Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- سرفه
با سلام.دخترم ۶سالشه ویه مدتی بخاطرسرفه های زیادش دکتر اسپری فلوکسی تاید وسالبوتامول بهش دادن وچندماهه که قطع کزدن وگفتن هروقت سزماخوزد وسرقه کرد سالبوتامول بزن الان یه روزه خییلی کم تک تک سرفه میکنه اگر ازالان اسپری سالبوتامول بزنم میتونه ازسرفای زیادش جلوگیری کنه؟ممنون
- مدفوع سبز
سلام آقای دکترخسته نباشید دخترم ۵ماهه هس مدفوعش بعضی اوقات رنگش عادیه بعضی اوقات هم سبز علتش چی میتونه باشه؟
- جوش در ناحیه پوشک
سلام آقای دکتر خداقوت بچم ۸ماه س و دوبار ک از غذای سفره دادمش ک رب داشت یا ادویه ناحیه پوشک جوش زده. فهمیدم آلرژی داره و براش زوده میشه بفرمایید ک کرم زینک اکساید خوبه براش؟یا یه کرم دیگه، خیلی خیلی ممنونم
- تکرر و سوزش ادرار
سلام پسرم ۳ سالشه بعد ازینکه از حمام دراومدیم چند ساعت بعد تکرر ادرار گرفت اولین روز ۱۰ دقیقه یکبار دستشویی میرفتیم ولی روز دوم کمی کمتر شده ولی همچنان پسرم خودشو فشار میده و میگه دستشویی دارم تقریبا نیم ساعت یکبار آیا پسرم عفونت گرفته ؟ چه راهکاری باید انجام بدم؟
- تالاسمی مینور
سلام آقای دکتر من ی دوقلو دارم که یکیشون مینور هستش میشه ی کاری کرد از کم خونی در بزرگسالی رنج نبره
- قطره کولیف تاریخ گذشته
سلام من دخترم پنج ماهشه بی تابی میکرد نمیخوابید قطره کولیف دادم فقط تاریخش گذشته بود پنج قطره دادم الان اروم خوابیده ولی میترسم مشکلی که ایجاد نکنه؟
- درمان سرفه خلط دارکودک
سلام پسرم ۱۱سالشه سرفه های خلط دارمیکنه شباچه دارویی بهش بدم خوبه؟
- امدن کمی خون بعد از ادرار نوزاد پسر ۲ روزه
- سیپروهپتادین
دختر من 7 سال کامل دارد ک وزن او 20.800 است و خوراک خیلی کمی دارد و تحرک زیاد اگر به او سیپرو هپتادین بدهم مشکلی پیش نمی آید
- کودک
دونه های رودست دخترم زده نمیدونم چیه دوشبم هست ک یکسره خابه
- نشت مدفوع
سلام وقت بخیر. دخترم۸سالشه. حدود یک ماهه که نمیتونه مدفوعش رو کنترل کنه کامل هم تو لباسش دفع نمیکنه فقط نشت مدفوع داره. این اتفاق بیست الی سی بار در روز اتفاق میوفته. دیگه خسته شدیم. گاهی سفته و یبوست داره ولی گاهی هم خیس و نرمه
- تب بالا دختر 5 ساله
سلام
دختر 5 ساله دارم که یک دفعه تب بالا آورده. دفترچه بیمه نداره. به نظر شما چکار کنم؟ قطره هم بهش دادم شربت آموکسی سیلین هم بهش دادم. راهنماییم کنین. - بی خوابی و بدخوابی کودک
سلام پسر من الان هفت ماهشه هنوز هم بی قراره موقع خواب شب هر نیم ساعت تا یک ساعت بیدار میشه گریه میکنه بعد باز میخوابه چکار کنم خوابش خوب بشه البته چند بار دیدین هورامانی بهش دادم یک دو ساعت خوابیده باز بیدار میشه لطفا راهنمایی اندیشید وشیر خشک و غذای کمکی هم بهش میگم میخوره شب زیرش هم تمیز و دمای یکسانی داره چکار کنم
- دوز مصرف شربت آزیترومایسین برای کودک ۱۱ ساله آزیترومایسین 200 برای کودکان
میزان مصرف شربت آزیترومایسین برای ۱۱ ساله باوزن ۲۸ کیلو
- واکسن
سلام خدمت شما آقای دکتر . وقت شریف شما بخیر ، پسرم تحت نظر شماست و دوازدهم شهریور ماه ، یعنی دو روز دیگر بابد واکسن هجده ماهگی اش را بزنیم. آقای دکتر میشه لطفا اگر توصیه ای دارید بفرمایید، مثل همیشه قطره ی پاراکید را براش تهیه کردیم. آیا باید شربت دیگری تهیه کنیم و اینکه استامینوفن را قبل از تزریق واکسن بزنیم یا بعد از تزریق شروع کنیم یک دنیا سپاس و قدردانی از شما دکتر گرامی
- شیر بز
سلام عیدتون مبارک اقای دکتر بدا کودک ۲۲ماهه که الرژی به پروتین گاوی داره و باعث رفلاکس شدید و سرفه کودک شده مبشه شیر محلی بز داد ؟ عوارضی نداره ؟
- تب
سلام پسرم الان دو هفته است تب میکنه بالا میره میاد پایین دوباره میره بالا توی بیمارستان قائم بستریه هرچی انتی بیوتیک مصرف میکنه فایده نداره میگن عفونت گوش داره ویکسره ابریزش بینی شفاف داره نمیدونم چیکارکنم
- غدد لنفاوی در گردن
پسر من ۴ساله است در گردنش یک برامدی اندازه بادام است دکتر گفت غدد لنفاوی والان ۴ماه هیچ تغییری نکرده ایا خطر ناک است
- اموکسی سیلین
سلام خسته نباشید برای بچه 1ساله با وزن 10کیلو چند سی سی باید اموکسی سیلین بهش بدم؟
- حالت تهوع صبحگاهی
سلام آقای دکتر برای حالت تهوع صبحگاهی دخترم یک هفته پیش ازتون پرسیدم گفتین باید آزمایش بده چه آزمایشی آقای دکتر ؟؟؟؟ من نصف قرص فاموتیدن ۲۰بهش میدم شب تا شب دیگه نمیگه حالت تهوع دارم!آیا بخاطر معدش تهوع صبحگاهیش

