Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- مصرفقرص
سلام روز بخیر آقای دکتر پسرم ۵ سالشه قرص کلیدینیوم سی رو پیدا کرده یه دونه خورده آیا مشکلی ایجاد نمیکنه براش
- سلام آقای دکتر خسته نباشین
- شربت آفاکسیم برای چیست؟
باسلام لطفا راهنماییم کنید دکتر خسته نباشید خدا قوت،مقدار مصرف این شربت برا کودک ۶ماه چقدره به قطره بگید برام میترسم زیاد بهش داده باشم آخه خیلی باحال شده دکتر عمومی بود میزانشو نگفت برام یادم رفت ازش بپرسم توروخدا جواب بدید توروقران همین حالا اگه میشه.باتشکر
- آلرژی
سلام شبتون بخیر پسر من در نوزادی حساسیت به پروتئین گاوی داشت که با رعایت درمان شد ولی الان ۴سال سن داره و زود سرما می خوره وسریع شروع به سرفه می کنه پزشکشون گفتند آلرژی دارند و اسپری سالبوتامول و فلوکستید دادالان در هنگام سرفه استفاده می کنم(امسال ۳ بار و هربار در حدود چهار روز)ولی همیشه نگران عوارض ان هستم میشه در مورد عوارض آن برام بگید و این اسپری ها کورتون دارند علاوه بر اون فکر می کنم لوزه سوم هم داره دارویی که لوزه اش را کوچک کند هست
- گوارش
سلام خسته نباشید پسرم مدتی هست که یبوسته بهش شربت انجیر میدم دوسالشه وقتی میخوره خوبه واچلی نمیدم سخت دسشویی میره چند روزی هست داخل مدفوع ماده ژله ای یا خلط مانند میبینم تن تن هم میره دسشویی میشه بفرمایید من باید چیکار کنم براش و اینا چی هستن خیلی ممنون ازشما
- درمورد سرماخوردگی نوزادان
سلام آقای دکتر دخترم بررم دکتر بهش سفیکسیم کتوتیفن دادن حالا یه دونه های قرمزی صورت بدنش زده قبلا هم اینطور شده بود دکتر بهش هیدروکسیزین داد حالا ۸کیو ۸۰۰گرم چند سی سی و چندبار در روز بهش بدم ؟؟؟
- عفونت ریه
بچه ام سینه اش همش خس خس میکنه دلیلش چیه
- راجب دوزشربت سفیکسیم ۱۰۰برای کودک ۲ساله
- سلام دخترم علایم التهاب کلیه و عفونت کلیه داره دکتر گفته روزی یک بار هر بار دو و نیم سی سی ولی نگفته تا چن روز لطفا میتونید بگید چن روز
- دانه های پوستی
سلام دخترم 10روز بعد از واکسن یک سالگی بدنش دون دون قرمز زده نه تب داره نه علائم سرماخوردگی الان بعد از یک هفته هنوز خوب نشده
- دفع زیاد کودک ۲۱ماهه
سلام خسته نباشید اقای دکتر دختر ۲۱ماه ام بعلت التهاب ریه ۱۰روز اموکسی کلاو مصزف کرد و حالا در این مدت دفعش زیاد و نیمه روان شده روزی ۴بار ... چه پروبیوتیکی بدم بهش کیدی لاکت میشه داد ؟ چقدر ؟
- قورت دادن هسته زردآلو
سلام دخترم دو و نیم سالشه هسته زردآلو قورت داده هیچ علایمی ندارد شکمش هم کار میکنه ولی ۶ روز گذشته و هنوز دفع نشده چیکارکنم؟
- تب
سلام پسرم یکسال وسه هفته سن دارد ۵روز است تب دارد روز اول همراه با استفراغ بود دکتر اطفال تشخیص دادند ویروسی است بعداز سه روز تب قطع نشد ازمایش خون دادم سالم بود وفقط شیاف ۱۲۵ واستامینیفون پاراکید استفاده کردم بعداز ۵ روز تب قطع شده ولی بسیار بی حال است وچشمهایش خیره میماند البته توی چندروز غذای کافی نخورده لطفا راهنمایی کنید
- سرما.
سلام وقت بخیر بچه ۶ ساله دارم آبریزش داره از امروز و سرفه خلطی میکنه و گهگداری تب . چه دارویی براش شرکع کنم آقای دکتر گرامی ؟
- دل درد نوزاد ۲۵روزه
نوزاد ۲۵ روزه دارم خیلی دل درد میشه
- توتون سیگار
سلام دکتر جان توروخدا کمکی میتونی کنی بهم دخترع ۱۰ماهم از زمین سیگار و برداشت و خورد اندازه یک سوم از سیگارو الان چیکار کنم من
- دوز مصرفی سفکسیم ۱۰۰
سلام پسرم ۹ماهشه چه مقدار و چن بار در روز باید شربت سفکسیم مصرف کنه متاسفانه دستور ش و یادم رفته
- شربت ازیتروماسی ۱۰۰
مقدار شربت آزیتروماسین ۱۰۰ برای کودک ۲سال ونیم چقدر باید باشه تو خواب فقد شلفه میکنه
- شربت تقویتی
سلام خسته نباشید کودک یک سال وپنج ماه دارم که پنج ماهگی گفتن کم خون و زن گیریش خوب نیست میخوام بهش شربت فولوگلوبین بدم باید آهن ایرانی رو هم بدم یا نه؟
- مدفوع زرد رنگ
سلام آقای دکتر ببخشید ۲روزه مدفوع بچم اسهاله زرد رنگ ۵ ماهشه شیر مادر میخوره. بی بی کر دارم میتونم بدم؟

