Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- فعالیت زیاد کودک یازده ماهه
سلام روزبخیر کودک یازده ماهه من خیلی بازیگوشه به همین دلیل موقع خوابیدن خیلی مشکل دارم مخصوصا روزها با اینکه خوابش میاد ولی خیلی مقاومت میکنه منو خسته میکنه ولی نمیخوابه همش به دنبال کشفیات جدیده کابینتها و کشوها را باز میکنه و کلا شلوغ میکنه سوالم این هست که نکنه بیش فعال باشه ؟ و چطور روزها بخوابونمش سپاسگزارم از عنایت شما
- اسهال کودک
سلام آقای دکتر خسته نباشید پسرم 18 ماهه است الان نزدیک 17 روزه اسهاله حداقل روزی 5یا6 بار. تا حالا دو سه تادکتر بردم بهش قطره پدی لاکت و چند شربت دیگه دادن ولی متاسفانه هنوز درمان نشده. اسهالش کشداره بدون تب و خون هست. حال عمومیش خوبه بدنش کم آب نیست دو ماه پیش آزمایش مدفوع داد البته دو روز پشت سرم هم که انگل هم نداشت .بعضی وقتها چشم چپش عفونت میکنه واگه اسهالش یه کم دیر شسته بشه بدنش رو میسوزونه. لطفا ما رو راهنمایی کنید ممنون.
- ورم سینه مادرزاد
سلام دخترم از بدو تولد سینه هاش ورم داشت به مرور سمت چپ خوب شد ولی سمت راست بزرگتر میشد تا الان که 4ساله ست و کاملا مشخصه سونوگرافی گرفتم گفتن غده چربی ولی هر روز بزرگتر میشه نمیدونم چیکار کنم؟
- چچین ما منظم در ران بچه یکساله
مدتی است که متوجه شدم بچه پایش را کج میگذارد آزمایش ویتامین دی وکلسیم واهن خوب است ولی چین بابایه زانو در ران سمت چپ با راست فرق دارد وهم سمت چپ عمیقاست
- شربت
سلام وقت بخیر.آقای دکتر بچم دوسالش شبا بهش ۵میل شربت آهن فروگلوبین وصبح ها ۵میل مولتی کیندریوروویتال میدم.به غیراز ریزمغذی که مخصوص هرشربت..ولی در هردو زینک وویتامین c داره.اشکالی نداره ؟بیشترازحدنیست؟
- سلام این شربت رو دکتر بهدخترم داده اما از عوارض ش میترسم بدم یک سالش هست نظر ۰شما چیه داده
- شربت بروفن
سلام. گفته میشود شربت بروفن نباید با معده خالی مصرف شود. در صورتی که کودک ۱۸ماهه تنها شیر خورده باشد میتوان شربت بروفن برای تب بالا ک با استامینوفن پایین نیامده استفاده کرد؟
- اسهال
سلام اقای دکتر عزیز. بچه من 8 ماهشه دوتا دندون هم درآورده بود ولی الان سه روزه روزی 5 بار شکمش اسهالی میره بی تابی هم نمیکنه . بنظرتون طبیعیه ؟؟ غذاسوپ میخوره و مرغ و سیب زمینی میوه هم موز و سیب . دوشب پیش کمی نارنگی خورد . توروخدا بگید چی بدم بهش؟
- حرف زدن کودک
سلام دکترپسرم۱۷ماهشه ۱۱ماهشه بود راه افتادولی ماشاالله شیطونه قطره آدزیرنزدیک به۳ماهه که نخورده فقط دوکلمه ماماوبابامیگه راستش وقت نمیکنم زیادباهاش چکارکنم چون دوتابچه دیگه هم دارم شرایط دکتربردنشوندارم ضعیف ولاغیر واشتهانداره دکترمیشه دارویی تقویتی به من معرفی تنیده توحیدی زدن ورشدن خاطرداشته باشه ممنونم چارلستون اجرتون باخدا
- سلام
سلام خسته نباشید پسر یکساله الان دوروز ازلیس زدن باتری گذشته مشکلی نداره بازم برم پیش دکتر یا خطر ناک نیست؟
- انگل
سلام کودک سه ماه دارم بردم دکتر آزمایش نوشت انجام دادیم گفت هم عفونت وانگل داره بهش شربت سفکسیم داد گفت یک ماه بعد دوباره باید آزمایش بدید آیا شربت سفکسیم برای انگل خوبه یا خود به خود انگل از بین میره
- سلام
دکتر به بچم شیر خشک نان ۱ میدم اما وزن کم اضاف میکنه همش ۲۰۰ گرم یک ماه به دنیا اومد چه شیری بهش بدم
- آزیترو
سلام واحترام پسرم یک سال و۱۰ماهشه.وقتی میخوابه همه سرش عرق میکنه بیشترهمون قسمت ک روی بالش یاتشک.. خیس میشه.علتش چی میتونه باشه
- حرکات کودک؟؟
سلام اقای دکتر خسته نباشید.پسرم یک ساله هست .از هر لحاط رشد خوب هستن .ولی امروز بهداشت گفتن وقتی مثلا اسم بابا خاله یا عمه را میگویی میشناسد و به شخص مورد نطر نگاه میکند..متاسفانه تا حالا این حرکت را ندیدم..یعنی مشکلی میتواند باشد؟
- آبریزش بینی و آنتی بیوتیک
سلام آقای دکتر. الان شش روز هست که پسرم ابریزش بینی داره و سرفه میکنه. دو روز اول هم تب داشت. یک روزش هم اسهال داشت. چشماش هم یکم پف کرده و زیر چشمش قرمزه. شربت پلارژین میدم فقط سرفه میکنه سینه اش صدا میده. سه سالشه ۱۲/۵ وزنش میتونم انتی بیوتیک بدم؟
- کودک 5سالو دوماه چندسی سی سفکسیم بخوره
سرماخورده و بینش خیلی خلط زرد داره
- مقدار شیر کودک ۱۸ماهه
سلام خسته نبا شید مقدار شیر خشک مصرفی کودک ۱۸ماهه چقدر باید باشه که کلسیم بدنش تامین بشه یعنی روزی چند میل ؟
- عسل به نوزاد سه ماهه
با سلام
ندانسته مقدار خیلی کمی با انگشت به اندازه یک قطره به نوزاد سه ماهه برای اولین بار عسل داده ام. مشکل خاصی خدا رو شکر نداره، فقط خیلی نگرانم. چکار باید انجام دهم؟
متشکرم - تب
سلام آقای دکتر پسرم تو یکماه دوبار این ویروس جدید را گرفته که گلو درد و تب داشته سه روز تب داشت و شربت کوآموکسی کلاو خورد بهتر شد و بعد از یک هفته دوباره تب و گلو درد و گرفتگی بینی دارد چکار کنم همش این ویروسه میره وبرمیگرده چه داروی بدم از دو روز قبل عید تا حالا همش مریض هست وتا حالا چهار نوع چرک خشکن خورده چی داروی بهش بدم واینکه چکار کنم مریض نشه آنقدر زود
- سرما.
سلام وقت بخیر بچه ۶ ساله دارم آبریزش داره از امروز و سرفه خلطی میکنه و گهگداری تب . چه دارویی براش شرکع کنم آقای دکتر گرامی ؟

