Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- سلام من پسرم بردم دکتر چشمش قی گرفته بود ۶ سالشه براش قطره باکتی ماید ۱۰ داد گیرم نیومد ۲۰ گرفتم الان ریختم داخل چشمش آیا ضرر داره
- مصرف کلد استاپ
سلام بچه ۸ ساله دارم چهار پنج روزه آنفلوانزا گرفته کلد استاپ براش نوشتن مشکلی نیست مصرف بشه در ضمن تبش خیلی دیر افت میکنه لطفا راهنمایی بفرمایید. در این مدت خیلی کم غذا میخوره سرفه، گلودرد ، گوش درد وبی حال هستش به سختی قرص میخوره
- شربت پدی کاف
سلام وقت بخیر ،دخترم پنج ماهشه ،روزی دوسه بار سرفه میکنه ،شربت پدی کاف میتونم بهش بدم هر۱۲ ساعت یک سی سی؟
- الرژی پوستی
سلام روزتون بخیر دختر من دوسالشه و پوستش تیکه تیکه قرمز میشه و خشک میشه بعدم از بس میخارونه زخم میشه پماد بتامتازون که میزنم زودی خوب میشه اما این سری داروخونه قبول نکرد بهم بده و هیدروکرتیزون داد اما اصلا خوب نشد به نظرتون چیکار کتم؟همون بتامتازون رو بزنم؟نظرتون درباره وازلین چیه؟ درضمن من حس میکنم گرمی خوردن بیشتر باعث میشه بدنش به این حالت بشه
- کبودی زیر چشم بعدداز بیماری و تب ؟
سلام کودک ۲سال ۱۰ ماهه ۳روز قبل تب کرد پزشک عمومی تشخیص التهاب گوش و حلق دادن ۲تا امپول سفتی زوکسیم به فاصله ۲۴ساعت و شربت اموکسی کلاو هر ۱۲ ساعت ۶ سی سی دادن الان این چنروز خیلی پای چشمش گود و کبود شده چو ن سابقه سوراخ قلب و تنگی شریان ریوی داشت که تا یکسالگی گفتن رفع شده حالا نگرانم نکنه این داروها اثر بدی گداشته که زیر چشمش کبود شده البته شدید لاغر و کم اشتها هم شده خواهش میکنم بگید مشکلی براش نداشته ؟ متاسفانه شهر ما متخصص اطفال نداره ...
- مولتی ویتامین
سلام و عرض ادب دختر بنده ۵ سالش هست، یکماه کامل بهش شربت تقویتی لیکو مولتی رو دادم این شربت براش خوب بوده حالا سوالم اینه که سیکل دادن شربت تقویتی چطوری؟ الان که یکماه شربت رو دادم چند روز نباید شربتو بدم تا به کبد آسیب نرسه؟ و باز وقتی شروع میکنم به دادن شربت یکماه کامل دیگه باید شربتو بدم؟ اگه سیکل دادن شربت تقویتی رو در طول یکسال بهم بگید ممنون میشم بینهایت سپاس
- موز و کنجد
با عرض سلام و وقت بخیر و با عرض پوزش از ایجاد مزاحمت میخواستم بدونم از پایان چندماهگی میشه موز و کنجد به کودک داد؟ با تشکر
- سلام نوزاد دختر ۹ ماهه من سینه هاش برجسته هست آیا مشکل غدد داره
- شربت….
سلام وقت بخیر مسر ۶ ساله دارم سرما خوردخ شربت پلارژین بدم یا ستادین دی سی بهتره؟
- ضربه به سر
سلام آقاي دکتر دخترم 16 ماهشه و چندين بار از سر ضربه خورد يعني درحال راه رفتن پاهاش سر خورد و از پشت سر افتاد زمين گريه کرد و الان به پشت سرش دست ميزنم ورم کرده خيلي نگرانم آيا عاديه و خوب ميشه؟؟؟
- کتوتفین یا هیدروکسی زین
سلام پسردوسال و نیم دارم دکتر پوست بردم گفت درمانیت پوست داره خیلی صورتشرو میخارونه ولی نمیدونم چی نباید بخوره . شربت کتوتفین بهتره یا هیدروکسی زین؟
- دوز مصرفی آزیترومایسین یرای کودک ۹ ساله ۲۵ کیلو.ممنون
- شربت آزیترومایسین ۲۰۰
سلام بجای آزیترومایسین چه دارویی میتونم استفاده کنم دخترم بامصرف این دارو پوست صورتش خشک وقرمزشده بدنش هم مثل لکه های قرمز میشه سه دوزدادم تا الان
- سرماخوردگی کودک 4.5
سلام.دخترم روز اول فقط عطسه داشت از روز دوم بینی خلط داره شده سرفه تک وتوک داره و خشکه.تب هم ندارن.بهش سیتروزین دادم با اسپری بینی زدم براش.چرک خشک کن بدم بهش چه مقدار.وزنش 15کیلو هستش و 4.5سالشه
- جواب ازمایش
سلام دخترم سه سالشه ازمایش سی بی سی لطفا تفسیر کنید.wbc7.6 rbc4.47 hb10.3 hct32.6 mch23 mchc 31.6 plat500
- کودکان
کف پای نوزاد ۱۰ روزه سیاه میشه
- تب وکم خونی
با سلام و احترام خدمت شما دکتر گرامی آروین وارسته فر هستم از بعد ظهر روز پنجشنبه آروین تب داره و دیشب هم تبش بالا رفت ،که با شیاف کنترل شد البته هنوز هم بدنش گرمه ،و اینه فرمودین علائم زیاد شد بگم که سرفه دار ه سرفه خلط دار هم داره ،چه صلاح میدونین بیارم واسه معاینه پیشتون ؟ نیاز به چرک خشک کن داره ؟ رنگش هم همچنان خوب نشده
- اسهال
سلام پسرم ١٤ ماهشه دو روزه اسهاله ميتونم از كيدي لاكت يا او آر اس استفاده كنم فعلا دسترسي به پزشك ندارم ممنون ميشم راهنماييم كنيد
- کودک ۷سال تمام تب وسرفه دارد
سلام دکتر پسرم آلرژی داره دارو مصرف میکنه یک هفته پیش دکتر آلرژی دارو آموکسی کلاو و دیفن هیدرامین تجویز کرد آبریزش بینی و خلط گلو داشت بعداز یک هفته دارو تمام شد دوباره آبریزش بینی و سرفه خلطی برگشت همراه تب ۳۸درجه دارو استامینوفن و آموکسی ۲۵۰در منزل دارم بهش بدم کمکی میکنه با سپاس از جوابتون.
- کولیک نوزاد
سلام ببخشید برای کولیک پسرم ۴۳ روزه که فاویسم داره و قلبش هم سوراخه چه داروی ضد نفخی میتونم استفاده کنم در ضمن بدو تولد هشت روز بخاطر زردی بستری هم بوده و قطره بیو لاکت شبی پنج قطره میدم بهش و شربت دومتیدون هم روزی سه بار ۱و سه دهم سی سی هم میدم

