Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- پسرم ۶ساله ام دیشب تب ولرزداشت بردمش دکتربهش سرم زدوشربت استامینوفن وشربت آزیروتوماسین۲۰۰هرکدومش يکی قاشق مربا خوری گفته بخوره الان هم ازبس سرفه کرده ميگه قفسه سینه م دردمکنه توخواب ناله میکنه
- قورت دادن هسته گیلاس
سلام پسرم 10ماهشه 2تا هسته گیلاس قورت داد ایا ضرر داره یا دفع میشه
- تفسیر جواب ازمایش پسرم .خیلی نگرانم
پسرم ۶سالشه .بعلت تب شدید و عفونت براش ازمایش چکاپ دادم .بعضی ازمایشاش پایینه یا خیلی بالاس نشانه چیه.wbc 10.4 Rbc 3.61 Hb 10.1 Plt 453 ایا ممکنه بخاطر ویروس و تب باشه واینکه ۳ساعت قبل از ازمایش شربت استامینوفن دادم بهش بعلت تب
- شربت نیوزینک
سلام اقای دکتر پسر دوسال و نیم دارم برای اشتهاش شربت نیوزینک خریدم میخوام بدونم روزی چند سی سی بهش بدم؟
- میزان مصرف دارو
سلام وقت بخیر من بچم ۲ سال ونیمه .تب داشت دکتر براش ازیترومایسین وسیفکسیم ۱۰۰ داده فراموش کردم چند سی سی باید بدم بهش .دخترم ۱۳ کیلو هستش ممکنه بگین مقدار مصرفی این داروهارو
- تخم بلدرچین
برای کودک بالای یکسال روزی یک تخم بلدرچین میشه بدیم
- تب
سلام خسته نباشید دخترم ۶ سال و سه ماهشه با وزن ۲۸ کیلو تب داره همراه با دل درد و سر درد به علت تعطیلی مجبور شدم به پزشک عمومی مراجعه کنم آزیترومایسین ۲۰۰ نوشتن روزی ۵ سی سی،این دوز مصرفی آیا برای دختر من مناسب است
- گلودردوسرفه
سلام دختر من هفت ساله و ۳۵ کیلو وزن داره ۳ روز بود کمی صبحها گلوش درد میکرد و بعد خوب میشد الان گلوش زیاد درد میکنه و بعضی وقتها کمی سرگیجه داره و معده اش تو این دو سه روز یا درد میکرد یا اسید داشت سه روز هم شربت تئوفیلین جی بهش دادم تا خلط بیرون بیاد حالا امروز تب ۳۸ درجه داشت که استامینوفن ۳۲۵ دادم آنتی بیوتیک چی بدم؟ با تشکر
- شربت آموکسی سیلین
به پسر ۵ ساله چند سی سی باید بدم گلو ش چرک داره
- نحوه مصرف قطره باکتی ماید۱۰
سلام،پسرم ۱۱ سالشه،یکی از چشمهاش قرمزشده،خارش هم نداره،از باکتی ماید براش استفاده میکنم ،فقط نمیدونم هر ۶ ساعت یکبار باید از قطره استفاده کنم یا نه؟
- بی خوابی و بدخوابی کودک
سلام وخسته نباشیدجناب دکتردخترم بیست وهشتوماهشه...الان دوسه هفتست که خیییلی بدخواب شدقبلاهاخیلی خوب میخوابیداماالان مثلاازصبح که بیدارشدتاااده شب نمیخوابه بعدکه یه دوساعت خوابیددوباره بیدارمیشه تاپنج شیش صبح ودوباره مثااتانه میخوابه...یعنی کلاتوبیست وچهارساعت پنج شیش ساعت هم نمیخوابه...آیااین نشون ازمشکلی میتونه باشه
- ناخن
