Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- مقدار مصرف قطره آدوکید
سلام ببخشید می خواستم بدونم به نوزاد ۲ هفته ای خودم که ۲۷۰۰ وزن داره چند بار و هر بار چند قطره باید آدوکید بدم ؟ ممنون
- مدت استفاده از قطره بینی
سلام آقای دکتر دخترم ده ماهس همزمان با قطره چشم قطره بینی هم باید استفاده کرد؟تا یکسالگی بایدصبر کنم .سوالم اینه که قطره بینی تاریخ اعتبار داره آخه بیشتراز یکماهو نیم شده تموم نشده میشه همچنان استفاده کرد ؟م
- شیر مادر
سه ماه از زایمانم میگذرد اما همچنان شیر افزا مصرف میکنم،چکار کنم شیرم زیاد بشه فقط برای نصف روز میتوانم پسرم را شیر دهم و از شیرخشک استفاده می کنم
- دل درد
سلام خسته نباشید دخترم شکمش کارنمیکنه
- ادرار
سلام دکتر دختر سه ماهه ای دارم ک موقع تولد 3400بود الان 7900هستش شبا ک میخوابه دفع ادرار نداره همیشه شب بیدار میشد و ادرار می کرد امروز ده ساعت ادرار نکرد الان از خواب ک بیدارش کردم دستشویی کرد یعنی اگر خواب عمیق باشه تحت هیچ شرایطی دشنشویی نمی کنه چیکار کنم
- یبوست نوزاد ۳ ماهه
نوزاد سه ماهه ای دارم و الان سه روز که شکمش کار نکرده میشه راهنمایی کنید و قطره پدی لاکت هم مصرف میکنه
- یبوست نوزاد۴۵ روزه
الان سه روزه نوزادم دفع نداشته درصورتی که خیلی زور میزنه و هروز روزی چنبار دفع شل داشته و براش شیاف گلیسیرین گذاشتم کار کرد اصلا سفت نبود ولی کامل مدفوع تخلیه نشده ،و انگار عادت کرده ب شیاف تا نزارم دفع نداره چکار کنم.در ضمن شیرخشک ببلاک کامفورت میخوره و گاهی بالا میاورد شربت دومتیدون هر ۸ س میدادم ۵ روز دادم خیلی خوب بود اصلا بالا نمیاورد ولی امروز دو نوبت ندادم بالا اورد بنظرتون چکار کنم
- اسهال کودک17ماهه
سلام چهار روز میشه که بچم اسهال داره اسهالش ابکیه وبوی خیلی بدی داره اشتها نداره وفقط یکم اب میخوره که اونم استفراغ میکنه
- قرص سفكسيم و فنازومكس
سلام دكتر بخاطر عفونت شديد ادراري قرص سفكسيم و فنازومكس ميخورم ، دخترم ٨ ماهشه و فقط از شير خودم ميخوره ، اشكالي نداره اين دو قرص و بخورم رو شيرم تاثير ميزاره؟؟؟
- شیر
سلام نوزاد ۳ ماهم وقتی بیداره بازیگوشی میکنه شیر نمیخوره تو خواب بهش میدم ایا کم اشتها
- بی قراری و گریه نوزاد
سلام. نوزاد پسر ۹۵ روزه ای دارم که در ۳۸ روزه گی بعلت کولیک و بی قراری شبانه و رفلاکس دکتر براش دومتیدون و دامتیکون تجویز کرد. خیلی وقت بود که دیگه گریه نمیکرد اما الان دو روزه سر ساعت معینی از ساعت ۱۲ تا ۲ بعد از ظهر گریه میکنه و فقط در گهواره ساکت میشه و در این دو ساعت اصلا شیر نمیخوره؟میشه راهنمایی کنید ؟
- مشکل دخترم ریه اش عفونت کرده چه داروی باید بهش بدم
زود به زود هم مریض میشه سیستم ایمنیش پایینه
- کم وزنی نوزاد هفت ماهه
چه شربتی از دارخانه تهیه کنم تا وزنش بالا بره و اشتها آور باشه
- میزان مصرف دارو
میزان مصرف آموکسی سیلین ۱۲۵ برای نوزاد ۱۰ ماهه با وزن ۱۰کیلو برای گلو
- سوال ازمتخصص اطفال
چرا نوزاد سه ماهه هنگام خواب خیلی عرق میکنه به حدی که کامل خیسه
- بیقراری و ولع خوردن شیر در نوزاد
سلام. نوزاد ۲ ماهه ای دارم. بعضی از شبها بیقراری میکنه که دکتر براش دایمتیکون و دومتیدون تجویز کرده. الان به نسبت قبل بهتر شده ولی بعضی شبها بیقراری بیشتری داره و ولع خوردن شیر داره یه جورایی با حرص شیر میخوره. میخواستم بدونم نیازه دوباره ببرمش دکتر یا بخاطر کولیک بعضی وقتها اینجوری میشه؟ممنون از شما
- سلام اقای دکتر نوزاد چهل روزه ای دارم که سرما خوردع شیر کع میخوره بالا میاره دکتر براش دارو شربت ازیتروماسین اورال با قطره pelarginو بخور نوشته بازم قطره رو که بهش میدم شیر بالا میاره
درمان زور زدن بیش از نوزاد دوماهه چیست
- زردی نوزاد
سلام خسته نباشید آقای دکتر دختر من در روز ۴ تولدش زردی خفیف داشت که قرص ژله ای دکتر براش نوشت تا روغن آن را بدهم بعد ۷ روز بردم دکتر برطرف شده بود الان ۲۹ روزه هست احساس میکنم سفیدی چشماش و صورتش زرده. امکان برگشت زردی نوزاد وجود داره؟
- واکسن دوماهگی
سلام آقای دکتر وقتتون بخیر. ۲۴خرداد واکسن دوماهگی پسرم هست .گفتین چند روز قبل واکسن ازتون بپرسم که چه قطره ای و چطور بهش بدم برای واکسن؟ بیمار خودتون هست آیهان انصاری.بیمارستان بخاطر تب بستری شده بود ۳هفته پیش
- گوش بلبلي
بإسلام.نوزادي ٦ماهه دارم كه چن ماه موقع خوابيدن گوشش موقع خواب تا ميخورد،هركاري ميكردم صاف بشه باز تا ميشد.الان كه ٦ماه داره گوشاش خيلي بد شده.ايا چيزي هست كه انجام بدم درست بشه؟ارثي نيست چون گوش برجسته نداريم اصن.ميشه چسبي چيزي بزنم؟

