خوردگی گرفت بردم متخصص اطفال برای سرفه هایش سفکسیم ۱۰۰هر ۱۲ساعت۲سی سی و شربت برم هگزین هر۸ساعت۲سی سی تجویز کردن و گفتن ۷۲ساعت بده و دارو رو قطع کن من انجام دادم الان ۲روزه دارو هارو قطع کردم و نوزادم هنوز سرفه خلطی داره اقای دکتر تورو خدا راهنمایی کنید واکسن چهار ماهگیش مونده.خدا بحق علی اجرتون بده
- یبوست
پسرم 40 روزشه الان حدود 12 روزه که شکمش کار نکرده بارون زیتون و کرچک هم ماساژ دارم ولی تا ثیر نداشته به نظرتون باید چیکار کنم؟
- سرفه
با سلام دخترم ۳ ماهشه و دو روزه که سرفه میکنه روز اول سرفه های خشک ولی روز دوم خشک نبوده و ۳ یا تا سرفه پشت هم میکنه تب و آبریزش نداره چیکار کنم؟
- میتونم شیاف بدم
پسرم واکسن شش ماهگی زدیم استامینوفن نمیخوره بالا میاره میتونم بهش شیاف بزنم
- پیرو سوال قبلی
سلام اقای دکتر پیرو سوال قبلیم در مورد استفاده از کلاه نخی در خانه، گفتین اگه دمای سر نوزاد نرمال باشد ، متوجه نشدم یعنی اگه سرش سرد نباشه؟

