Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- دوز مصرف شربت کو آموکسی سلین۱۲۵
۵ روز سرما خورده از دماغش و گلوش چر ک میاد ۸ ماهشه و ۸کیلو وزنش می باشد دوز مصرفی شربت کو آموکسی سلین ۱۲۵ را میخواستم
- ق
سلام یه قاشق چایخوری چند سی سی هست ؟ ممنون .
- تب و اسهال
سلام بچم ۳سال و ۷ماهشه از دیروز اسهال شده امروز تب هم داره چکار کنم
- مکیدن انگشت
سلام خسته نباشید.فرزند من ۱سال و ۸ ماه داره و از نوزادی مکیدن دو انگشت وسطش رو شروع کرد و هنوزم ادامه داره بطوریکه حتی گاهی من فکر میکنم بخاطر این غذا هم نمیخوره و گرسنه میمونه...راهی هست برای این مشکل؟
- اسهال و شربت سفیکسیم
سلام وقت بخیر دختر ٣ساله دارم ديروز تب و اسهال و استفراغ داشت بردم دکتر براش سرم تزریق شده و شربت سفیکسیم ١٠٠_ایبوپروفن _دمیترن داده ٠ الان فقط اسهال داره چیکار کنم اونم قطع بشه؟؟؟
- مدفوع خلط دار
سلام خسته نباشید اقای دکتر دخترمن ۳سالو ۶ ماهش هست الان ۲روز هست که مدفوعش حالت خلط دار شده البته زیاد نیست ولی قبلا اینجوری نبود وزن دخترم هم ۱۴ کیلو هست دلیلش چیه؟ دخترم کلا شکمش زیاد کار میکنه روزی ۴ تا ۵ بار لطفا راهنمایی کنید ممنون
- دوز شربت فارمنتین ۶۴۳ در هر ۱۲ ساعت
سلام پسرم ۸ سالش هست و ۲۶ کیلو وزن دارد دیروز دکتر دوتا شربت فارمنتین تجویز کرد هر ۸ ساعت ۸ سی سی اما با توجه به زمانش من نمیتوانم سر ساعت به پسرم شربت بدهم میخواستم بدونم میشود هر ۱۲ ساعت بهش شربت بدم و چند سی سی با تشکر از شما
- درد شدید هنگام مدفوع
کودک دوساله دارم موقع مدفوع درد شدیدی داره ک خیلی گریه میکنه یبوست هم نداره
- درباره شربت ستادین دی سی
سلام میخواستم بپرسم شربت ستادین دی سی چه مقدارش رو باید به کودک داد کودک تقریبا ۳الی ۴ میباشد عوارضش چیه واینکه آیا مصرف این شربت برای کودک خوب است یا نه
- شربت سفکسیم
سلام آقای دکتر خدا قوت، دخترم ۲۱ماهشه ۱۱ کیلو ده روزه سرما خورده گرفتگی صدا و آبریزش بینی داشت ، پلارژین بهش دادم و ۴ساعتی اسپری زدم براش الان دیگه آبریزش نداره ولی بینیش کیپ شده انگار سرش سنگینه چند روزه اینجوریه چیکار کنم؟ ممنون میشم جواب بدین و اینکه حدود یکماه پیش هم یکی ونصفی شربت آموکسی بی دی ۴۰۰ بهش دادم الان اگه آنتی بیوتیک تجویز کنین، مشکلی نداره ؟؟ از این لحاظ میگم ک تو مدت کوتاه آنتی بیوتیک زیاد استفاده شده.
