Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- کبوکبودی کمرنگ دور دهان کودک
سلام کودک ۸ماه ای دارم که دور دهانش یعنی بالای لب وپایین لبش کبودی کمرنگی داره داره از وقتی اومد دنیا همین طوری بوده بعضی وقتا بیشتر معلومه کبودیش ،علت این کبودی چیه
- شير نخورده در بيداري
سلام پسرم ٦ماهشه الان وزنش ٧/١٠٠ از ٢ماهگي تو بيداري اصلا شير نميخوره همه روشا امتحان كردم كم اشتها هم هست وزن گيريش عالي نيست بد هم نيست هر ماه بين ٣٠٠-٥٠٠گرم اضاف ميكنه وزن تولدش ٢/٤٠٠لطفا راهنماييم كنين يكماه اس امپرازول بهش دادم دكتر گفت شايد رفلاكس پنهان باشه ولي يخورده بهتر شد خيلي كم الان از قبل بدتر شده
- رفلاکس
سلام دکترخسته نباشیدپسرم خس خس سینه داره وگهگاهی شیربالامیاره4ماه و25روزشه 7500گرم وزنشه میشه داروبهم معرفی کنید ممنون
- سلام،برای بچه نه ماهه قطره آدبدیم بهتره یامولتی ویتامین؟
- خوردن دستمال
سلام نوزاد ده ماهه ام یه تکه دستمال کاغذی از این دستمال کاغذی طرح دارها خورد مشکلی پیش نمیاد؟
- دل درد بی اشتها
سلام اقادکتر پسرم سه سالشه دوروز دل درد داره نه همیشه بعضی وقت درد مکنه بی اشتها به غذا شده یبوست گرفته چه کارکنم
- نا آدامی و یبوست
سلام یک نوزاد یک ماهه دارم دکتر اطفال شیر خشک بیومیل 1داده و قطره آد داده نوزاد احساس ناآرامی و دل درد و یبوست داره لطفا مرا راهنمایی کنید
- تب
سلام آقای دکتر نوزادم 6 ماهشه بهش مولتی ویتامین دادم چند ساعت بعدش تب کرد چرا؟؟
- خطر اسکن هسته ای تیروئید در شیردهی
با سلام شیردادان و بغل کردن بچه 1ساله بعد از اسکن تیروئید چند ساعت باید فاصله داشته باشه؟
- سرماخوردگی
دخترم سرما خورده خیلی بد سرفه میکنه و ابریزش بینی و عطسه دار تب نداره دیشب خیلی گریه میکرد اصلا اروم نمیشد چ دارویی بدم بهش؟
- سرلاک وشیرخشک
سلام میشه سرلاک رو بجای آب با شیر خشک قاطی کرد؟ ۸ ماهشه
- تغذیه نوزاد شش ماهه
با سلام دختر ۶ ماهه دارم لطفا راهنمایی کنین چه غذاهایی براش مفید هست و چاق میکند.به این هم توجه کنین من غذای کمکی رو ۲ ماهه شروع کردم ولی خیلی تپل نشده چیکار کنم
- نوزاد
سلام دکتر وقت شما بخیر. نوزاد سه ماهه دارم. وقتی شیر میخوره و آروغش رو هم میگیرم، مثلا یک ساعت بعدش باهاش حرف میزنم و وقتی هیجان زده میشه و ذوق میکنه و میخنده شیر بالا میاره، علتش چیه آقای دکار. تحت نظر خودتون هست پسرم. یک دنیا سپاس
- سلام نوزاد پسرم وقتی که در خواب شبانه یا روزانه هست وسطه خواب با صدای بلند گریه میکند یا اینکه هنگام خواب ناله میکند انگاری خواب بد میبیند به نظر شما علتش چی متونه باشه با تشکر
سلام خسته نباشید نوزاد پسرم وقتی که در خواب روزانه یا شبانه هست وسط خواب باصدای بلند گریه میکند یا اینکه هنگام خواب طوری رفتار میکند که انگار خواب بد میبیند هق هق مکند علت این کارش چی میتونه باشه با سپاس
- رفلاکس آلرژیک
سلام آقای دکتر علامت های رفلاکس آلرژیک چیه؟ تا کی باید رژیم توسط مادر رعایت بشه؟شیرم کم شده کودکم ۵ماهه س.
- کمبود ویتامین دی و تیرویید لب مرز
سلام من پسرم ۶ سالشه خیلی بد اشتها است هیچی نمیخوره بردم دکتر آزمایش گرفت بعد گفتن که ویتامی دی خیلی پایین داره و نشانه های خیلی کوچیک از تیرویید لب مرز دیده مشه خواستم بدونم آیا این تیرویید به دلیل کم بودن ویتامین دی ب وجود آمده است آیا قابل درمان است آیا با استفاده از داروهای داده شده پسرم خوب میشه و اشتهاش باز میشه ؟
- شربت تقویتی
با سلام آیا میتوان به کودک 3 ماهه به جای قطره مولتی ویتامین و آ د شربت فروگلوبین یا شربت سندروس داد؟ در صورت امکان داشتن روزانه چند قطره از شربت مجاز است؟ممنون از پاسخ شما
- چشمیه کودک بسته
سلام آقای دکتر دخترم من نه ماهشه چشم چپش دکتر میگه چشمش بسته است خیلی عفونت میاد وچشم قرمز میشه هیچ دارویی ندادن من باید چیکار کنم خیلی اذیت میشه
- ایا قطره روتلفور برای نوزادان فاویسم خوب است
نوزاد من فاویسم است و کولیک دارد پزشک برای او قطره روتلفور تجویز کرده میخاستم بدانم برای این نوزاد دادن قطره مشکلی نداره که فاویسم داره
- آزترومایسین
مقدار مصرف آزترومایسین۲۰۰ برای کودک ۴سال و۸ماه و وزن ۲۱ کیلو

