Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- سلام پسرم یک سال و سہ ماھشہ یک شب تب کرد الانم اسھالہ وسوختگی ادرار شدید دارہ چہ کار کنم
- میترونیدازول
باسلام پسرم فاویسم است و یه سال و دوماه داره و شیر خودم رو میخوره میتونم قررص میترونیدازول بخورم؟
- رشد مو
سلام، دخترم۲۲ماهشه رشد موهاش اصلا خوب نیست کوتاه وخیلی کم پشته.قد وزنش خوبه ۱۲ کیلو داره چه شربتی بدم که موهاش رشد کنه وپرپشت بشه
- خارش واژن
ا سلام، دخترم ۲ سال و ۸ ماه دارد. اواسط هفته قبل دو روز تب کرد بدون هیچ علتی که باقطره استامنوفن خوب شد. از دوروز بعد مدام واژنش خارش داشت و ملتهب بود که پزشک گفتن قارچ است و پماد کلکتریمازول و هیدروکورتیزن و زینک تجویز شد، ازمایش عفونت ادراری منفی بود ولی دفع پروتیین +۲ بود. ولی با اینکه التهاب تموم شده همچنان میگه سوزش داره و به همین علت موقع دستشویی رفتن و ادرار سختش شده و گریه میکنه. برای دفع پروتیین ازمایش مجدد دادن که هنوز نتیجه اش نیومده. ممنون میشم راهنمایی بفرمایید
- شیر
بچه ام ۱/۵سالشه ۱ هفته میشه کلا شیر نمیخوره چه کاری باید انجام دهم
- سرماخوردگی
سلام اقای دکتر .پسرم امیرعباس الان ۱ سالو دوماه داره که علایم سرما خوردگی داره که اب ریزش با گه گدار خیلی کم سرفه میکنه و عطسه میزنه چی بش بدم چون بچه داداشمم همینطوره اون رفت دکتر بش ستریزین و سفکسیم ۱۰۰ با استامینوفن داد منم میتونم استفاده کنم همونو
- باسلام پسرم ۷ ماهه است ازوقتی شروع کردم بهش فرنی بدم بدنش جوش های ریز زده متخصص رفتم شربت انتی هیستامین داده ولی تاثیر نداره مشکلش شدیدتر شده خارش هم داره
حساسیت به لبنیات داره پایان ۶ماهگیازمایش داد دکتر گفتن خوب شده ومن میتونم لبنیات بخورم چون فقط شیرخودم میخورد.بعدش بدنش جوش زد دکتر گفتن دیگه لبنیات نخورم واقعا خیلی نگرانم نمیدونم چیکار کنم مشکلش شدیدتر شده
- سلام پسرم ٦ساله ش هست ١٨كيلو سفالكسين١٢٥چطوري مصرف كنم؟؟براي قرمزي پوست اطراف ناف
سلام پسرم ٦ساله ش هست ١٨كيلو سفالكسين ١٢٥چطور استفاده كنم؟ براي التهاب وقرمزي اطراف ناف
- تب واسهال
سلام آقای دکتر پسرم 17 ماهشه 2 روزه تب 38 ونیم داره و اسهال، بهش کیدی لاکت زینک و استامینوفن دادم اما هنوز تبش قطع نشده لازمه آنتی بیوتیک بخوره؟
- عرق یونجه
سلام و خسته نباشید خدمت شما آقای دکتر دادن روزی ۱۵ سیسی عرق یونجه به کودک ۳ساله مشکلی ایجاد می کنه ؟ برای بی اشتهایی و کم خونی مخلوط با ۳شیره بدیم بد نیست ؟
- برای آبریزش بینی وعطسه کودک ۴ ساله چه دارویی خوبه
- زرد شدن کف دست و پای کودک
با سلام دخترم ۴ سال دارد و کف دست و پای او زرد شده ازمایش و بعد سونو گرافی شد و مشخص شد که به مقدار خیلی کم کبد او چرب است ولی دکتر هیچ داروئی نداد و گفت که باید رژیم غذایی بگیره من خیلی نگرانم
- آبمیوه
سلام آقای دکتر بچه 7 ماهه دارم چه میوه هایی رو میتونم آبمیوه طبیعی بگیرم براش؟
- تیر کشیدن مدام استخوان ها و قلب
سلام
من یه دختر 8 ساله دارم که مدام تمام استخوانهای تنش تیر میکشه. و الان چند وقت هست که قلبش هم تیر میکشه.
نمیدونم چه مشکلی داره واقعا نمیدونم باید چیکار کنم؟
- بینایی سنجی
سلام برای کودک شش ماهه بینایی سنجی اجباریه تاکی باید ببریم؟شنوایی سنجی هم یک ماهگی بردم و الانم عالیه باید ببرم شش ماهگی یانه؟
- حساسیت به پروتئین گاوی
سلام آقای دکتر من رژیم داشتم دخترم الرژی داره ازمایش مدفوع دادیم ۸۰۶ بود نتیجه امروز ک نتيجه رو بردم پیش دکتر ۶۶ بود،۶ماهشه شیرخشک ای آر ببلاک نوشتن من میترسم دوباره آلرژی برگرده حالا بفرمایید میشه بدم بخوره،؟؟ممنونم از لطف تون
- بخورسردیاگرم
سلام .برای کیپی بینی نوزاد بخور گرم بهتر است یا سرد؟
- خوردن شمع
دخترم دو سال و نیمه هست و اندازه دوبند انگشت شمع خورده برای سلامتیش خطرناکه؟
- شربت سیتریزین
شربت سیتریزین هر ۱۲ ساعت بدیم یا هر ۲۴ ساعت؟
- تعریق کودک
قد : ۱۰۳
- وزن : ۱۶
- داروهای در حال مصرف : چند روز در میان ۳۰ قطره آدزیر