- ناتوانی راه رفتن
سلام دخترم یکسال و یک ماهشه ، اصلا هیچ تقلایی برای راه رفتن نمیکنه این فرم خانه ی بهداشت هم دادن در حیطه ی حرکات درشت هیچ کدوم را نمیتونه انجام بدهد لطفا راهنمایی کنید
- از شیر گرفتن کودک
سلام پسرم یک سال وسه ماهش وبه خاطر بارداری بیست روزه از شیر گرفتمش ولی نگران رشدش هستم شیر پاستوریزه هم نمی خوره چکار کنم می تونم بهش شیر خشک بدم یا نه غذا یی که میخوره برای رشدش کافیه لطفا راهنماییم کنید ممنون
- سرما خوردگی
سلام دخترم پنج سالشه کمی سرفه میکنه و سرفه هاش میخواد خلطی شه ب نظرتون سفکسیم ۱۰۰ بهش بدم یا ۲۵۰ وزنشم ۱۶ کیلو هست هر چند ساعت چند سی سی بدم با تشکر
- دندان آسیاب ۶ سالگی و تب ۳۹.۵
سلام آقای دکتر دخترم نزدیک ۶ سالشه از اول مهر تا حالا دو بار شدیددد تب کرده ۳۹.۵ درجه و فقط تب بالا داره و بی اشتها یی . دیگه هیچ علائم دیگه ای نداره دارو هم مصرف میکنه اما تبش کمی پایین اومده . دکتر گفت آنفولانزاس دو تا سوال دارم اول اینکه به نظرتون ممکنه از دندون آسیابش باشه که داره در میاد ؟؟ دوم اینکه به چه علت میتونه باشه این تب بالای بی علامت ؟؟ و سوم شربت دیفن هیدرامین کامپاند برای بچه ۶ ساله ضرر نداره ؟ کامپاند داره داروهاش ایبوپروفن هر ۴ ساعت نصف وزنش گایافنزین هر هشت ساعت ۵ سی سی پدیزان هر هشت ساعت ۵ سی سی دیفن هیدرامین کامپاند هر هشت ساعت ۵ سی س سفیکسیم ۱۰۰ هر دوازده ساعت ۵ سی سی تو رو خدا با پاسخ تون خیالم رو راحت کنید دکتر
- زخم اثنی عشر
سلام ببخشیدمن یه سال پیش پسرم ۴سالش بودبردم دکتربه خاطردل دردتب سردرد اسهال شدید گاهی هم استفراغ واندوسکوپی انجام دادیم گفتن زخم اثنی عشرداره کپسول اوزنیم ۲۰ میلی گرم بهش دادن چندماهی خوب بودالان دوباره دل درددورناف وزیرشکم داره اشتها نداره میخواستم بپرسم میشه دوباره همین کپسول استفاده کنم؟
- چرک گلو و سرفه شدید
برای سرفه شدید و چرک گلوی دخترم چکار کنم
- دوزمصرفی شربت ازیترومایسین۲۰۰برای کودک۱سال و۸ماهه
میخواستم بدونم روزی چندسی سی ازشربت ازیترومایسین بدم به پسرم که یکسالو هشت ماه داره؟
- پماد چشمی
سلام اقای دکتر .دکتر برای فرزند دوساله ونیمه ام پماد تتراساکلین تجویز کرده میخواستم ببینم چه مقدار از پماد را در هر دفعه باید به چشمش بزنم ممنونم از راهنمایی شما
- كم آبي
باسلام .دخترم تازه وارد يك سالگي شده و الرژي غذايي داره و فقط شيرخشك ميخوره در كل روز.وزنش ١٢و نيم كيلو وزن تولد ٤٢٠٠..دخترم چندروز إسهال داشت حتي آب هم ميخورد إسهال ميشد..الان اسهالش خوب شده خيلي بي قرارم همش اب ميخواد من كلي بهش اب ميدم انا بعضي وقتا حتي يك روز كامل ادرار نميكنه.ديروز ادرار كرد بشدت دزد و بد بو بود..شبا هم تو خواب گريه ميكنه اب ميدم ميخوابه..يعني مشكل كم آبي داره؟روي بدنش هم جوش هاي قرمز زده
- گرفتگی بینی
با سلام و وقت بخیر کودک من تازه شش ماهش تموم شده و بسیار بیقرار است و زیاد گریه میکنه میتونم بهش شربت بی بی سد بدم؟؟ اگه بله چه مقدار؟ باتشکر