سلام خسته نباشذ پسرمن32 ماهشه نردیک دوماهه که ناخن های دست وپاشو میخوره.یه هففته ار محلول تلخک روی ناخنهاش زدم اما دیدم باز میخوره.بردمش دکتر متخصص کوذک.براش شربت فلوکستین روزی ناشتا ذوقظره نوشت.ترسیدمم بهش بدم.کفتم با یه دکتر دیگه هم مشورت کنم وارتون بپرسم که بهش این شربتو بدم؟ضرری نداره وسست وبی حالش نمیکنه؟واینکه تاثیری داره؟درضمن حرف هم نمیزنه که دکترش شربت پیراستام روری 3سیسی برحسب وزنش نوشت که اونو نردیک دوهفته ست که بهش میدم.به نظرتون ادامه بدم وبهش بدم؟ممنونم ار اینکه پاسخ بدین.دستتون درد نکنه.زحتتون دادم.با تشکر
- سرماخوردگی
سلام آقای دکتر ببخشید من تو کمپ آلمانم به هیچی دسترسی ندارم دخترم ۲،۵ سالش ۵ روز سرفه خلط دار داره با آبریزش سبز رنگ هر شب ۱ ساعت تب میکنه ۳۸.۵ درجه بعدش عرق سرد میکنه شیاف استامینوفن شربت ایبوپروفن و شربت سرماخوردگی دادم بهش چیکار باید بکنم براش خیلی نگران این تب هستم
- شیر خشک رژیمی
سلام روز بخیر اقای دکتر برای حساسيت به پروتئین گاوی شیر اچ ا میدم به بچم الان ۱۸ماهه اس و اچ آ ۲ گاهی هممجبوريم ۱ رو مخلوط با شیر معمولی بدیم چون پیدا نمیشه ممکنه ایجاد کمبود در بچم بکنه چون اینا برا زیر یکساله؟
- سلام آقای دکتر چند. روز کف پا و کف دستش زرد شده دلیل ش چیه میشه راهنمایی کنید چکار کنم
سلام آقای دکتر چند روز کف دست کف پا دخترم زرد شده دخترم 7سالش است میشه راهنمایی کنید
- گرمای بدن و عرق کردن
با سلام دختر من 6 سالشه همیشه گرمشه حتی زمستون ها هم اگه تو خونه باشه لباس نازک میپوشه خونه ماهم هر کی میاد میگه چقدر خونتون سرد هستش اگه بچه هم همراه داشته باشند اونا هم حس سردی تو خونه ما میکنند تو ماشین هم لباسلشو که زیاد گرم نیست در میاره وگرنا عرق میکنه وقت خوابم هر چی بندازی روش از روش میکشه میگه گرمه میگه چرا من همیشه گرممه میخواستم بپرسم علت چیه لازمه به دکتر مراجعه بشه من چن ماه پیشم آزمایش کلی ازش برداشتم مشکلی نداشت ممنون میشم راهنمایی کنید
- خارش مقعد کودک
با عرض ادب پسرم تحت نظر شماست و پرونده داره پیشتون ،چند روزه متوجه شدم کودک دچار خارش مقعد شده سنش هم نزدیک سه ساله وفابیسمه چه دارو و یا قرصی رو آقای دکتر تجویز میکنید؟
- داده اولش خیلی خفه شداحتمال داره تونصفه راه گیرکنه ومشکلی براش پیش بیاد،نگرانم ممنون میشم راهنمایی کنید
سلام بچه ام خرماقورت داده احتمال داره نصفه راه گیرکرده باشه نوزادده ماهه و خطرناک باشه گریه هم میکنه ،ممنون میشم راهنمایی کنید
- قطره میم
سلام.دخترم ۶ماه و ۲۰ روزشه.اگه بخوام قطره میم بهش بدم آیا لازمه که ویتامین آد و قطره اهن جداگانه بهش بدم؟و اینکه موز میتونم بدم بخوره؟
- استفراغ و اسهال
سلام خسته نباشید ببخشید دوروزی هست دختر یکساله ام بلافاصله بعد از شیرخودم رو خوردن بالا میاره و مدفوع ابکی و زرد رنگی داره ولی شیر خشک که میخوره استفراغ نداره من هم شیر گاوی استفاده نکردم

