Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- پیدانبودن دارو
سلام خسته نباشید اقای دکتر شما چند وقت پیش شربت فارمنتین ۴۵۷ تجویز کرده بودین من از شما خواستم شربت دیگری تجویزکنین چون داروخونه ها نداشتن شما فرمودین شربت ازیترومایسین ۲۰۰ ،الان این شربت هیچ داروخونه ای نداره فقط یه جا داره ازیترومایسین ۱۰۰ ایا میتونم بگیرم؟؟ ۳ سالشه و وزنش ۱۴ کیلویه چه طورباید بهش بدم؟؟؟
- چشم
قطره باکتی ماید برای کودک ۴ساله در روز چند بار استفاده کنیم
- پوشک
سلام دخترم 2سال و 10روزشه از18ماهگی یه وقت هایب میبرمش دسشویی میشینه دسشویی میکنه الان یه مدته دیگ تو پوشک دسشویی نمیکنه تا نبرمش تو دسشویی، دسشویی نمیکنه ادرارشو نگه میداره،خودشم نمیگه ک دسشویی داره ینی مشکلی برای مثانه اش پیش امده یا حس نمیکنه ک دسشویی داره؟
- سلامخستهنباشیدمنبچمیکماهدیگهمیشهدوسالشهبجایشیرخشکشبچیبدممیخوامازشیربگیرمشچایونباتشکمشوسفتمیکنه؟
بچهدوسالهدارممیخوامازشیرخشکبگیرمشبابجایشیرخشکشیرپاستوریزهمیدادمدوروزیخوردبعدنهلببهشیرخشکمیزدنهلببهشیرپاستوریزهبعدشبیستروزیاسهالواستفراغشدچایونباتمشکمشوسفتمیکنه؟
- معده و گوارش
سلام دخترم دو روزه معدش درد میکنه همش احساس میکنم چیزی گیر کرده رو شکمش روز قبلش دستمال کاغذی خورد ،الان نزدیک دوساله ک ناخناشو میخوره بعضی وقتا ک موهاشم نمیبندم موهاشو میخوره ،چندباری ادامسم قورت داده همش احساس میکنم یه غده شده انگار دور نافشو ک ماساژ میدم خیلی سفته دخترم ۴ ساله
- سرفه
سلام وقت بخیر پسرم چهارسالشه ۱۵.۵ کیلو سه روزه سرماخورد و روز اول فقط تب داشت لوره هم داره . ازروز اول پلارژین و سیتریزین و سیموسپان دادم . الان طبق معمول همیشه که سرمامیخوره بخاطر لوزه ای که داره سرفه میکنه و بعضی وقتها خشکه و بعضی وقت خلط دار .میخوام بدونمچه شربت یا چرک خشک کنی بدم؟
- شربت ستادین دی فاویسم
شربت ستادین دی برای فاویسم ضرر داره
- گرفتگی گلو
سلام من دوتا کودک یکی دو سال و ده ماهه و یکی هم یک ساله و ده ماهه من هفته پیش سرعین بودم و بچه ها رو داخل استخر اب گرم بردم الان دو سه روزی هست که گلو بچه هام خیلی بعد خلت اور شده مدام سرفه میکنن چند بار هم به دکتر بردم ولی فایده نداشته سوال من اینه که احتما داره که این گرفتگی گلو برای گوگرد داخل اب گرم باشه؟ اگر همین هست شما چه تجویزی میکنید؟
- شیردهی
سلام من بچه ام هفت ماهشه خودم بهش شیر میدم به شددت لاغر شدم میشه از قرص چاقی میوه ای گین اپاستفاده کنم برای بچه ضرر نداره
- بیماری امیکرون وسرفه ی شدید
دختر چند روز پیش بیمار شده بود الان کل بینی و گلوش گرفته شدید هم سرفه میکنه بردم دکتر آموکسی سیلین نوشت واسش و چیز دیگه نه چیکار کنم
- بالا آوردن خون
دخترم 11 سالشه، امسال طی 3 ماهه اخیر یه کوچولو خون بالا آورده حالت لخته مانند میخواستم بدونم باید چه کاری انجام بدم؟ و علتش چی میتونه باشه
- سوال از متخصص اطفال
سلام لثهکودک یک ماه است که متورم شده ولی دندان کودک نمیروید قسمت لثه مثل ابسه شده است
- قطره اهن
طفلم ده ماه شده و تا حالا قطره اهن ندادم، امروز براش قطره ایروفنت فروس سولفات براش گرفتم، روزانه چند قطره بدم و ایا تاثیر گذاری داره یا به دادن قطره خیلی دیر کردیم؟
- سلام دختر من ۲۲ماهشه و. دکتر برا دخترم سفکسیم نوشته من نمیدونم چقدر باید بدم البته گفته بود من فراموش. کردم
- سلام دکتر نوه من ازجمعه شروع کرده بیتابی میکنه دیشب بردند دکتر گفته گوشش وگلوش متورمه اموکسیسیلین داده اکثرا خوابه ایاطبیعیه ممنون
- تب وسردرد بی اشتهایی بالااوردن
پسرم ده سال سن و34کیلو وزن دارد چهاروزاست که تب میکند همراه بابی اشتهای وبی حال است سردرد هم دارد دورزز پیش هم دل درد داشته است حالت تهوع ام دورزو پیش داشتع
- یبوست کودک
ازروزی که شیرمادرقطع کردیم.شکمش سفت شده
- شربت سفیکسیم 100
سلام ا.دکتر دخترم ۲ سال اش هست چند روزی صبح گاهی سرفه می کند دکتر گایافیزن با نوتادین نوشته فرقی نکرده ایا از این شربت استفاده کنیم اثر بخش هست با تشکر
- سوختگی
من دوشنبه کودک هشت ماهه رو آوردم مطب که بنا به دلیل اسهال بهش سفیکسیم دادید، البته دچار سوختگی در محل دفع میشد که پماد زینک تجویز کردید، اما الان بعد گذشت چند روز سوختگی ها به شدت زیاد شده، اسهال بهتر شده، ممکنه به خاطر مصرف سفیکسیم باشه، برای رفع سوختگی چه کار کنم؟
- دادن ژله به کودک ۱۵ماهه
سلام آقای دکتر ژله برای کودکان مفیده ؟ از چه سنی میشه ژله داد ؟

