Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- مصرف داروی فارمنتین لی اس۶۴۳
من دختر سرما خورده و سرفه های خلطی دارد که یکم سبز است البته تب ندارد آیا نیاز به مصرف آنتی بیوتیک است وزنش هم ۳۰ کیلو است
- واکسیناسیون
سلام وعرض ادب واحترام پسرم امروزیکساله شده وبایدواکسن یکسالگی تزریق کنه،اما خانه بهداشت بنابه دلایلی برای۲۱ خردادیعنی یازده روزدیگه نوبت داده،میخواستم بپرسم این میزان تأخیردرزدن این واکسن مشکل وضرری برای پسرم ایجادنمیکنه؟ خیلی ممنون ازشما
- قطره کید ۳ فورت
سلام خسته نباشید. پسر ۲۰ ماهه دارم اقای دکتر. شیرخشک میخوره. الان دو ماهه اصلا لب به هیچ مولتی ویتامینی نمیزنه هیچ جوره. نه تو شیر نه تو غذا. میشه بجاش فقط ویتامین دی کید ۳ فورت بدم؟ چند قطرا باید بدم؟
- منیزیم ۳۰۰
برای بچه ی با وزن ۳۶ کیلو و ۴۵ کیلو ،هردو ۷ ساله چه مقدار پودر منیزیم ۳۰۰ میشه استفاده کرد ؟ باتوجه به اینکه یکی بد غذا هست و یبوست دارد اصلا لازم هست؟ اگر لازم هست چه مقدار؟
- عفونت ادراری
سلام وقت بخیر دخترم ۹ سالشه عفونت ادرا ر داشت دکتر براش آزمایش ادرار و خون نوشت انجام داد و گفت در ادرار یه ذره خون هست که قرص سفکسیم داد و گفت جای نگرانی نیست بهتر نشده و در ادرارش چیزایی شبیه دستمال کاغذی پیدا میشه چکار کنیم ممنون
- رفلاکس
آقای دکتر من پسرم ۸ ماهو نیمه از بعد۶ ماهگی شروع کرد ب استفراغ کردن ۵ روز هر روز استفراغ میکرد بعد ی روز درمیان استفراغ میکرد الانم هفته ای یکبار استفراغ میکنه شبا نمیتونه بخابه همش وول میخوره گریه میکنه قوس میکنه کمرشو رو ب جلو وهرچی میدم بخوره عق میزنه صبا پا میشه بینیش گرفته من چ دارویی استفاده کنم رفلاکس داره پسرم؟ یا حساسیت ؟الان دو روزه ابریزش بینی شدید داره و سرفه خشک و خیلی بی قراری میکنه دقیقا مث اینکه سرما خورده چجوری میشه فهمید واقعا سرماخوردگیه یا علایم رفلاکسه ممنونم
- ریه و دستگاه تنفسی
کودک پسر4/5که زودرس بدنیا اومده به مدت ۲۰روززودبه دنیا اومده والان شکایت ازنفس کشیدن (دستگاه تنفسی)به هنگام خواب به صورت آپنه ودرتشخیصهای همکاران شما پلیپ بینی ولوزه سوم تشخیص داده شده است لطفاً برای راحت خوابیدن و جلوگیری ازتنفس های تندتندوپی درپی در طول روز راهنمایی وکمکم کنید.درضمن اینکه الان حدود۱روزاست ازدرددرپایین سمت راست کشاله ران شکایت داره
- اطفال
سلام آقای دکتر واکسن 6ماهه زدم بچم تبش38/4هستتش خوبه یاببرم دکتر دست پاش داغه
- خوردن کاغذ پوز بانکی
سلام دخترم کاغذ پوز بانکی گذاشته دهنش ایا خطری دارد
- قرص سفکسیم
سلام . قرص سفکسیم ۲۰۰ برای کودک هفت و نیم ساله با وزن ۴۸ کیلو روزی چند عدد داده شود ؟ با تشکر
- برامدگی ملاج جلو
با سلام. پسرم ۴ ماهش هست بعد از ۱۵ روز دکتر تشخیص پنونومی داد و بستری شد ۳ روز بستری بود و ۳ مدل انتی بیوتیک می گرفت. مرخص که شد ۲ روز بعد ملاج جلوی سرش برامدگی پیدا کرد. خواستم بدونم در اثر چی میتونه باشه و ایا خطرناک هست. ممنون از راهنمای شد.
- ایا شربت سفکسیم ۱۰۰ برای کودک ۲ سال ونیم که یه بار سابقه تشنج دارد ضرردارد
ایا شربت سفکسیم ۱۰۰ برای کودکی که سابقه تشنج دارد و کودک ۲سال نیم است یه بار تشنج کرده ضرر دارد
- درباره ویروس جدید
سلادخترکوچکی دارم یکسال ونیم داره تو ماه گذشته سرما خورده بودبه پزشک مراجعه کردم وازیترومایسین خورد ولی موقتا خوب شد حالا تب هم داره وخیلی زیادسرفه میزنه ابریزش بینی هم داره
- آبسه
سلام کپسول مفنامیک اسید برای کودک ۸ ساله چه مقدار است؟
- کم اشتهایی
- درد اطراف ناف
من پسرم ۸ سالشه .و یک ماه است که اطراف نافش درد میکند..و مدفوع حالت چسبنده دارد .علت چه میتواند باشد؟
- مصرف قطره چشمی باکتی ماید
سلام دختر من ۴ سال دارد و وزنش هم ۱۵ کیلو می باشد، از روز پنجشنبه چشم ان قی می کند البته قرمز نیست فقط قی میکند و مقداری هم چشم چپ او کوچیک تر شده الان قطره باکتی ماید به چه اندازه مصرف شود؟
- دونه قرمز
سلام آقای دکتر دخترمن ۹ماهشه و حدود ۷ماهگی دونه ای زیر بغلش ک واکسن ب ث ژ زدن مساهده کردم ولی هنوز اون دونه هست و قرمزه زیر سینه اش.آسا باید ب پزشک مراجعه کنم
- شربت سندروس
سلام کودک 5 ماهه ای دارم که تازه شروع کردم بهش فرنی میدم آیا میشه بجای قطره آهن و مولتی و آ د شربت سندروس بهش بدم اگه میشه روزانه چند قطره؟ ممنون از پاسخ شما
- اسهال خونی
سلام وقت بخیر من یه دختر ۳.۵ ساله دارم که حدود دو هفته است روزی یک یا دوبار میگفت شکمم درد میکنه و ما فکر میکردیم به دلیل نرفتن به دستشویی شکمش درد میکنه (بعضی وقتا برای دستشویی رفتن تنبلی میکنه) که بعد از رفتن به دستشویی دیگه نمیگفت شکمم درد میکنه. تا اینکه امروز عصر گفت دستشویی دارم بردمش دستشویی یه کم مدفوعش حالت اسهالی داشت البته اسهال کامل نبود نیمه اسهالی بود در عرض ۵،۶ ساعت حدود ۵،۶ بار دستشویی رفت ، من در ۳ دفعه آخر متوجه شدم که در مدفوعش خون وجود داره، الان خیلی نگرانم و در شهرمون الان دکتر متخصص و آزمایشگاه فعال وجود ندارد که ببرمش، دلیل این خون ریزی چی میتونه باشه؟ ممنون میشم اگه زود جواب بدین

