Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- سرفه های خلطی شدید
سلام آقای دکتر بچم 10ماهششه سرماخورده شدید و سرفه های خلطی زیادی داره چی بهش بدم باید سریع خوب بشه تا یک هفته دیگ عمل داره توروخدا
- ختنه کودک نوپا
سلام آقای دکتر.پسرم ۱۷ماهشه عفونت ادراری داره وهمیشه دستش توشلوارشه حتی وقتی هم خوابه .فکر میکنم سوزش هم داره .میتونیم تواین سن ختنه کنیمش وخیلی هم شوخه یک لحظه هم سرجاش نمیشینه دارویی خواب آوری هست بهش بدیم وآیادراین سن مجازه ختنه کردن به دلیل راه رفتنهای زیادش .لطفا راهنمایی بفرمایید ممنون
- گریه شبانه کودک
سلام خوبین خسته نباشید کودک یکسال وده ماهه که هنگام خواب شبانه خیلی گریه میکنه حتی گریش بیش از یک ساعت طول میکشه حتی توی خواب هم گریه میکنه علتش چی میتونه باشه
- شب ادراری
سلام اقای دکتر من دخترم 7 سالشه شب ادراری میکنه عفونت و قارچ داره باید چه کار کنم
- چچین ما منظم در ران بچه یکساله
مدتی است که متوجه شدم بچه پایش را کج میگذارد آزمایش ویتامین دی وکلسیم واهن خوب است ولی چین بابایه زانو در ران سمت چپ با راست فرق دارد وهم سمت چپ عمیقاست
- چرک گلو و سرفه شدید
برای سرفه شدید و چرک گلوی دخترم چکار کنم
- سرفه
- بي خوابي
سلام آقاي دکتر دخترم 15ماهشه شب ها خيلي بيدار ميشه و گريه ميکنه کم غذا ميخوره نميدونم علتش گرسنگيه يا چيز ديگه علت بي خوابي شبانه اش چيست؟
- بسته بودن مجرای اشکی
سلام خسته نباشید مجرای اشکی پسرم از موقعی که به دنیا آمده بسته ای الان 5ماهشه دکتر چشم بردم اول قطره آزیترومایسین داد خوب نشد دوباره بردم باکتری ماید دادمیریزم گفت اگه خوب نشد بیار میل بزنم زیاد قی نداره فقط یکم اشک داخل چشمش جمع میشه راهنمایی کنید چکار کنم ماساژ هم میدم
- ریزش مو
سلام دخترم 9 سالشه کم خونی مینور داره و حدود دوماه هست ریزش مو داره ممنون میشم اگر شربت تقویتی هست راهنمایی کنید.
- عفونت کودک
سلام خسته نباشید بچه پنج سالونیمه دارم که بینیش به شدت عفوونت کرده الان که خواب هست دوتا سوراخ بینیش چرک سبز بیرون اومده وبینیش کاملا بسته شده دکتر بردم شربت سفکسیم داده آیا همین شربت کافیه بدم یادوباره ببرم دکتردرمان اورژانسی لازم دارد چکاربایدبکنیم باتشکر
- دفع مکرر مدفوع در پسر دوساله
سلام وقت بخیر پسرم دوسال و سه ماهه هست یک هفتس دچار تکرر مدفوع شده اشتهاشم خیلی زیاده مدام گرسنه هست حالت مدفوعشم طبیعیه و اسهال نیست یبوست هم نداره
- شیرفاسد
سلام اقای دکترمامان رایان هستم سه ساله مریض خودتونه،رایان یه غُلُپ شیر کاکائو فاسدخورده چیکارکنم میترسم چیزیش نشه بهش یه لیوان آب دادم خورد
- قطره گوش
سلام بچه ۴ساله دارم گوش درد داره چه قطره گوشی بریزم؟
- دوز مصرف ازیترومایسین ۲۰۰
پسرم ۲۲ و ۸ سال هست میخواستم بدونم چه مقدار شربت بهش بدم
- سرفه ی مداوم
پسرم سزفه ی مداوم دارد
- کاغذخوردن فرزندم
سلام اقای دکتر من دخترم ۱۵ ناهشه کاغذخورده خیلی سرفهدکرد بالااورد اماکاغذو بالانیاورد مشکلی هست هست
- حرف زدن کودک
سلام وقت بخیر بچه ام دو سالشه فقط تاب تاب عباسی، نه و تاتی میگه. صدای حیوانات رو هم در میاره. اما حرف نمیزنه بقیه چیزها رو همه رو با اشاره بهم میفهمونه و هر چی بهش بگم کاملا متوجه میشه طبیعیه؟
- میان وعده
سلام دخترم هشت ماه و دو روزشه رفلاکس معده داره.میتونم یکم روغن مایع بریزم موقع گرم کردن سوپش؟اخه کره براش خوب نیست . و تو این سنش میتونه خرما بخوره؟
- گرفتگی صدا
سلام دخترم 8سالشه والان ده روز میسه صداش گرفته شبیه خروسک اصلا علایم سرماخوردگی نداره و تو بلع غذاهم مشکلی نداره تب هم نکرده

